päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,013
- 1,014
- 1,015
- 1,016
- 1,017
- ...
- 1,566
- Seuraava »
[q]aerasi:
EI VIDDU SAATANA!!!!! PRKL... vituttaa ihan huolella enkä oikeen tiiä että miksi... BLAAAB... Saaatanisk..

[/q]
Sitä varten me ollaankin täällä aina lohduttamassa
99 *panikoi*
En voi uskoa että lähdit jo..... viimeksi kun juteltiin sanoit rakastavani mua juuri sellaisena kuin olen, se tuntui hyvältä. jää niin paljon kaipaamaan sua sami: sä sait mut aina hymyilemään. onneksi kuulin susta hyvältä kaverilta enkä vain lukemalla lehdestä taikka netistä. en aluksi voinut uskoa sitä todeksi, kunnes tajusin et vihdoin onnistuit siinä. kiitos kaikille hyville ystävilleni jotka olitte paikalla lohduttamassa mua.... en olisi pärjännyt ilman teitä!!! hyviä muistoja vain susta jää mut ikävä ei lähde pois, ei millään... olisin niin paljon tahtonut kanssasi viel jutella, mut nyt jää monet kysymykset kysymättä. aamulla heti kun heräsin, olit ajatuksissani.... olen itkennyt viimeiset kaksi päivää,ajattellen et nyt samilla on parempi olla? toivon tosissani niin, mut enemmän toivon et oisit jutellut kanssani , kertonut et miksi sulla oli niin paha olla? en saa päästäni sitä ajatusta et jos olisin voinut auttaa? täytyy nyt tästä jatkaa vaan eteenpäin ilman yhtä rakasta ihmistä... ikävä jo
R.I.P my dear *sydän*
Kukaan ei osta mun AUTOAAAAAAAAAAAAAA, en saa kesäautooooooooooooooooo
http://www.nettiauto.com/94681
[q]tulppaani:
---
Kolibriscope:
oon nukkunu liian kauan...puolet päivästä on menny.. 
---
Mä heräsin ½h sitten.*igor* On kyllä sinällään aika nihkeä fiilis, kun huomenna pitäisi olla klo. 8 töissä, eli tuossa kymmenen jälkeen pitäisi yrittää mennä nukkumaan. 7h aikaa olla valveilla...*hmph*
[/q]
*hih*... mehän herättiin samaan aikaan... joo, onneks mun ei tarvii mennä töihin huomen... yritä jaksaa
oon nukkunu liian kauan...puolet päivästä on menny..
Onnistuin poistaa koneelt melkei puolet mp3sist.. monta helmee biisii ja settii meni*nyyh*
Silmiin tuli päivällä joku allergiareaktio
rupes valuu ihan mielettömästi. Nytten on kyllä parantunu
Kaverilla paljon ongelmia mitkä mua huolestuttaa. Muutenkin ihan paska olo ja väsyttää jatkuvasti. Ei meinaa jaksaa kun flunssakin puskee kovaa vauhtia päälle ja loman loppu alkaa jo häämöttää
Jurppii, harmittaa ja surettaa
EI VIDDU SAATANA!!!!! PRKL... vituttaa ihan huolella enkä oikeen tiiä että miksi... BLAAAB... Saaatanisk..
Vtuttaa, kun mun netti ei pelitä kunnolla, enkä osaa tehdä asialle mitään 
Edit: Kosahti sitten koko paska. Jouduin matkustamaan krapulassa mutsille surffaamaan. Ostan kotimatkalla dynamiittia ja järjestän koneelleni yllärin. (Sillä sen vikahan se on, että en osaa korjata sitä *nauru*)
[muokattu 10.4.2004 12:53]
Ihmiset jotka jäävät seisomaan juuri sinun eteesi kun yrität tanssia. Naiset jotka huitovat käsilaukuillaan. Ja kaikki muukin. Vittu kun vituttaa.
Vittu-Anni
Pitäis valmistautua duuniin lähtöön, mut vittuuuks kun ei huvita. Olo on kuin olisi kuumetta mutta mittarin mukaan mulla oli hieman alilämpöä (35,8). Ainoa mitä toivoa voin on se että ei tule rysää. Ja voisin lähtee aiemmin himaan että huomen jaksais mennä American Car Show:n...
[q]mikkihiiri:
Onnistuin poistaa koneelt melkei puolet mp3sist.. monta helmee biisii ja settii meni*nyyh*
[/q]
palautussoftalla saat ne takas, esim easy recovery pro :)
Flunssa. Sitkeä sellainen..
Kuumetta ei ole kuin 37.3, mutta silti se pistää miettimään, että voiko huomenna lähteä helsinkiin pileisiin vai ei..*uuh*
v-i-t-u-t-t-a-a
toisesta korvasta kerman jälkeen kuulo alentunut, helvetin pelottavaa
[q]ezzy:
toisesta korvasta kerman jälkeen kuulo alentunut, helvetin pelottavaa 
[/q]
Suosittelen käyttämään korvatulppia .. oli aikanaan vähän saman suuntaisia ongelmia mutta sen jälkeen kun aloitti käyttämään noita niin ongelmat loppui
kaikki menos jonnekki ja ite ei pysty eikä kyl huvitakaa mennä...istun himassa ja kerään säälipisteitä...*poks*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,013
- 1,014
- 1,015
- 1,016
- 1,017
- ...
- 1,566
- Seuraava »