Klubituksen kilonpudotus
- « Edellinen
- 1
- ...
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- ...
- 92
- Seuraava »
[q]rabari:
siis turhan moni täälläkin unohtaa nuo pienet perussäännöt mitkä vallitsee painonpudotuksessa...
---
2. Aamulenkki tyhjään vatsaan tai vaihtoehtoisesti riittävän ajan kuluttua viime-ateriastasi. Elimistö käyttää suoraan melkeen rasvaa energiaksi, kun ei hiilareita ole enään saatavilla yön paaston jälkeen.
[/q]
Tuota aamulenkkiä en itse lähtisi ollenkaan kannattamaan. Asiahan lienee niin, että jos oikeasti lenkkeilet, niin elimistö tarvitsee energiaa nopeasti jolloin se ei ehdi saada sitä energiaa rasvavaroista, joiden käyttöönotto on kohtuu hidasta, vaan kuluttaa juurikin niitä lihaksia. Itse jos yrittäisin tosissani laihtua, niin yleisestikin suosisin vähäkalorista ruokavaliota, joissa ne kalorit vielä koostuvat mahdollisimman vähän nopeista hiilareista. Sen lisäksi harrastaisin usein ja paljon kevyempää liikuntaa, kuten esim. kävelisin kaikki mahdolliset matkat kohtuuvauhtia. Kävelisin esim. aamulla töihin/kouluun, tai osan matkasta, jos liian pitkä matka muutoin, tyhjällä vatsalla.
[q]alien:
Ja sit tietty siitä ruokavaliosta voisitte valistaa tyhmää. [/q]
tosta löytyy aika hyviä neuvoja->
lisäravinteet
jep! vesi on mun salaisuus
(hyvänä kakkosena tulee kola! *kuolaa*)
[q]remotion:
mulla alkoi hedelmädietti. eli syön muuten normaalisti kaikkea skeidaa mutta korvaan kotiin töistä tullessa ison aterian hedelmäsalaatilla tai sitten syön iltapalaksi pari hedelmää.
lounaalla mahdollisimman runsaasti ja aamulla jotain jos ehtii, kuntosalin jälkeen heti pieni proteusdrinkki... sanokaa onko tuosta mitään hyötyä mihinkään... luulis ainakin...
[/q]
No toi salinjälkeinen drinkki pitäs olla sellainen palautumis juoma jossa on sopivat määrät protskuu, hiilarii ja hivenaineita. Se auttaa lihaksia palautumaan. Sit noista hedelmistä niin onahn se ihan toimiva dietti mut pitää muistaa et pääsääntöisesti jos syöt monipuolisesti, vähennät rasvan, sokerien ja jalostetun jauhon määrää, juot paljon vettä ja syöt ainaskin 3 krt päivässä (aamu (kuitupitoinen), päivällä (suurin ateria) ja illalla (kevyt) niin kyl noita kiloja lähtee. Mut pitää myös muistaa et jos nostelee puntteja niin lihakset kasvaa ja ne painaa enemmän kuin läski joten paino ehkä putoo alussa ja sit hidastuu koska lihakset kasvavat. Mut suuremmat lihakset kuluttavat myös enemmän energia myöhemmässä vaiheessa. Mielummin tarkastaa omia mittoja ja rasvaprosenttia kun painoa, siitä se oikea tulos näkyy.
[q]William-78:
Täytyy tähän väliin kirjoittaa pienet puolustelevat selitykset, sillä itse olen himotreenaaja pahimmasta päästä, ja selvyydeksi voisin kertoa että treenaaminen aikoinaan alkoi hyvinkin narsistisista ajatuksista, tahtoi näyttää parempalta jnp....kuitenkin treenaamisen jatkuttua vuosia, tuo on muuttunut puhtaaksi, ehkä hiaman omituiseksi intohimoksi, elämäntavaksi. Minunkaan tavoite ei silti ole näyttää sikaniskalta, vaan erittäin trimmatulta, mutta trimmaan bodyani siti esineellistäen sitä, en narsistisesti...tai jotain. Eli yritän sanoa ettei ulkonäkö treenaaminen kanna kauas, joten motivaatiota antavia asioita pitää olla enemmän......tähän viellä että onhan kaikki harrastukset aivan yhtä älyttömiä; minä haluan saada ehkä kaikki poikittaiset säikeet reisiin kesäksi esiin, toiset potkii pyöreää esinettä verkoon? Hellanlettas!
Omat mittani 179cm/88kg ->kesäksi ehkä 85 ja aivan vitun kiree....
ps. miehet, kai tiedätte, että jos hauiksenne ympäryysmitta on senteissä pienempi kuin puolet painostanne, olette niin sanotusti kukkakeppejä, pulkannaruja.....
[muokattu 5.4.2004 12:30]
[/q]
Muuten hyvä,mutta treenaat aivan väärällä salilla*nauru*
mites muuten laskettiin painoindeksi ja mitkä rajaarvot ois 22v 184cm jätkälle... painan nyt jotain 90 kg... ehkä jopa enemmänkin... aika jännä juttu kyllä kun ekaa kertaa vedin hiukan proteiinia niin paino nousi samantien lähes 10 kiloa... rasvaa on kyllä silti vielä kropassa liikaa ja ngh on tää niin vaikeeta.
[q]Jone:
Tossa taas erinomainen esimerkki postauksesta, jolla ei ole mitään tekemistä alkuperäisen aiheen kanssa ja joka karkoittaa täältä keskustelemasta ne, joita alkuperäinen aihe kyllä kiinnostaa, mutta noi punttisitäpunttitätä-läpät lähinnä vituttavat.
edit: Tuli yksi postaus väliin jo, eli tarkoitan Hyzenthlayn sydeemiä.
[muokattu 26.5.2004 15:15]
[/q]
Sori, oli vaan pakko puuttua, kun tuntu, että olin aika eri mieltä asioista.. Mutta siis kerran viikossakin salilla olis laihduttajalle hyväksi, vaikkei muuten harrastaisikaan. Rankka kilonpudotus karsii aina myös lihaksista, joten lopputulos voi olla aika muodoton, ns. laiha läski.
mulla alkoi hedelmädietti. eli syön muuten normaalisti kaikkea skeidaa mutta korvaan kotiin töistä tullessa ison aterian hedelmäsalaatilla tai sitten syön iltapalaksi pari hedelmää.
lounaalla mahdollisimman runsaasti ja aamulla jotain jos ehtii, kuntosalin jälkeen heti pieni proteusdrinkki... sanokaa onko tuosta mitään hyötyä mihinkään... luulis ainakin...
osallistun tähän en kylläkää painoa pudottamalla, koska paino on juuri siinä missä haluan sen olevan (163/48), mutta yleisellä trimmauksella. eli haasteena on saada kroppa toivottuun kuntoon kesään mennessä
ja tota hauiksenympärysjuttua en oikein allekirjoita.. ainakaan naisten kohdalla.
[muokattu 7.4.2004 07:16]
[q]discopöllö:
Ja kannattaa muistaa että pienikin liikunnan lisääminen on paljon parempi vaihtoehto mitääntekemättömyydelle.[/q]
Unohtamatta sitä, että säännöllisestä liikkunnasta tulee mielettömän hyvä olo kunhan pääsee eroon alun kankeudesta*vink*
[q]S-T:
Eiks klubbarilla ollu erikseen joku puntti & sali-topic
[/q]
Mäkin oon koittanut toitottaa tota koko tän threadin sivun, koska IMO noi punttiläpät ja varsinkin erään Hyzentlayn toistuvat oikean miehen määrittelyt vievät ainakin multa koko aiheen mielekkyyden.
Mut ei niin ei. Kyllä se on kato niin, että meidänkin pitää nyt omaksua toi yksi ainoa oikea kauneusihanne ja ruveta ottamaan vakavissamme nämä näin saat lihaa kehoosi-pläjäykset.
[muokattu 26.5.2004 15:01]
Kukin tavallaan moni ei ymmärrä, mitä kiksejä saa kuuden tunnin kiksun tamppaamisesta, joten onko ihme, että monet eivät ymmärrä tiukkaa treenaamista ja ruokavalion vahtimista? mikä on siis kilpaurheilijan arkipäivää.
[q]yusu:
Elämäntapahan tosta bodaamisesta tulee :)[/q]
Jep, sen takia ajattelinkin jättää sen askeleen vähemmän sinnepäin eli olla käyttämättä lisäravinteita. Varmaan sama asia kuin monessa muussakin eli ku snadisti alottaa ja kokeilee, niin kohta sitä huomaakin sen olevan elämäntapa (klubitus *vink*, röökin poltto...).
edit: kuten S-T tossa totesi niin väärässä topikissa nää, siirrytäämpä sinne sitten ->
[muokattu 26.5.2004 15:01]
[q]William-78:
Heko Heko
[/q]
Et ei muuta kuin hyppyjä ja cheareja treenaamaan. Have so much fucking fun.
2002 syyskuussa 69kg
2004 maaliskuus 82kg
Eri sarjassa painitaan
[q]alien:
---
Dueno:
2002 syyskuussa 69kg
2004 maaliskuus 82kg
Eri sarjassa painitaan
---
näin kävi meikäläiselläkin 15 --> 17 -vuotiaana. Tosin tais kilot olla 70kg --> 85kg
[/q]
täytyyhän pojasta mies tulla
[muokattu 28.4.2004 21:48]
Personal trainerin koulutuksen omaavana ja liikunnasta suuresti kiinnostuneena voisin heittää kehiin muutamia vinkkejä kiinnostuneille.
Aloittelijalle ja kaikille kuntoilijoille aerobiset liikuntalajit mm. pyöräily, kävely, juoksu ja uinti sopivat mainiosti. Muista liikkua itsellesi sopivalla teholla noin 70-80% maksimisykkeestä tai vanhan kolmen p:n muistisäännön mukaan, pitää pystyä puhumaan. Mikäli liikut itsellesi liian raskaalla tasolla muuttuu aerobinen rasvaa polttava, hapenottokykyä parantava ja yleiskuntoa kohottava liikunta anaerobiseksi. Tämä tarkoittaa käytännössä sitä, että elimistösi joutuu niin koville että sen on käytettävä nopeiten saatavilla olevaa energianlähdettä eli lihasta energianaan.
Lihaskuntoharjoittelu eli punttis onkin sitten kehonmuokkauksessa toinen tärkeä laji. Muista treenata tarpeeksi kovalla tasolla, myös naiset tarpeeksi raskailla painoilla, jotta lihas voi kasvaa ja kehittyä. Lihaskuntoharjoittelun tuloksia (näkyviä) voi odottaa noin kolmen kuukauden päästä treenin aloittamisesta. Ennen näkyviä tuloksia olet kuitenkin jo saanut paljon hyvää aikaiseksi, mm energiankulutuksesi on kasvanut, sillä lihas kuluttaa enemmän energiaa kuin läski :)
Tässä todellinen pintaraapaisu, vastaan mielelläni kaikille lisäapua tarvitseville.
Tsemppiä meille kaikille. Ja kannattaa muistaa että pienikin liikunnan lisääminen on paljon parempi vaihtoehto mitääntekemättömyydelle.
[muokattu 5.4.2004 12:50]
[q]Lisäravinteiden käyttäjien teksteilyä[/q]
Onko siis ihan terveellistä korvata normaalia sapuskaa pillereillä ja erinäisillä jauheilla? Itse en ainakaan syö juuri kauheesti enempää silloin kun treenaan eli ku salilta tulisin himaan niin vetäisin tonnikalapurkit ja raejuustot naamariin vaan sen takia, että lihakset kasvais enemmän. Toi kuulostaa omiin korviini siltä, että elämää aletaan elämään oman ulkonäön mukaan tyyliin Iik en voi nyt syödä ku tos on 3,7% rasvaa.
Kait sitten koen ettei moinen elämä tunnu niin paljon elämiseltä vaan se pyörii vaan sen yhden asian ympärillä (tosin enhän mä tiedä miltä moinen elämä maistuu). Oon ainakin huomannu useimmilla ketkä on alkanu noita lisäravinteita vetelee niin heillä vaan nälkä kasvaa syödessään, koskaan ei oo tarpeeks lihasta ja aina vaan pitäis saada lisää. Herää vain kysymys et onks sillon homma menny jo överiks...
edit: alkaa kyl menee hieman ohi alkuperäisen aiheen...
[muokattu 26.5.2004 14:37]
Lisäravinteita käyttäessä kannattaa muistaa että mm. proteiinijuomat sisältävät paljon energiaa ja lihaskasvun kannalta normaalista monipuolisesta ruokavaliosta saa tarvittavan määrän proteiinia. Mikäli ruuasta saa tarvittavan määrän proteiinia ylimääräinen proteiini on vain turhaa lisäenergiaa. Erikoistapauksiakin on mm. kehonrakentajat, tosin myös he saavat tarvittavan määrän proteiinia oikealla ruokavaliolla. Jos proteiinijuoma muuten vaan on hauskaa ja saa oman olon tuntumaan paremmalta niin siitä vaan. Muutamaan otteeseen treenatessani asiakkaita kuntosalilla ja katsastellessani ruokavaliota on pelkästään ylimääräisen proteiinijuoman poistaminen ruokavaliosta riittänyt edesauttamaan painonpudotusta.
[q]pyhimys:
Ennen lenkille lähtöä kannataisi juoda mustaa kahvia, jotta aineenvaihdunta paranisi.[/q]
Tai cofi-tabsei (100kpl 100mg maksaa 3,55) ..ja myydäähän noita jotain rasvanpolttokapseleitakin.
Ja ananasta menee pari purkkia päivässä..mmmm
tosin mä en oo laihduttamassa ;-)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- ...
- 92