päivän :(

Back to häröily O

[q]ezzy:

mites moinen pääsi käymään? ja ei ole vakuutuksesta apua?
[/q]

vakuutus korvasi vain sen tolpan mihin törmäsin*igor*...ööö,en oikein tiedä miten oikeen pääs törmättyy noin taidokkaasti,olin vissiin kuukahtanut rattiin tai jotain*ding*

pääsin pitkästä aikaa koululle tänään.. ja tunnit siirretty

joo kiitti

[q]GoA:
Saan silmälasit ...
Niin ja näyttää oudolta niiden kanssa.
[/q]
Kun pitää silmälaseja tarpeeksi kauan (vaikka muutaman vuodenkin) alkaa jo näyttää jotenkin oudolta _ilman_ niitä, ihan kuin olisi jollakin lailla alaston. Niihin myös tottuu todella nopeasti ja kohta huomaakin jo menneensä vahingossa suihkuun rillit päässä

kaik menee ihan vituilleen kun ei aika riitä saada kaikkea aijoissa valmiix ..

[q]Hansu:
---
GoA:
Saan silmälasit ...
Niin ja näyttää oudolta niiden kanssa.

---

Kun pitää silmälaseja tarpeeksi kauan (vaikka muutaman vuodenkin) alkaa jo näyttää jotenkin oudolta _ilman_ niitä, ihan kuin olisi jollakin lailla alaston. Niihin myös tottuu todella nopeasti ja kohta huomaakin jo menneensä vahingossa suihkuun rillit päässä
[/q]

Sitäpaitsi silmälasipäiset pojat on *sydän* (jos lasit on hyvin valittu)

100 Nooh.. huonommaks tilanne ei voi enää mennä....*igor*

Tulee paljon pienempi palkka kuin odotin, joten joudun taas lainaamaan hilloa porukoilta, jotta saisin edes vuokran maksettua*uuh*

Nimim. 1 ateria pvässä

ajoin auton lunastus kuntoon,siinä meni saman tien kaikki 4 vuoden säästörahat*nyyh*

[q]Maihku:
ajoin auton lunastus kuntoon,siinä meni saman tien kaikki 4 vuoden säästörahat*nyyh*
[/q]

mites moinen pääsi käymään? ja ei ole vakuutuksesta apua?

Perkule. Puhelinlasku semmoiset 120 euroa, joten ensi palkasta ei taaskaan jää juuri mitään käteen muiden laskujen jälkeen.

[q]GoA:
Omasta mielestä näytin lähinnä idiootilta. siitä on hyvä. lähteä. :)
[/q]
Höh, mulle sopii lasit yleensä just kivasti, mut mulla on liian hyvä näkö. Pitää varmaan hommata jotku ilman vahvuuksia

Lepäile kunnolla, nähdään sami*uuh*

[q]Hansu:
[/q]

Totta olen huomannut saman niin itseni, kuin muidenkin kohdalla. Kyl siinä vaiheessa hankin piilarit, kun alko tuntumaan, että lasit on kasvanu päähän kiinni Joillakin ne kyllä näyttää hyvältä :)

kamala työpäivä. tekis mieli lähtee diagnooseihin vetämään nuppi turvoksiin. mutta huomennakin pitäs tulla töihin. vitupilukikeli.

huOmenna sählyturnaus.
OOn väsyny jO pelkästä ajatuksesta.*nukkuu*

En sitten päässykkään ostelemaan mitään kivaa.. Noh shit happens..

voi olla, mutta onneks ei tarvii enää yrittää

Tänään tuli 2 vuotta Villen kuolemasta..
Jotenkin vai surkee olo.
En liiku kotoota minnekkään.

[q]Hyzenthlay:
aarrgh.. rahapula! tajusin just, että pari euroa vois löytyä säästöpossusta, mutta en saa tiirikoitua sitä auki
[/q]

Eiks veitsellä saisi rahoja ulos siitä aukosta mistä ne sinne laitetaankin?

aarrgh.. rahapula! tajusin just, että pari euroa vois löytyä säästöpossusta, mutta en saa tiirikoitua sitä auki

O