päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,014
- 1,015
- 1,016
- 1,017
- 1,018
- ...
- 1,566
- Seuraava »
[q]Howdy:
---
ezzy:
toisesta korvasta kerman jälkeen kuulo alentunut, helvetin pelottavaa 
---
Suosittelen käyttämään korvatulppia .. oli aikanaan vähän saman suuntaisia ongelmia mutta sen jälkeen kun aloitti käyttämään noita niin ongelmat loppui 
[/q]
tulpat ollu päässä jo joku 5v, että oli kyllä kermassakin 20e kuusitulpat päässä...ei voi tajuta miksi toi korva pimeni. kyllähän siellä lujaa soi, mutta missä vaiheessa noin lujaa?
[q]Miracle:
surku ja vtutus... Ei isompaa syytä.On vain. 
[/q]
No höh ... siihen auttais kunnon tömpsyt ..
näyttää vähän huonolta kesätyöpaikan suhteen 
ja ulkoilma ei piristä yhtään
alotin tänään innokkaana lukemaan pääsykokeisiin, heti ku pääsin kirjastoon ni alko väsyttää
ei tuu lukemisesta kyl mitään nyt. 
ja pääkin on olevinaan vähän kipeenä =(
Pääsiäis loma loppuu :(
Puolentoista viikon loma ohi ja taas takaisin rutiiniin, eli ollaan taas töissä 
Voi tuskan parahdus 
Okei mieltä lämmittää kyl se että joku oli jo tekemässä mun duunia, eli toistaseks ei ole _mitään_ tekemistä
Sony PlayStation 2 ja yhteensopivuus ongelmat telsun kanssa
-(maksimaalinen *dissaa*)-
Vieläkin vääntää vatsaa...ikinä ei ole saanut niin loukkaavaa viestiä... osaapa ihmiset olla ilkeitä...*nyyh* paha on mieli...
Kurkku kipee ja kuumetta... En päässy sit leffaankaan
Sitä samaa minäkin ihmettelin! Pirkele! Ei huvita taas tehdä mitään, pitäs vähän siistiä ja tiskata, p*skanmarjat, murrääyh!
kun ei tässä hikisessä \kaupungissa\ vOida putsata katuja, että pääsis luistelemaan!!!!*hmph*
Kurkku vieläki kipee... Onneks kuumetta ei oo enää paljoa.
Displacer:
Mä en ole vieläkään kipeä vaikka kuinka yritin sitä viikonloppuna saavuttaa... nyt sit joutuu menee töihin 
[q]HRDance:
mä voin luovuttaa tän flunssan ihan mielelläni pois 
[/q]
mä voin kans luovuttaa sulle tän...mä oon kerran jo jakanut sen yhelle nimeä mainitsemattomalle ihmiselle*blush*
[q]Lene:
Kääks... tuli paha mieli jostain. 
[muokattu 24.4.2004 20:36]
[/q]
inhoja noi äkkipahatmielet
Tänään on yks niistä päivistä jollon ei todellakaan olisi pitänyt nousta sängystä..*eiei* Kaikilla tyhmillä jutuilla kun on tapana keräytyä ja tulla just siihen samaan aikaan
Ei oo fyysisestikään kauheen ihana olo kun flunssa tekee tuloaan.. noooou!
Mä en ole vieläkään kipeä vaikka kuinka yritin sitä viikonloppuna saavuttaa... nyt sit joutuu menee töihin
Silmätulehdus
Tänään piti olla palkkapäivä..
Mutta yllätys yllätys, rahoja ei sitten näy missään*hmph*
Taitaa jäädä vkonlopun ja loppu kuun biletykset väliin..*nyyh*
Kiitti vaan Helsingin kaupunki.
kuuntelin levyjä puolkolmeen yöllä, ja nyt väsyttää..*uuh*
Rikoin mun 70e maksavat farkut, kun kaaduin rullaluistimilla
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,014
- 1,015