Klubituksen kilonpudotus

Back to häröily O

hyvä tytöt

kyl lepopäivät pitää muistaa.. se on olennainen osa kuntoilua..
6x/vk on ihan liikaa

Mä viittasin sillä mun edellisellä kommentilla lähinnä tuohon SALILLA 6 kertaa viikossa seikkaan. Salitreenistä kärsii aika pahasti tehot, jos ei anna lihasten palautua kunnolla. En tiedä mitä superihmisiä nämä kyseiset henkilöt sitten ovat, jotka palautuvat tajuttoman nopeasti... (tai jos sitten käyttävät jotakin kyseenalaisia valmisteita saliharjoittelun yhteydessä )

Anyways esim. kilpailuihin treenaavat kehonrakentajat useimmiten treenavat 4-5 kertaa viikossa ja pyhittävät todellakin lepopäivät. Mut hyvä jos joku jaksaa painaa joka päivä treeniä, mä en näe siinä edes mitään järkeä. Usein ne jotka valittavat että treenistä ei kasva, vaik mitä tekis salilla, syövät päin peetä ja lepäävät liian vähän. Kas levossa se lihas KASVAA

*nimimerkillävuosisittenpuolessavuodessakymmenkiloalisäälihaaneljäkertaaviikossatreenilläjasäännölliselläjaoikeallaruokavaliolla*

Mut joo, edelleen, niinkuin aina; kukin tyylillään ja sillee

Jep! That's me!

mut juu siis kukin tyylillään

Mul on kevät kilonkeräys :P Viel 5 kiloo pitäs saaha läskitöntä massaa lisää O___o

jee, looking good!

pari viikkoa tässä katsonut mitä syö ja milloin syö +2-3krt viikossa lenkillä. ja paino on pudonnut jo kolme kiloa! wohoo! kai dementation sai ne kilot? mä vartavasten lähetin ne sulle niinkuin lupasin.

Ei mitään hajua painosta, kun salin vaaka on korjauksessa jo toista kuukautta, mutta oletan että kiloja on lähtenyt edes jotain. :) Hyvin siis menee. Pikkuhiljaa.

[q]hardikaveri, 7.4.2006 15:15:
niin tai sit vaan vedätte ne kalaöljyt kiltisti
[/q]

joo, kalaöljyllä ei kylläkään korvata pähkinöitä.

Kalassa runsaasti omega kolmosta kun taas pähkinöistä saa omega kuutosta.
Molemmat tärkeitä, tosin kuutosta voi esim vegaani saada jopa liikaa.

tjoo... enpä lähde enempää hifistelemään, jokainen kaiketi osaa googlettaa

[q]extramppa, 8.4.2006 14:49:
---
r2d2, 7.4.2006 18:45:

Cashewpähkinöissä on ehkä vähän muutakin kuin karkkien väriaineita:
http://www.fineli.fi/food.php?foodid=11086&lang=fi

tv.
R2D2

---
Hepreaa... mutta siis ilmeisesti pointti oli, että mielummin pähkinöitä?

Kiitos vastauksista muillekin, voin siis olla tyytyväinen itseeni jos/kun karkkien sijaan ostan pikkupussillisen suolaamattomia cashewpähkinöitä! (tai silloin kun ajautuu makuuniin, niin valitsen mielummin kuitenkin ne jugurttihässäkät kuin fudget ja suklaatoffeet...)*slurps*
[/q]
T,

Tehdäänpäs vertailu:
Makeiset:
http://www.fineli.fi/food.php?foodid=5&lang=fi
Cashewpähkinät:
http://www.fineli.fi/food.php?foodid=11086&lang=fi

TÄÄLTÄ löytyy hakusysteemi jolla etsitte jonkun tietyn ruoan tietyn osasen (kuidut, vitamiinit, hivenaineet ja kaikki eriteltynä) pohjalta eniten ja vähiten kyseistä ainetta sisältävät osat. Varmaan akuuteimmat etsittävät paljon esim. pizzaa yms. syövälle ovat kuidut ja monilla naisilla esim. kalsium.
http://www.fineli.fi/topfoods.php

t.
R2D2

Ajattelin taas skarpata ja liittyä tänne (heh). Ärsyttää vaan se, että aina kun yritän syödä terveellisesti, tulee aterian jälkeen huono olo *täh* Tänään sain hyvän idean vetäistä ison kulhollisen kanasalaattia, mutta hyi helvetti sitä oloa sen jälkeen. Pari tuntia ihan ällö olo, ja sitten nälkä. Ei tollasta kyllä varmaan kauaa kestä... Raa'oissa vihanneksissako vika?

Millään en uskoisi, mutta pakko kai se on.. pääsiäisen ryyppäämisen ja rälläämisen jälkeen paino on tipahtanut kilolla.. en ymmärrä vaikka kuinka kiskoi kaikkea mikroruokaa kun krapulassa ei jaksanu muuta tehdä, ja sitten illalla älyämpäriin..

no, -8kg on ihan kiva.. mutta tarvii alkaa tekee töitä vähän raskaamman kautta. tarvii katsella paremmin mitä syö että jaksaa painaa..

Mä oon pieni ja lihava. Näin on ihan hyvä.

[q]ville, 26.4.2006 09:18:
Toka mittaustulos: Edelleen 5.5%

Mussa on siten rasvaa about 3.5kg eli varmaan ei kannata liikaa yrittää niitä poltella .... tosin on kyllä punttis ollut koko ajan aika raskailla painoilla vääntämistä, jos ei lasketa pumppia, jossa yhtä lihasryhmää treenataan kuitenkin se 5min.
[/q]

huh, tuo on vaarallisen pieni tulos jo...
eipähän tarvitse paljoa tehdä noita pitkiä sarjoja. että ei muuta kun isoilla ja lyhyitä sarjoja niin rupee vähän saamaan massaa.

itellä aamulla paino näytti taas 82, eli jumitan tässä samassa kohtaa vaikka vedän salaattia ja juoksen ja treenaan. höh.

jesh tässä vuoden sisään lihonut 5kiloa Xd noh toisaalta jos pituutta on 183 ja painoa nyt 75 niin ei kai sitä nyt kamalasti itkemään tarvitse.

Silti tuosta sen verran järkyttyneenä päätin aloittaa jonkinmoisen vatsa/selkä rääkin jotta sais edes vähän tota pelastusrengasta joka on syntynyt niin muokattua.

Muuten oon niin anti urheilia kuin kukaan voi olla. Liian raskasta mun hedonisti sielulle hehehe

[q]vaavu, 3.8.2006 12:47:
Prk, alkaa kohta usko loppua. Olen käynyt nyt koko kesän treenaamassa sen kolme kertaa viikossa, poislukien työmatkat ja mökkeily. Tästä huolimatta peilikuva tuntuu menevän koko ajan ikävämpään suuntaan.[/q]

no siis periaattees ku jätät sekä urheilun, terveellisen ruuan sekä kaiken muun pois, niin keho näivettyy semmoseksi ultrapieneksi :D mutta eipä se pieni rasva ole kuin kaunista...

jos treenaat jatkuvasti ja syöt hyvin niin kehosta tulee semmonen tasapainoinen, ja se ei oo välttämättä se mitä haluis silti nähdä peilistä.
toki tuo airobinen on hyvä vaihtoehto. juoksemalla tiputin itse.

heh, itsellä ei ainakaan mitkään kevät pudotukset ole vielä menossa. eikä edes mielessä.
tässä on nyt kuukausi eletty ohrapirtelön ja minkä tahansa rasvaisen ruuan parissa. kiloja ei oo kyllä silti tullut kun puolitoista lisää.

joku jopa lomani viimeisenä päivänä kehui minun laihtuneen :D
eli ehkäpä siis kannattaa vetää viunaa vaan, riehua aamuun asti ja unohtaa syödä...

mutta. nyt on aloitettava imuirointi operaatio, jotta ehdin tänään vielä puntille.

On lähteny sellanen 6 kg tässä alkuvuodesta lähtien, en oo kiirettä pitänyt ja tehnyt samaan aikaan kovaa salitreeniäkin, joten ei kai se enempää ois voinutkaan pudota. Jatkan samaan malliin. Tosin pitäis nyt osata olla poissa siitä vaa´alta, koska kohta se alkaa valehdella...

Vois jo muuttaa tän kesäkunto '07 topiciks nimittäin syksyllä taas pärähtää. Kesä on tullu vietettyä kosteissa ja hyvin syödyissä meningeissä. Grilli kuumana parhaillaan ~10 kertaa viikkossa ja alkoholipitostaki ehitty nauttia 3-4 kertaa viikossa kun ollu niin mahtavia terassi/grilli -ilmoja.

Tämänhän on jo hetken aikaa huomannu ja nyt syksyllä ruvetaan taas pistämään painoa matalaks. 3-4 krt/viikossa salilla ja 1-2 krt/viikkossa salibandyä. Lisäks pyritään vähentämään alkoholin käyttöä ja onneks grillaamisesta on aika helppo luopua räntäsateessa

Tässä kesän aikana tullu löydettyä taas monta uutta tuotetta syksyä varten. Ei tarvi pastastakaan täysin luopua ku löyty proteiinipasta (h: 53g / p: 23g).

EDIT: kesä '07 taitaa tulla viel ennen '08:ia

[q]Super-Kerttu,
Mut kyllä pihtimittaus on aina se varmin! Mulla oli pihimittauksen ja tommosen sähköhärvelin välinen ero varmaan jotain 6-7%. Ja ei se pihtimittaus niin kamalan kallistakaan oo..eikä vie hirveesti aikaakaan!
[/q]

totta! hommasin just pihditkin, hitto ku joku vaa tekis mittauksen puolestani (joku asian osaava)

[q]bubbelgum, 16.8.2006 14:14:
Hmm.. Nyt on pakko kyllä tähän väliin sanoa, että toi yhden tytön tavoite 165/51 kuulostaa mun korvaan aika hemmetin rajulta vaatimustasolta...

Toivoisin vaan että sekä se tyttö että monet muut osaisivat olla tyytyväisiä siihen että on normaalipainoinen ja terve. Pienet liikakilot kun eivät edes ole pahasta. Hyvä vaan että aikuiset naiset näyttää aikuisilta naisilta. Antaa niiden teinityttöjen ahtautua niihin koon 34 housuihin ja napapaitoihin.
[/q]

en ota mitenkään hyökkäyksenä,nou hätä. Juttu on ihan looginen (ainakin mun mielestä *nauru*) koska tällä hetkellä painan n.54 vaikka tosi pitkään painoin just 50-51. Ensinnäkin pudotus olisi just jonku 2-3kg mikä ei oo huimaa/rajua ja toisekseen joka ikinen housupari (ei kyl oo yhdetkää housut 34 kokoisia muistaakseni) mitä mä omistan on just tohon 50-51:een sopiva. En millään tohtisi ostaa uusia housuja koko ajan, kun entisistäkin tykkään niin paljon ja ero entisiin ei olisi kun ehkä yksi tuumakoko
Nykyään housut puristaa mahasta inhottavasti ja tekee mieli kulkea väljemmissä paidoissa. Toi pari kiloa lähtis toivottavasti just persuuksista, koska olen persuuksien leventymiseen helposti taipuvainen. Sen takia housujen istuvuus/mukavuus juuri onkin tärkeässä asemassa mulla.Yläkroppaan ei tuu taas millään.

Toisaalta tiedän tasan tarkkaan olla tuijottamatta vaakaan, koska meinaan taas lisätä salilla käyntiä. kyllä ne housut enää kertoo oikean totuuden sen jälkeen

edit:typot

[q]pyhimys:
Ennen lenkille lähtöä kannataisi juoda mustaa kahvia, jotta aineenvaihdunta paranisi.[/q]
Tai cofi-tabsei (100kpl 100mg maksaa 3,55) ..ja myydäähän noita jotain rasvanpolttokapseleitakin.

Ja ananasta menee pari purkkia päivässä..mmmm

tosin mä en oo laihduttamassa ;-)

O