päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,011
- 1,012
- 1,013
- 1,014
- 1,015
- ...
- 1,566
- Seuraava »
KLUBBARI ON POISSA PÄÄLTÄ KAKS VIIKKOO HUOMISESTA ALKAEN!!!!! 
Mayday mayday.. heh.. eikä oo aprillipila
vai?! x)
äääh.. mä inhoan myös sitä, ettei voida ottaa yhteyttä, jos joku muu on vienyt työpaikan. Ihmiset on vaan ilmeisesti ihan vitun laiskoja tai sitten väkeä on palkattu liian vähän, kun ei ehditä yhtä kämäistä sähköpostia lähettämään 
no, mulla on työpaikka, mutta lähetin lähemmäs 50 hakemusta, joista KAHDESTA sain kiitos kiinnostuksestasi palautteen.
haha... mä unelmoin tilanteesta, jossa mulle tarkotaan kahta työpaikkaa, ja toiseen voisin lähettää sellasen kiitos kiinnostuksestanne minua kohtaan, mutta en tälläkertaa valinnut juuri teitä -postin
hih, mä alan varmaan koht lähettelee tuollaisia viestejä työpaikkohin joihin en ole edes hakenut... on niillä sitten miettimistä, mitä nämä tarkoittavat...
täytyy toivoo että se setä olis kiva ja soittais mulle että tervetuloa töihin kesällä...
toivossa on todella kiva elää...
Kun olin tallentamassa kirjoittamaani viestiä foorumiin tuli tietokantavirheilmoitus ja viesti meni taivaan tuuliin..
[q]innae:
Hiuspohjani joka kuivuu kuivumistaan riippumatta mitä sinne laittaa... On todella hienon näköinen...*hmph*
[/q]
Kokeile rypsiöljyä 
[muokattu 1.4.2004 22:24]
Hiuspohjani joka kuivuu kuivumistaan riippumatta mitä sinne laittaa... On todella hienon näköinen...*hmph*
Aamulla herätessäni Ruotsin laivalta join muutaman ison lasillisen vettä, mikä ei ollut hyvä idea, sillä olin juonut roimat määrät viskiä edellisenä iltana ja kaikki varmaan tietävät mitä viski + lasi vettä aamulla tekevät, siinä sitten uudestaan kännissä ollessani mietin, että \' olipas kannattavaa\'
Raahauduttuani puuduttavan bussireissun jälkeen kotiin vällyjen väliin oloani parantelemaan, alkoi puhelimeni soimaan melkein taukoamatta, odotin erästä puhelua, joten äänettömällekään en puhelinta voinut laittaa.
Sitten kaiken lisäksi sovittuani kahvireissun kavereideni kanssa, he eivät ilmoittaneet minulle mitään, eivätkä vastaa puhelimeen.
Reilukerhosta päivää.
Olen kuukauden päästä koditon...
[q]äm:
Matkalaukku on ihan liian pieni 
Joudun jättämään 3/4 jutuista kotiin. Helvetin helvetti.
[/q]
mulla ois mahdollisesti ylimääräisenä yks helvetin iso matkalaukku, haluatko ostaa? :)
[q]MaSari:
Huomenna pirun rankka päivä. Hautajaiset
Wish me luck.. tai jotain.. *auausattuu*
[/q]
Olen nyt yrittänyt nukkua 22.30 lähtien huonolla menestyksellä. Vittu että voikin vituttaa kun syystä tai toisesta unettomuus pamahtaa päälle. Yleensä kärsin tästä sentään vain syksyisin.
Huomenna pirun rankka päivä. Hautajaiset
Wish me luck.. tai jotain.. *auausattuu*
Pitää maksaa DNA:lle 170 eeroo, jotta saisi avattua liittymän... Onni onnettomuudessa, ettei ole kuitenkaan luottotiedot menneet, voi siis huoletta vaihtaa operaattoria..
Mun kissa on ollut nyt jo kuukauden kateissa...*nyyh* Toivottavasti ei oo jäänyt auton alle tms.
I-S-O ikävä. Se oli mun kaikkein paras ystävä*enkeli*
Fyssan tentti jäi pisteen päähän läpäsystä. Ja kiitos kesällä alkavan armeijan, en pääse tota uusimaan ku vasta joskus 2005 syksyllä*hmph* Nyt vituttaa.
kuumetta on ja päätä särkee... päänsärky taitaa kyllä johtua kaikista niistä höyryistä joita tänään on haistellut..
siis mähän oon vain väsmäillyt tallissa itelle hyllyä, ihan vain selvennykseksi ettei tule väärinkäsityksiä... tai no siis, tinneriä muovipussiin ja pää perässä ja syviä henkosia..
Kemian laitoksen ankea ilmottautumissysteemi, joka menee kutakuinkin seuraavasti:
Kelaa, että tuolle työkurssille haluan -> etsi kurssi-ilmosta tietoa (ei löydy mistään) -> panick -> etsi lisää, mm. lähes jokainen laitoksen ilmoitustaulu (ei löydy vieläkään mistään) -> panik more -> kuule ohimennen jonkun puhuvan ilmottautumisesta epämääräisenä päivämääränä -> ravaa tuona päivänä (tänään) ympäriinsä etsimässä sitä listaa -> löydä lista lopulta laitoksen syrjäisimmän ilmoitustaulun reunalta..
Miksi, oi miksi, ei tehdä vaan kätevää ja yksinkertaista intterwebbiformia ja laiteta tietoa laitoksen sivulle kohtaan kurssit, kun se olisi niin yksinkertaista... *täh*
Äh on niin saaakutin kylmä ja väsyttää
Kesä, tule takaisin! Joohan pliis.. :/
Miksei yksikin asia elämässäni vois edes olla jollakinlailla positiivinen...
Tuntuu et kaikki mikä voi olla jotenkin vituillaan, huonoa tai ylipäänsä negatiivista, tippuu aina mun niskaan
Tähän risukasaan ei päivä oo paistanu vuosiin
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,011
- 1,012
- 1,013
- 1,014
- 1,015
- ...
- 1,566
- Seuraava »