Klubituksen kilonpudotus
- « Edellinen
- 1
- ...
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- ...
- 92
- Seuraava »
mul ois nyt lähten 23kg sitte viime vuoden tammikuun, jihuu!
tavoiteesta puuttuu viel noin 3kg, tosin aloittaessani tätä urakkaa ei todellakaan tavoiteeni ollu noin kova.
btw. Toi dokaaminen on kyl tosi huonoksi dieetille, helposti menee viikko siihen "jojoilmiöön" et ma-pe saa painonsa ennätyslukemiin ja sit la viinaa ja kebabii ja su krapulamättöö ni paino on taas alkuviikosta pari kiloo koholla ja sen saa just taisteltua pois viikonlopuksi ja sitte taas....sama uusiks!
Vielä kun jaksais hiukka puristaa ni sitte tulee kesä, kärpäset ja IBIZA!
kovin alotin kuntoilun ja nyt tuli hemmetin huonot kelit niin siinä sitä sitten ollaan... nooh kohta jatkuu sitten taas :) jos kesäks sais 7-10kg vielä pois :)
Vuoden alusta -8kg :>
hö vieläkin alipainoinein. ja runsaasti. vois safkat pysyä sisällä.
Pitäs saada kiloja lisää mieluiten lihasmuodossa. Mutta eipa taida onnistua jos ei käy salilla...
[q]Pätkis, 10.5.2007 12:39:
---
La Petite, 10.5.2007 12:34:
---
Ruoan voi kypsentää VOISSA, se ei ole epäterveellistä ja rasva ei lihota, vaan sokeri
Takaan että tällä tavalla läski lähtee kun syö esim:
aamupalana: pari kananmunaa joko paistettuna tai keitettynä ...
---
Mä itken nyt jo sushin ja nuudeleiden perään... Nyyhkis. Mut pakkohan se on kokeilla kun tollee rautalankaa annetaan.
[/q]
PAITSI jos olet yhtään taipuvainen kohonneeseen kolestroliin, rasva on pahasta. Kananmuniakaan ei saa sillon syödä kuin max 2kpl /vko. Kyllä mä suosittelisin ainakin rasvatonta maitoa kevyen sijaan ja jotain omega3 margariinia voimariinin sijaan leivälle. Ruoan maistuvuuden vuoksi kyllä toki itsekin paistan esim lohen pannulla voissa.
Sellaisia päivittäin käytettäviä elintarvikkeita kannattaa painonpudottajan valita sieltä kevyemmästä päästä (maito, juusto, margariini).
Nuudelit on saatanasta, mutta sushihan ei ole hirveän epäterveellistä. Olen huomannut, että itselläni motivaatio terveelliseen ruokavalioon tulee siitä, että annan itseni herkutella ainakin kerran viikossa, jos siltä tuntuu. Eli ei sun tarvi sushia tyystin unohtaa.
Ja liikunta lisää motivaatiota pitää ruokavaliota yllä myös (itselläni ainakin).
Tärkeintä kuitenkin on se, että syö mahdollisimman monipuolisesti, eikä liikaa karsi ruokavaliota.
16pv ja 2kiloa lähtenyt*hymy*
Low-carb dieetillä mässyttely pelaa kyllä, mut kerran viikossa on liian usein ehkä 2-3 viikon välein pelais parhaiten ja tietty riippuu pitääkö herkuttelupäivän oikein eli syömällä silti suht puhdasta hiilaripitoista ruokaa eikä mäsäyttele niinkuin jotkut ensin hesessä ja sieltä kotipizzaan ja makuunin kautta kilonpussi hemuja kainalossa himaan jolloin viikon aikana laihduttu määrä tulee oitis lanteille, ei hyvä...
Säästöliekki johtuu mielestäni hyvin pitkälti siitä että kun painoa saadaan aluksi tiputettua niin ei muisteta että kroppa tarvitsee myös vähemmän kaloreita jolloin automaattisesti alkaa paino junnaamaan.
Toki jos ollaan liian rankalla dieetillä seuraksena on myöskin säästöliekki, mutta sehän ei ole järkevä tapa yrittää laihtua. Kalorit miinukselle 500kcal niin laihtuminen on takuuvarmaa ja jaksaa treenata eikä tartte nähdä nälkää.
Esim. itse oon laihtunut nyt 24kg ilman minkäänlaista säästöliekkiä punnitsemalla joka päivä itseni sekä ruokani ja käyttämällä kalorilaskuri.fi sivustoa ja näin pysymällä kartalla kalori ym tarpeistani, homma pelaa ja läski tirisee muksasti
ps. sykemittari kalorilaskenta ominaisuudella on must!
kamikaze-laihiksella!
[q]Ripzu, 11.5.2007 23:27:
Huomenna olis Helsinki city run, puoli maraton.
13kk treenannut, painoa lähtenyt 15kiloa :) eiköhän sitä pääse maaliin ehjänä
[/q]
Mites stadis mahtuu vetää ton viisuhulinan keskellä jotain maratonia *DING*
Kiloja senku tulee vaan lisää!
[q]Eyebreak, 14.5.2009 01:55:
oon vissii joskus tammikuus tai aiemmin postannu tänne jonkun suunnitelman tai jotai.
tammikuus inttiin sellasena +95kg mössönä ja 2kk palvelusta jäljellä ja 77kg paino.
tarkotus mennä sinne 72-75kg .. saa nähä toteutanko suunnitelman
[/q]
Tsemppiä tolle... itse painoin intissä 82kg joka siis on aika hyvä tulos tälläselle 183cm pituselle. vissiinki. no ainaki kunto oli helkkarin kova. sit ku pääsin intistä niin vuodessa paisuin 110kg :D
Tällä hetkel ihan siviili pudotus menossa ja nyt ollaan tultu tuolta 110kg -> 95kg
[q]wallu:
Mut sanokaas mulle mitä teen kun oon laihtunu viime syksyn 72kg:sta 60 kiloon...eikä nouse paino ees syömällä yhtään
Edit: niin ja pituus oli 184
[muokattu 30.6.2004 00:52]
[/q]
Sullon syöpä
Ittellä projekti on onnistunu vaa toisee suuntaa. Pari kiloo tullu lisää.
[muokattu 30.6.2004 01:14]
mäkään en kannata liikaa kuntoilua ku siitä tulee vaan paha olo
9kg lähtenyt reilussa 2kk:ssa.
vielä olisi 11kg karsittavaa :D
äkkii, seuraaviin kylpyläkemuihin eioo ees parii kuukautta, NYT ÄKKII NÄLKÄKUOLEMAA HANKKII *sydän*
-M
Jospa olis jotain mistä tiputtelis, but nou. Antaiskohan joku mulle pari kiloa? Syömisellä kun ei oikein tunnu saavan mitään aikaseks =P.
Marraskuussa alotin ja lähtöpaino oli 72. Nyt ollaan menossa 69,4
Kauheeta jojoilua oli ylläri tos joulun aikaan mut nyt otin itteeni taas niskasta kiinni. Vähemmän dokailua ja enemmän treenejä. Ruokapäiväkirja auttaa aika paljon. Välillä saa herkutella mut jotain rajaa kuitenkin.
Saa nähä miten pahasti tänä viikonloppuna käy ku tulee varmaan taas juotua ku huomen on säteet... jospa se kontrolli vaikka pysyis!
Painonpudotus mulla lähti siitä ku olin vaihdossa viime kevään Unkarissa ja siel oli niin karseeta ruokaa eikä kouluruuast tietookaan ni en sit syöny mitään ja paino pysy kivasti kurissa. Mutkun tulin Suomeen ni sit alko taas ruoka maistumaan, mut en kuitenkaan töiden takia kerenny treenata koko kesänä. Nyt jäi lempihousut pieniks ja ois tarkotus mahtua niihin taas.
Nyt eikun kaatosateeseen lenkkeilemään
Taas se tars alkaa jokakeväinen ilmiö jouluna kertyy muutama kilo extraa josta tars päästä eroon
[q]pyhimys:
Ennen lenkille lähtöä kannataisi juoda mustaa kahvia, jotta aineenvaihdunta paranisi.[/q]
Tai cofi-tabsei (100kpl 100mg maksaa 3,55) ..ja myydäähän noita jotain rasvanpolttokapseleitakin.
Ja ananasta menee pari purkkia päivässä..mmmm
tosin mä en oo laihduttamassa ;-)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- ...
- 92