päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,008
- 1,009
- 1,010
- 1,011
- 1,012
- ...
- 1,566
- Seuraava »
Tänää oli vika päivä työharjottelupaikassa, jossa tykkäsin todella olla töissä.
Nyt pitäis sitten ivelä jaksaa lukea huomisiin ruotsin kirjoituksiin. Kiinnostaa ku kilo turvetta.
Mä vihaan koulua .. ihan perseestä!!!!
en tiedä onko tämä hymyä vai itkua, mutta jotenkin kummasti se kuitenkin vaikuttaa.. luin juuri lehdestä, että matin ja mervin elämää voi kohta seurata ihan oman reality-sarjan kautta.... ei ei ei... kyllä lehdet jo ois riittäneet!!!! =(
-eienäätapolaataimäkikotkaauhuulle
kipeä kipeä..kokoajan kipeä*nyyh*
[q]pyhimys:
Savonlinnassa kuoliaaksi pahoinpidelty poika oli minun pikkuserkkuni. Ei kovin läheinen, mutta silti vaikuttaa paljon enemmän, kun on osittain tuttu uhrina. Lisää vain teon järjettömyyden tuntua entisestään 
[/q]
Otan osaa... *hali**uuh*
[q]ezzy:
En voi tajuta miten kukaan muu ei ole antanut kunnon negatiivista palautetta Oceaniasta...en mä nyt vittu voi olla niin vanha ja seniili, etten tunnista hyviä bileitä 
kaipa stressi tekee sit tälläiseksi...lisää kiksua koneeseen, niin eiköhän tää tästä.
[/q]
Eihän se johdu siitä et muka olisit vanha ja seniili.. Sehän johtuu siitä et sulla on eri mielipiteet ja oot eri ihminen kun muut
Jos sua yhtään lohduttaa niin kyllä mä tiedän ainakin yhden kenen mielestä myöskään Oceania ei ollut hääppönen.. You are not alone
[q]lostgone:
---
Individual:
Mclaren MP-40*kivatsulle*
---
Veikkaus vois aloittaa pelin missä veikattais Räikkösen keskeytyskierrosta*hmph*
Pitipä taas herätä katsomaan..
[/q]
Mutta silti Keke Rosberg on edelleen yksi maailman nopeimmista vapaasti hengittävistä kuskeista.
Hemmetin flunssa
Väsyttää
Vitin Oceania sekotti nyt kyl rytmin vähän, ja vielä toi kesäaikaansiirtyminen siihen päälle lyhentämään yöunta. Ja muutkin jutut ärsyttää, mut niistä en tilitä täällä
niiiiiin,ois edes jo huominen niin tietäis että on selvinny tästä päivästä.
Miksen asu Mt. Everestin vieressä? Tekee aivan vietävästi mieli nepalilaista!Päätin itse kokkailla jotain vastaavaa, ja kävin kahdessa kaupassa metsästämässä tuorejuustoa eikä löytynyt :/ Oceania jätti jälkeensä karmivan krapulan.
hymy hyytyi.
risteily päättyi -> hajalla
Nyt on kyl Oceania-olo huipussaan....
Hyvä fiiwis, huono olo.
-the page cannot be found
-the page cannot be found
-the page...
VITTU NYT RIITTÄÄ TÄÄ APRILLIPÄIVÄ ÄRÄÄÄÄÄÄRHHH !!! Äärf...
Mulla on tänään tullut aika kylmää kyytiä... Yks ihminen petti mun luottamuksen, kaksi ystävää varmaan vihaa mua lopun ikäänsä ja yksi kaveri luulee nyt sitten että yritän iskeä sen muijan... *Huokaa* Eikä kukaan edes kuuntele kun yritin selittää...
Kyseessä on siis nippu väärinkäsityksiä, mistä nää asiat johtuu...
[muokattu 30.3.2004 00:41]
Krapula
Koiralla todettiin sydänvika
Huomenna saa lääkkeet niin saadaan pulssi ruotuun...
NAISET ARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRGGGHHHHHHHHHH!!!!!!!
En voi tajuta miten kukaan muu ei ole antanut kunnon negatiivista palautetta Oceaniasta...en mä nyt vittu voi olla niin vanha ja seniili, etten tunnista hyviä bileitä 
kaipa stressi tekee sit tälläiseksi...lisää kiksua koneeseen, niin eiköhän tää tästä.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,008
- 1,009
- 1,010
- 1,011
- 1,012
- ...
- 1,566
- Seuraava »