päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,010
- 1,011
- 1,012
- 1,013
- 1,014
- ...
- 1,566
- Seuraava »
ongelmia poikaystävän kanssa
selkä on niin suatanan kipeä että liikkuminen sattuu..*uuh*..
[q]alizania:
selkä on niin suatanan kipeä että liikkuminen sattuu..*uuh*..
[/q]
Sama täällä, ja sit kaupungin pölyt saa silmät vuotamaan niiiin hitosti, ja on tosi tukkonen olo *hmph*... ja löysin kaikkien papereiden seasta kaks tehtävää, mitkä pitäs tässä lähipäivinä tehdä, eiiii *uuh*... toi koulu ei muutenkaan kiinnosta ollenkaan, mistä hel******* motivaatioo *ding*...
Kevätahdistus iski
Tästä tulee rankka päivä sekä fyysisesti että henkisesti.. En tiiä hajoonko ennen päivän loppua 
Ja sit ykskaks mä tajusin et en oo kirjotellu paljookaan päivän :) palstalle lähiaikoina, vaan tänne laittanu tekstii.. mitä se kertookaan yleisestä olotilasta 
[muokattu 31.3.2004 07:25]
Ihan törkeen kipee koko oikee käsi... En tiedä mihin sen olen telonut mut sattuu... Ei kivaa... Ja aivastellut koko päivän...
[q]Taika:
Helsingin kaupunki, jolle mun kahden viikon palkka tuntuu olevan tuntematon käsite*taputapu*
Mä tekisin tällä hetkellä sillä rahalla aika paljonkin*igor*
[/q]
Mäki oottelen tässä liksaa hiihtolomalta... Nojoo, iteppä säädin verokortin kanssa mut vois se silti kohta tonne tilille kilahtaa tai kuolen nälkään
Kevät sUCKs
Laivalta tuotu Baileys kermalikööri pullo oli hajonnut kassissa ja levähtänyt mun bilevaatteiden sekaan 
Nyt ei ole viinaa ja kuteet haisee kermaliköörille
kaverit ovat kauan sanonut että he tulevat juhliin jos vaan järkkään... ja nyt ku on olen jo toisella päiväl juhlimas nii eipä paljon heitä ole näkynyt
Siitte- ja katupöly... Mukavaa kun nenä vuotaa, silmät on turvonneet, kasvojen iho kuivaa ja käsiin tulee ihottumaa joka kutiaa niin prkl...*hmph*
äänikortti kai paskana koneessa.. paljon hyvää kamaa konella.. vituttaa..
lisäks mikään ei taaskaan mee suunnitelmien mukaan
pitäis mennä syömään mutten osaa sitä tehdä asiallisesti.
oon niin huono esimerrki oppilaille elämästä
kaikkii.
ahistaa *fak*
Synttärit tänään.*eiei*
Alkaa 19 vuoden jälkeen vituttamaan, kun on aprillipäivänä syntynyt.
Mulla on synttärit tänään
Onko ihan tosissaan, ettei oo aprillipila?
No ei ole aprillipila
Hehheh, oletkin yksi iso aprillipila
Ehheh, kuullutkin ton jo toosi monta kertaa, waaanha!
No hei, älä nyt vitsistä suutu
hv
olin selkeesti unohtanut, miksi en käy hulluilla päivillä
päivän :( on se että ihminen voi todellakin saada kahden viikon aikana kolme eri mahatauti pöpöä, on viettänyt viimeisen kourissa koko viimeyön, raahautunut tenttiin tänään vetänyt sen päin vittua ja kiukuttelee nyt kotona kun ei ole lukenut huomiseenkaan tenttiin ja kaikenlisäksi on nälkä väsyttää ja huono olo.Kenkä hajos aamulla ja hiersi toisen kantapään verille. Naapurit hakkaa seiniä kun ei omaan kurjuuteensa voi muka edes kolmelta iltapäivällä huudattaa poppia ihan suhteellisella äänenvoimakkuudella.Et silleen.
[q]Lene:
Tässä yksi, joka pelastui tuolta kohtalolta.
[/q]
Onneksi olkoon.*hih*
[q]cheat:
päivän :( on se että ihminen voi todellakin saada kahden viikon aikana kolme eri mahatauti pöpöä, on viettänyt viimeisen kourissa koko viimeyön, raahautunut tenttiin tänään vetänyt sen päin vittua ja kiukuttelee nyt kotona kun ei ole lukenut huomiseenkaan tenttiin ja kaikenlisäksi on nälkä väsyttää ja huono olo.Kenkä hajos aamulla ja hiersi toisen kantapään verille. Naapurit hakkaa seiniä kun ei omaan kurjuuteensa voi muka edes kolmelta iltapäivällä huudattaa poppia ihan suhteellisella äänenvoimakkuudella.Et silleen.
[/q]
Mulla oli kauhee silmätulehdus, oli kivaa kävellä päin seiniä..... Onneksi se on ohi.
2h yöunet
serotiinit hukassa
duunia --->17.00 asti, ulkona niin bueno ilma
varallisuus 0 ja tuo karkkipussikin on tyhjä...
olin tänää työhaastattelussa, ja sieltä sanottiin että otamme yhteyttä kun tiedämme tarkemmin onko kesäksi töitä... kerpele, aivan sama juttu oli viime vuonna, eikä mitään soittoa ole vielä tähän päivään mennessä kuulunut, ja kyseessä vielä sama paikkakin... oon ihan rikki nyt...
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,010
- 1,011
- 1,012
- 1,013
- 1,014
- ...
- 1,566
- Seuraava »