päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,007
- 1,008
- 1,009
- 1,010
- 1,011
- ...
- 1,566
- Seuraava »
\Vaihdetaan yksi vähän käytetty, huonokuntoinen mies uudempaan ja parempaan\
ei oo maitoo kahviin *haukottel**grr*
_ahdistus_maximus
[q]ezzy:
toisesta korvasta kerman jälkeen kuulo alentunut, helvetin pelottavaa 
[/q]
olikin vain välikorvan ja korvakäytävän tulehdus...en kuuroutunut 
parit seuraavat kemut taitaa jäädä välistä, kun ei sais törkkiä hetkeen tulppia korviin :(
LUMI

Mihinkä herra Kevät katos?
takatalvi
45 minuutin päästä pitää lähtee Mariaan leikkaukseen... Sappikivi leikkaus ja se tehän tähystyksel, mut silti mua ahdistaa ja pelottaa. En tykkää sairaaloista ja se on ahdistavaa ku muhun pistetään kaikkii letkui ja nukutetaan...
Toisaalt se on kyl kans hyvä asiat, koska oon odottanu tota leikkausta jo yli puol vuotta ja nyt vihdoin kivut lakkaa!
Mua vituttaa tänään ja vitutti eilen mutta en sano syytä.
olisi ollut kerrankin mahdollisuus nukkua pitkään, mutta soluelämä yllätti taas ja patterinkorjaajat tulivat viiden tunnin yöunien jälkeen
nukutaan sitten lauantaina
En saanu nukuttuu yhtään!
Hiito, tulin kouluun aamulla ja huomasin, et koko rakennus oli pimeenä ja ovet kii. Ihmettelin asiaa vähän aikaa, sit tajusin, et olin vahingossa herännyt tuntia liian aikasin, enkä tajunnut oikeeta kellonaikaa!!!
Ruumis on ihan rikki =(
just oli ruotsin koe ja tuntuu kuin olisi mennyt siinä taaksepäin vain *uuh*... oma osaaminen palannut varmaan jonnekin tuonne seiskaluokan tasolle *justjoo*... och jag studerar i och där jag mich dich *nauru*... sen siitä saa, kun ei lue yhtään kokeisiin *poks*...
[muokattu 25.3.2004 12:52]
ihanaa.. kolmatta päivää vatsa sekasin! eipä oo tullu sitten syötyä mitään nyt kahteen päivään ja olo on todella heikko!! *sars**hikoil*
[q]ezzy:
takatalvi 
[/q]
MIKÄ VITUN TAKATALVI NYT ON MAALISKUU
Sit jos toukokuussa on pakkasta ja sataa
lunta niin sit voidaan ehkä puhua takatalvesta 
[muokattu 25.3.2004 11:41]
Paha olo
[q]Tres:
MIKÄ VITUN TAKATALVI NYT ON MAALISKUU
Sit jos toukokuussa on pakkasta ja sataa
lunta niin sit voidaan ehkä puhua takatalvesta 
[/q]
mä ennakoin iltapäivälehtien otsikoita =) lumi on vaan niin arsesta, et pitää avautua...luulin jo et siitä päästiin ;)
No tuota...käytsä usein täällä? Tuotapa tekisi mieleni kysyä epeliltä.*vink*
[q]HaPsULi:
hävis jostain tosi kummasta syystä toi kevät fiilis ku aamulla katto ikkunasta ulos
eikös tuon lumen tulo jo riitä*dissaa*
[/q]
Se kevät on jo pitkällä!
Tuo lumi on vaan hämäystä!
Kevät on täällä
Se on mielentila 
*jiihaa**aplodit**jiihaa**aplodit**jiihaa**aplodit*
(vähän meni maaniseksi tämä)*igor**nauru*
Näin huonoo päivää ei oo ollu aikoihin!*dissaa* Kaikki on vaan menny huonosti, kiukuttanu ja masentanu koko päivän. Ja ilmakin on viel ihan karsee.*eiei*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,007
- 1,008
- 1,009
- 1,010
- 1,011
- ...
- 1,566
- Seuraava »