Klubituksen kilonpudotus

Back to häröily O

Huomenna olis tarkotus alottaa taas treenailu lähes vuoden tauon jälkeen. Nyt vaan toivotaan et lihasmuistii ois ees jossain määrin jotta tuloksii alkais näkyy mahd nopsaan.

tää nyt menee vähän offtopic kun ei ole kevät, mutta mulla käynnissä "joulukilojen pudotus" eli jouluksi kuntoon teema.

Vähän oheistusta vuosi 2001, saavun Thaimaasta Suomeen armeijaan olen mielestäni aika hyvässä timmissä kunnossa ja painoa on 67kg (pituus 174cm). Puoli vuotta armeijassa lepäämässä ja tulos paino 76kg... seuraavan 5 vuoden aikana painoa tulee tasaisesti 1kg per vuosi. Ja paino 15.11 eli 2 vkoa sitten kun lähden suomesta on 81kg.

Nyt 2 vkoa myöhemmin, paino 76kg ja paljon kevyempi olo... eli pelkästään se että vaihdoin suomi safkan aasialaiseen versioon ja pieni vatsatauti siinä sivussa on tiputtanut painoa 5kg ja nyt se on pystynyt stabiilina tossa. Tarkoitus vielä pudottaa pari kiloa ja nyt alkoi myös kuntosali treeni lopun massan kiinteyttämiseksi.

Omalla kohdalla täytyy sanoa, että onneksi nyt ryhdistäydyin. Kun ikä lähenee 30, niin pitää alkaa tehdä jotain muuten pullistuu aika nopeesti ja se painon pudottaminen ei ole enää ihan niin helppoa kun junnuna.

Mutta siis tavoite jouluksi 74kg ja siinä voisin sen sitten pitää...

edit: nyt mennään 75kg eli 6kg tippunut ja 18pvssä. Enää 1kg ja sitten ollaan tavoitteessa tältä vuodelta... jos vielä tuntuu hyvältä pudottaa niin ehkä sitä vois ottaa uuden tavoitteen vaikka 70kg, niin pääsee vähän lähemmäksi näitten paikallisten kokoa :)

oon vissii joskus tammikuus tai aiemmin postannu tänne jonkun suunnitelman tai jotai.

tammikuus inttiin sellasena +95kg mössönä ja 2kk palvelusta jäljellä ja 77kg paino.
tarkotus mennä sinne 72-75kg .. saa nähä toteutanko suunnitelman

Noniin. Tavoittena olis tipauttaa ~4 kg kesään mennessä, sit oltas suurinpiirtein ihannepainossa. Ja vieläpä silleen et ne myös pysyis pois

[q]Epailija, 22.3.2007 17:41:
Tarvitseeko yhden kilon muutoksia edes laskea? Viikossa paino saattaa helposti vaihdella tuon kilon ja jos menee sopivina hetkinä vaa'alle, saatta tuo ero syntyä yrittämättä vuorokaudessa-parissa. [/q]

Punnitsen itseni aina samaan aikaan ja samantapaisessa tilanteessa, joten heittoa esimerkiksi syödyn ruoan suhteen ei hirveästi ole.

Totta kyllä on, että kuukautiset aiheuttavat piikin painoon, lisäksi muitakin pieniä heittoja saattaa tulla. Sellainen tasoitettu keskiarvo näistä mittauksista antaa kuitenkin jotain osviittaa siitä, missä paino oikeasti menee. Ja jos tämä keskiarvo nousee kilon, kyllä se näkyy vartalossa.

[q]Ylimääräiset (tai vajaat) yksittäiset kilot lähtevät (tulevat) varsin nopeasti pois (takaisin).[/q]

No mulle ainakin tuntuu olevan vaikeaa sheivata edes sitä yhtä kiloa pois, kun haluan että se kilo lähtee rasvasta, ei nesteestä eikä lihaksista. :( En ole kuitenkaan sitä tyyppiä, joka jaksaa kärvistellä liian vähällä ruoalla.

[q]Oma tavoite kesälle: Itselläni paino on pysynyt vakaasti 58:n ja 60:n kilon välillä viimeisen kahdeksan vuoden ajan, eikä sitä ole tuosta juuri syytä pudottaa tai nostaa.[/q]

Mulla on pysynyt paino 54 +- 1kg sisällä käytännössä kuusitoistavuotiaasta, pl. viimesyksyinen ekskursio ylärekisterissä. Siksi se tuntuukin isolta jutulta, kun tulee tai menee yksi kilo tässä haarukassa.

Ja loppujen lopuksi: olennaista ei ole, kuinka paljon mittari näyttää, vaan miltä peilikuva näyttää.

Tuossa on kuun lopussa ja tämän kuun lopussa parin viikon painonpudotusjakso, sen jälkeen taas vähän aikaa runsaammilla kaloreilla ja katsotaan sitten joskus toukokuun puolessa välissä tarviiko kiristellä. Biitsille kehtaa kyllä mennä pienellä pömpölläkin, mutta onhan siinä jotain kivaa jos sattuisi jostain treenin erottamaankin.

Edit: Kyse on siis ihan vain parista kilosta ihraa, joten toukokuussakin kerkeää.

[q]hrdkvr, 23.3.2007 14:15:
LOL
vähähiilarinen "dietti" jonka vetäsin pisti mun mahan ihan kovaksi eikä aineenvaihdunta toiminut kunnolla moneen kuukauteen
[/q]

Vähähiilarinen tekee JUURI noin jos ruokavalio on samalla vähärasvainen. Vähähiilarisella pitää vetää aikamoiset setit rasvaa, jotta ei tuu mitään kovia masuja. Mulle tuo vähähiilarinen on the one and only keino saada fätit pois

Mie kelasin taas alottaa*hikoil**nyyh**joo**hihu*

5kg läsää lähtenyt ... kesä here i come

-2kg :) vielä kilo pitäis saada pois.

vajaa 15 kiloa lähtenyt since tapaninpäivä ja ei näy missään
oon vaan parempi olo nuin yleisesti ottaen taas

[q]Rocca, 4.4.2004 21:59:
Oon ajatellu koska tämmönen topicci tulee ja sanotaan näin,että mä alotin tän jutun jo tosa jouluna ja oon aika kivasti päässy omaan tulokseeni elikkä mitat on 185cm/110kg...ja nytten mul on joulusta lähteny semmoset sopivat 20 kg pois elikkä täl hetkel 185cm/90kg ja kesäks tarvis viel saada 5-8 kiloo pois viel ni sit oon täydellisesti tyytyväinen tähän mun toimintaa...*jiihaa*
[/q]

Whot...kerro miten sä oot tohon pystyny, olisko jotain vinkkejä??? p.s vihaan kaikkia liikuntamuotoja:)

-3kg! jihu! tavoitteessa ollaan. ainakin tänä aamuna :D

197/102
Heti kun toipuu polvileikkauksesta, alkaa kiristys. 6kg luokkaa pitäisi saada pois niin olen tyytyväinen. Ei näytä enää samalta sitten mitä pari vuotta aiemmin :D
Treeninä tulee olemaan sali, uinti, rullaluistelu ja ruoka :)

Katoin eilen mittanauhan kanssa, multa on lähteny 4cm lantiosta 2viikossa*iloinen*
Ja muutenkin oon kait saanu painoo vähän putoomaan, ainakin vaatteet taas tähän roikkuu

4kiloo sai tossa 3 viikossa pois, nyt ei oo mahiksia samanlaiseen omistautumiseen kun kiirettä, mutta ennen kesää saman verran vielä niin

[q]dj upi, 8.4.2007 21:49:
Itse olen oluenjuoja, joka ei hirveästi auta laihdutusaikeissa. Viinassa taas on hirviät määrät energiaa ja light-siiderit maistuu oksennukselta. Viini väsyttää bileissä, ainakin punaisena. Onko jollain jotain ratkaisuja vai pitääkö siirtyä vesilinjalle?
[/q]

Kuiva omenasiideri mieuummin kirkkaita viinoja tai valkkaria kuin esim. tummia viinoja tai jotain sokerilitkuja. Energiaahan alkoholissa on joka tapaukses se 7kcal/g. Eli vesilinjalle jos oikein haluaa hifistellä.

[q]dj upi, 8.4.2007 21:49:
Onko jollain jotain ratkaisuja vai pitääkö siirtyä vesilinjalle?
[/q]
^Vesilinjalle^

Jollet nyt mitään ihan ihmeellistä kropan muutosta ole hakemassa niin kyllä se kroppa kestää muutaman oluenkin silloin tällöin. Kunhan ei joka päivä tissuttele!

Ihmiset on yksilöllisiä. Toiset onnistuvat painon pudotuksessa helpommalla kuin toiset.
Itse kuulun tuohon ensimmäiseen kategoriaan. Tammikuusta lähtenyt noin 5 kg, oikeestaan pelkällä treenillä ja pikkusen kattomalla mitä leipäläpeensä tunkee. Mitään paheita en ole joutunut jättämään ja kroppa on ihan kohtuu hyvässä muotissa *iloinen**jiihaa*

No joo... upi & star *piis*mut eihän teidän iässä pitäis olla vielä ees kertynyt läskiä
kun ei sitä ole vielä munkaan ikään mennessä pitänyt kertyy

[q]pyhimys:
Ennen lenkille lähtöä kannataisi juoda mustaa kahvia, jotta aineenvaihdunta paranisi.[/q]
Tai cofi-tabsei (100kpl 100mg maksaa 3,55) ..ja myydäähän noita jotain rasvanpolttokapseleitakin.

Ja ananasta menee pari purkkia päivässä..mmmm

tosin mä en oo laihduttamassa ;-)

O