päivän :(

Back to häröily O

mul on tosi paha olla*poks*

[q]keisha:
Miksen asu Mt. Everestin vieressä? Tekee aivan vietävästi mieli nepalilaista!Päätin itse kokkailla jotain vastaavaa, ja kävin kahdessa kaupassa metsästämässä tuorejuustoa eikä löytynyt :/ Oceania jätti jälkeensä karmivan krapulan.
[/q]

http://www.gastronautti.fi

[q]ezzy:
En voi tajuta miten kukaan muu ei ole antanut kunnon negatiivista palautetta Oceaniasta...en mä nyt vittu voi olla niin vanha ja seniili, etten tunnista hyviä bileitä
[/q]

Ainakin se sun palaute piristi mun päivää ;)

*uuh**nyyh**piru**hmph**eiei**poks**dissaa**kivatsulle*
ketutus päällä... huono päivä...

[q]a:
---
MaSari:
Sehän johtuu siitä et sulla on eri mielipiteet ja oot eri ihminen kun muut

---

Ehkä se johtuu siitä et nää ihmiset on ylipäätään ollu millä tahansa muulla risteilyllä :p
[/q]

Niin ja siitä et kaikilla on tosiaan ne omat mielipiteet.

Päätä särkenyt koko päivän, enkä ole sen johdosta saanut mitään tehtyä. Fyysisen pahan olon takia tuntuu kai muutenkin ahdistavalta ja ankealta. plääääh :(

[q]Coma:
---
keisha:
Miksen asu Mt. Everestin vieressä? Tekee aivan vietävästi mieli nepalilaista!Päätin itse kokkailla jotain vastaavaa, ja kävin kahdessa kaupassa metsästämässä tuorejuustoa eikä löytynyt :/ Oceania jätti jälkeensä karmivan krapulan.

---

http://www.gastronautti.fi
[/q] Joo tiedän mut Puistolaa ei ollut merkitty noiden toimitusalueisiin = annosten kuljetus maksaisi ainakin 15 jota ei oikein jaksa pulittaa kun rahat ois riittäny just lounasannoksiin :(

Vähän mä inhoon kaksnaamasia ja valehtelevia ihmisiä!!! Jos ne on viel OLLU tärkeitä joskus.....Vituttaa tämmönen mut got to move OOONNNN!!!!

vihaan inhoon vihaan inhoon vihaan inhoon vihaan inhoon vihaan inhoon vihaan inhoon vihaan inhoon vihaan inhoon vihaan inhoon vihaan inhoon vihaan inhoon vihaan inhoon vihaan inhoon vihaan inhoon vihaan inhoon vihaan inhoon vihaan inhoon vihaan inhoon vihaan inhoon vihaan inhoon vihaan inhoon vihaan inhoon

MIGREENIÄ!!! *kivatsulle**hmph**eiei**dissaa**poks**nyyh**nyyh**släp**släp**kivatsulle**kivatsulle**poks**eiei**eiei**hmph**nyyh**nyyh**nyyh*

Kipeenä koulussa enkä tajuu mitään mistään koska aivot tuntuu olevan jäässä/räässä, eli mitä pitäis tehä..... Mennä kotiin?

ei tarvii vissiin lähteä opiskelemaan tänäkään vuonna.

Ja mun oma pivän :( lienee se, että kun kuuntelen yhtä aivan ihanaa miksausta, en voi olla ajattelematta sitä, että Pete ihan varmaan tykkäis siitä.. Tai olis tykänny Harmi etten kerenny soittaa sitä sille.. Ei vaan voi käsittää et miten pienestä se on kiinni et elääkö vai ei.

[q]Wert:
tänää ei taas mikää tunnu hyvältä
[/q]

Niinpä*igor* tylsää, tylsää tylsää... paljon on asioita, joita pitäs tehä mut ei huvita... Ja kukaan ei vastaa puhelimeen..

[q]ezzy:
En voi tajuta miten kukaan muu ei ole antanut kunnon negatiivista palautetta Oceaniasta...en mä nyt vittu voi olla niin vanha ja seniili, etten tunnista hyviä bileitä *nyyh*[/q]

oletko _ihan varma_ että olit oikeassa laivassa?

[q]patis:
Ainakin se sun palaute piristi mun päivää ;)
[/q]

Kiitos, mustakin on tulossa hyvää vauhtia kyyninen paska...jee :)

ps. en ole edes vielä avannut ääntäni tuossa topicissa koko reissusta...

Matkalaukku on ihan liian pieni
Joudun jättämään 3/4 jutuista kotiin. Helvetin helvetti.

[q]Avernian:
”Musiikki” joka kuulostaa lähinnä soittimiaan virittävältä orkesterilta jonka päälle joku yrittää viheltää epäonnistuneesti ei ole makuuni.
Kämppiksen on, ja sitä pitää kuunnella kovaa.
[/q]

...ja tohon kakofoniaan vielä yhdistettynä jossain ihme liemessä keitetyn merilevän haju, niin kivaa on!

Mun tietokoneessa on virus eikä toi virusohjelma pysty poistaa sitä.

hoijaa.. nukuin 24-02 ja heräsin. sit kattelin koulun muistiinpanoja ja hiffasin et oon unohtanu tehdä yhden aineen jonka pitäis olla tänään valmis. Koko yö meni sitä tehdessä.. pahinta oli se että jouduin vielä tekemään sen uudestaan ku olin tunnin unet ottanu ku ei saanu asia yhteyksistä mitää selvää.
Kohta pitäis lähtee ite kokeeseen, mahtaa tulla hauskaa ku ei pysy hereillä muutenkaan

Mullakin vaan jatkuu jo kolmatta päivää kauhee migreeni ja selkäkipu.

O