Klubituksen kilonpudotus
- « Edellinen
- 1
- ...
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- ...
- 92
- Seuraava »
4 kg tippunut ja tavoite on 7kg...
nyt tosin alkaa tiivis salitreeni, joten tästä eteenpäin varsinainen painonpudotus on ehkä hitaampaa. alapäätä kiinteämmäksi ja yläpäätä vähän leveämmäksi... siinä varmaankin tavoite, jossa mitoilla ja kiloilla ei enää ole niinkään väliä... peili se on joka tästä eteenpäin kertoo... jee jee!!
-jouluksikinkkukuntoonuhuu
Ei muuta ku kaikki vaan piriä kiskomaan, laihdutuslääkkeeksihän se alunperin kehitettiinkin sitä vaan muutaman viikon kuuri ni kyllä kilot karisee
korahti samantien 3-5kg elopainoo lisää ku oli viikon kaks mökillä. On kyl vähän muutenki myöhästä kesäks kyl saada tota hylkeenrasvaa pois, kun nyt muisti yhden todella oleellisen syyn miks se olis pitäny kesäks saada pois. 27astetta on jo ihan tuskasta nukkuu. Tottunu et olis joku peitto päällä mutta illalla roppa kuitenki rupee hikoilee jo kun sattuu makaa munasiltaa patjalla =P
No ehkä jos nyt jaksais ruveta vähän tota peruskuntoo kohentaa ni toi lämmön ulospuskeminen tehostuis niin pal ettei tarttis hikoilla
joo nyt kyll vihdoin jotenkin iski, että ei jumalauta nyt on pakko alkaa tekemään jotain. Tässä on parisen kiloa hiipinyt painoa ihan jotenkin vain ajattelemattomuutta. Sitä ennenkin oli jo pari kiloa liikaa mistä piti päästä eroon. Ja tässä iässä kun alkaa olemaan hiton vaikeeta saada pois kertyneitä kiloja, nopeasti ainakaan... krraah
Täytyy alkaa kiinnittämään hirveästi huolta lounasravintoloissa syötyjen ruokien annoskokoihin. Näin jälkeenpäin ajateltuna on tullut syötyä kyllä ohimennen aivan liian isoja annoksia.
Siis mitä helvettiä voi vaan kysyä itseltään.
Omissa vaatteissa ei ole ollut mukavaa vähään aikaan (olen kyllä aina ollut jotenkin tosi tosi epätyytyväinen omaan kroppaan, mutta nyt tekisi mieli kulkea jätesäkeissä) ja uusia housuja ei ole saanut ostettua pitkään aikaan kun tuntuu ettei mikään istu.
Miks vtussa ei taas oo saanu mitään aikaiseksi ennenkuin "on liian myöhäistä". prkl *eiei**grr**igor**nyyh*
[q]kilobitti:
pituutta on n. 181, ja paino lienee n. 65-66kg (ei o omaa vaakaa) eikä tarkoitus ole ainakaan laihduttaa*hymy* Painoindeksi on 66:lla laskettuna 20,1.
painoindeksi
[/q]
WTF 25,5???
En mä kyl todellakaan noin läski oo.
[q]La Petite, 21.1.2009 09:37:
---
Andrei, 21.1.2009 09:23:
Suomessa laihoja naisia näkee (harmillisen) harvoin, kai se on geeneissä että ollaan vähemmän naisellisia kuin esimerkiksi itäiset sisarensa :)
---
MITÄ VITTUA!?!?!? Siis sun mielestä laiha=naisellinen.
Ja siis suomalaiset naiset on sun mielestä GENEETTISESTI epänaisellisia?!?!?
(ja urpo minä kun luulin, et naisellisessa kropassa on sellaisia juttuja kuin esim tissit, perse yms kivaa tavaraa)
[/q]
no niin on miehekkäässäki kropassa nykyään tissit ja perse ja muita kivoja tavaroita =P On menny sukupuolet sekasin ropissa nykyää nii!
[q]tulppaani:
Sen mukaan ihannepaino pitäisi laskea näin: oma paino - 105.
[/q]
*täh*
Ei sitä kannata katsoa vaakaa eikä painoindeksiä, vaan pyrkiä siihen että on hyvässä kunnossa... Aika hyvä painomitta jos nyt jollain haluaa tietää, niin on se, että pituudesta vähennetään 100 - 110 ja siitä saadaan tulokseksi normi paino riippuen lihasten määrästä etc.
Edit. Katsos joku muu sanoi jo samaa, mutta hiukan eri luvulla...
[muokattu 5.4.2004 13:45]
Onneks ei tarvi tästä asiasta murehtia..*iloinen*
No niin, tänään tuli sit vaaka hankittua ku Hullujen Päivien tuote oli viel mallistossa ja sillon sen unohdin ostaa. Vois vähän katella lähteeks tota painoo mihinkään, tosin patteria se vielä vaatii, mut...
[q]India, 14.1.2005 10:48:
eli nyt 174 ja 63 painoa eli meikäläinen rupee olemaan kutakuinkin tyytyväinen painoon. Vajaassa vuodessa painoa lähtenyt n.14 kiloa
[/q]
Päivitetäänpä tietoja, painoa enää 57 (eli lähdöstä -20kg). Olen tyytyväinen nyt painoon ja sais sitä jopa olla se muutama kilo lisää. Jatkan salilla ja toivon ettei enää tuosta laske. Ruokailut mulla on ihan pyllyllään ja nyt keskityn täyspäiväsesti saamaan ne kuntoon. Eli mun kilonpudostus loppui tähän.
Siis ei kyllä yhtään onnistunun mun painon pudous.jos oli se 5gk tavoitteena se saavutettu mutta toiseen suuntaan..Ei herran jumala kuin kalja voi lihottaa noin paljon!!!Olin irkuissa ja luulin juoneeni paljon,mutta ku pääsin saksaan täällä olut melkeen ilmasta plus ilmasix kaljamaha päälle=)...HUH!!Mä en varmaa kehtaa enäää suomeen tullakkaan..paisunu pois kuosista ihan tosissaan.Nyt kyllä otin ruoan suhteen salaatti linjan, mutta kaljaa ei pysty pois jättämään...sen sitä saa mitä pyytää
[q][Nuclear]:
Noi über vähärasvaset juustot on ku vessapaperia leivän päälle laittais.
[/q]
Suurin osa on mut ihme ja kumma Polar 5 on jopa makua. Kannattaa testata *sydän*
Ja aika hyvä on kans sellanen Turunmaan tyyppinen kevytjuusto, jossa 5 % rasvaa.
Mullakin tässä pieni muotoinen "kesäskarppaus" päällä... 4kg on lähtenyt viikkoon,eikä ole tarvinnut nähdä nälkää oikeastaan lainkaan!
vanha kunnon sananlasku joka toimii vieläki:
syö aamulla kuin kuningas
päivällä kuin herra
illalla kuin kerjäläinen
noin olen mäkin käsittänyt, eli aamuaerobinen on hyvästä. Tosin heti aamusta lenkille lähteminen voi olla joillekin ylivoimaista, esim. jos itse menen, otan jonkun pienen hedelmän ennen sitä...
[q]alien:
muistakaa ihmiset (jos haluatte laihduttaa) - VESI *SYDÄN*
[/q]
-Yhdyn samaan eli tärkeä osatekijä.... 2 litraa olis määrä mikä pitäis juoda...ja ei pelkkä vesi painoa tiputa,liikunta & ruokavalio/terveelliset elämän tavat,niin se onnistuu....jos onnistuu....kesä on laihista ajatellen pahinta mahdollista aikaa..hankala olla vastustamatta jääkylmää bissee & grillausta
Jaahas nyt pitäs kai aloittaa taas tää uhreileminen kunnolla et ehkä pääsis hyvään kuosiin kerrankin pitkään aikaan. Jos kellään on hyvii dietti (eli ruokavalio) vinkkejä ja kokeiltuja painon pudotus/ trimmaus rutiineja niin ne ovat tervetulleita. Tarkoituksena saada tämän 193 cm rakenteen painamaan alle sen maagisen 100 rajan ja vyötärön pehmusteet pois tieltä. Nyt alkaa aamu lenkkeily, salitreeni, venyttely, limpparin litkuttamisen lopetus ja kevyeen ja monipuolisen ruokavalion laitto.
Rabari, _todella_ asiallista tekstiä. Siinä oli paljon hyvää asiaa tiivistettynä.
[q]pyhimys:
Ennen lenkille lähtöä kannataisi juoda mustaa kahvia, jotta aineenvaihdunta paranisi.[/q]
Tai cofi-tabsei (100kpl 100mg maksaa 3,55) ..ja myydäähän noita jotain rasvanpolttokapseleitakin.
Ja ananasta menee pari purkkia päivässä..mmmm
tosin mä en oo laihduttamassa ;-)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- ...
- 92