päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,012
- 1,013
- 1,014
- 1,015
- 1,016
- ...
- 1,566
- Seuraava »
En nyt keksi tähän mitään osuvaa kirosanaa, ja ihan tavalliset ei riitä kuvaamaan tätä pänniä, mutta voi *************. Ei kenelläkään sattuisi olemaan sellaista työpaikkaa tarjolla, missä ei tee mieli hakata esimiehen kuuppaa seinään tai vähän pomppia päällä? Mä olin ihan unohtanut, että sullekin pitäisi riittää kesätöitä. Oho. Heh heh. Kerron sulle 19. päivä, voidaanko me ottaa sut tänne (vakituiseen työpaikkaani!) kesäksi.
Haulikko. Haulikko. Missä haulikko?
kaikki on nyt ihan syvältä.piste.
alkaa pikku hiljaa kismittää ku se kesä ei tule. haluan 25C lämmintä ja uimaan ja ottamaan aurinkoa. Tämä kolea sää ottaa päähän. niinkuin kaikki kylmyyteen ja lumeen liittyvä.. ainakin nyt on sellainen olo tila.
Nämä ystävät jotka seurassasi/ottavat yhteyttä vain itse siitä hyötyessään..
Ja ovat vielä niin idiootteja että paljastavat itsensä eikä itse sitä tajua..
Missä on järki???
pieni lommo firman pakuun ja falckin pakusta vilkku ja puskuri vituiks...
ei näin!
Edellisissä Rusheissa joku älykääpiö tönäisi salamalaitteen kädestäni lattialle ja silloin näytti ettei siitä olisi siihen väliin mennyt kuin kiinnitys jengoiltaan. Oceaniassa ko. laite kuitenkin lakkasi toimimasta ja sain juuri huollosta soiton, jonka mukaan ilmeisesti toi Rushin tärähdys on vahingoittanut sitä n. 200e:llä.
Et ei silleen mitään kummempia kuin kiitti vitusti sille yleisön edustajalle, jonka asiota tämäkin kustannus on. Enpä tiedä mistä rahat polkaisen, mutta eipä ole muutakaan vaihtoehtoa taas vaihteeksi.
Mainittakoon vielä että tämä kaikki on suoraan pois siitä, että koitan säästää rahaa ostaakseni itselleni uuden Canonin EOS300D:n ja siihen varusteita. Tähän mennessä tavoite olisi jo yhden siedettävän laatuisen digipokkarin hinnan verran lähempänä jos ihmiset edes vähän varoisivat, katsoisivat ympärilleen tai eivät olisi suorastaan pahansuopia.
[muokattu 7.4.2004 13:05]
...testasin toimiiko kännykkä jos sen heittää seinään. ei toiminut.
[q]Hyzenthlay:
olkaa kateellisia, mulla on vuodesta -97 ollut nokian 6150 ja toimii edelleen
(no joo, en usko, että kovinkaan moni sitä oikeasti kadehtii).
[/q]
Samma här! Tosin vuodesta -99 se on jopa 6110 kuorissa, kun se oli minulla ensin ja siihen ulkonäköön ihastuin
Toimii moitteettomasti! 
Edit: hokasin, että tää topikkihan oli \päivän :(\ sorry... 
[muokattu 14.7.2004 10:33]
vittu kun vituttaa. Ihan kaikki.
Ei voi ymmärtää kuinka ihmisten typeryys onnistuu aina masentamaan niin totaalisesti.
Tää fiilis on jotenkin sanoinkuvaamaton kun ajattelee kuinka pienestä asiasta se taas lähti liikkeelle.
On taas sellainen olo, että jotkut ihmiset ei ihan oikeasti ansaitsisi elää.
Pimahdankohan mä joku päivä ja alan lahtaamaan typeriä ihmisiä? Pelottavinta lienee se, että kuvittelen kuitenkin olevani siinä määrin hoksottimilla varustettu, että a) tekisin sen niin, että en jäisi kiinni ja b) pystyisin psyykkaamaan itseni ajattelemaan, että en tehnyt mitään väärää ja jatkamaan elämääni täysin normaalisti.
Toistaiseksi kykenen kuitenkin vielä itseni hillitsemään kun ulotan ajattelumaailmani myös typerien ihmisten läheisten tunteisiin, mutta pimahtamistani odotellessa kannattaisi yrittää ehkäistä omaa hitlistilleni joutumista poistamalla mm. kehitysvammaisten tai muutoin poikkeavien ihmisten kustannuksella pilailevat avatarit.
Nyt ei siis muuta kuin erittäin lämpimiä terveisiä mm. ant1:lle, joka tulee olemaan hitlistissäni huomattavasti korkeammalla sijalla kuin hänen avatarissaan esiintyvä henkilö .*släp*
väsyttää ja tenttiki olis 4 tunnin päästä*eiei*
Menin ja sairastuin vatsatautiin, nyt nostaa vielä kuumettakin. Prkl. Huomiseksi otettava saikkua.
[q]Lene:
Menee kesä kivasti opiskellessa... tai jotain.[/q]
Päädyin tohon ratkaisuun vapaaehtoisesti*joo*

ääni menny... pää kipee..
[q]kilobitti:
---
Lene:
Menee kesä kivasti opiskellessa... tai jotain.
---
Päädyin tohon ratkaisuun vapaaehtoisesti*joo*
[/q]
samoin
98 
100 lähestyy hetki hetkeltä....
Piti tänään päästä puol kaks töistä, mutta pomo kävi vähän tos pätemässä uuden työntekijän kanssa ja määräs mut olemaan töissä kuuteen asti...
Mä en käsitä, miks ihmisillä on tarve päteä ja esittää!!! Vituttaa suuresti, kun piti siivota ja mennä retkelle pojan kanssa. Kiva taas soittaa päiväkotiin ja perua koko juttu... kivat pääsiäiset vaan esimiehenälykääpiöllekin.... onneks pääsee tänään viikoks pois näistä ympyröistä !
-uhuuthegrrgrrr
Typerä sairasloma
[q]andi--:
Perkele, rahat ihan finaalissa ja olis 2-3 bileet joihin haluis ny pääsiäisenä... ihan perseestä 
[/q]
toi on vitun ärsyttävää tässä vaiheessa kuuta...itsellä sama tilanne. 2 laskua ja meni 1300e. pitäis kesärenkaatkin vielä ostaa autoon ja ajaakin sillä tässä kuussa duuniin
Perkele, rahat ihan finaalissa ja olis 2-3 bileet joihin haluis ny pääsiäisenä... ihan perseestä
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,012
- 1,013
- 1,014
- 1,015
- 1,016
- ...
- 1,566
- Seuraava »