tipaton tammikuu
- « Edellinen
- 1
- ...
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- ...
- 41
- Seuraava »
Yritys hyvä kymmenen mut perseelleen meni... ei tällä neidolla oo selkärankaa moiseen... Eikä ollu tohon tupakoinnin lopettamiseenkaan... Mut pystyin mä sentään vähän vähentää.. Mut paheellista elämää vietetään edelleen..
Kyllä onnistuu.. ihan hyvin *joo**piis*
Mikä tipaton tammikuu? Itellä tullu tässä kuussa kyllä tissuteltua ainaki kolmen edellisen kuukauden edestä ku ei mulla oo yleensä ollu tapana juoda usein.
Ei onnistunut edes multa liian iso haaste vissiin...
on huono yrittää edes sillä on faijan ja siskon sekä kahden ystävän synttärit tammikuussa..
huikaton helmikuu on usein onnistunutkin melko hyvin -ehkä juuri edellämainitun "putken jälkeen..*känni*
Ei olis varmaan ihan hirveen vaikeeta... Mutta en jaksais vaivautua...
Itseasiassa niin päätin tossa jo jonku aikaa sitten että pidän Helmikuun täysin tipattomana...
Ei silleen että oisin paljoo juonu nytkään, mut silti aattelin et vois tehä ihan hyvää olla kokonaan ihan ilman.
Ei onnistunu millään lailla *nauru**jiihaa*
ei kyl onnistunut kun olin jo 5.1.2005 viettämässä hauskaa baari-iltaa
ei tainnut onnistua, meni mettään ja pahasti... yhet ryypyt ja nekin meni vituiks... mut nyt saa ainakin olla loppu kuukausi tipattomana... kuin myös ehkä seuraavat parikin kuukautta... hyi, että alkoholi voi olla paha päihde.. yöks..
ajattelin olla loppu kuun ilman sitten
[q]Tanjiz:
pyh*dissaa*
[/q]
niin ja sitä paitsi mitä väliä sillä kuukaudella on? yhtä hyvinhän se vois olla tipaton toukokuu, vai?*muhaha*
Tippaakaan en ole vielä tässä kuussa juonut, että hyvin pitkälti tipaton tammikuu onnistuu. Katsotaan seuraavaksi sitten juhannuksena tarviiko alkoholia nauttia.
yritin ja epäonnistuin*känni*
ens vuonna uusiks...tai sitten ei*iloinen*
Jos olisi pakko valita joku kuukausi, niin mä valitsisin Helmikuun, sekun sattuu olemaan kaikkein lyhyin
Onneksi ei tarvii miettii jotain tipattomia tai tipallisia, mulle on jäänyt pikkujoulumono jalkaan ja se kyllä vievievie...
Mut hei. Onnea kaikille, jotka sitä yrittää. Eihän siinä mitään pahaa ole.
Kerran oon ollu humalassa tän tammikuun aikana, mut nyt näyttää siltä et tulee tipaton loppuvuosi!
[q]rabari:
miten ois tipaton tammikuu ja huumeeton helmikuu
[/q]
Minä vietän jauhottoman joulukuun, jos sinä vietät essottoman elokuun.
Ihan älyttömän paljon ajattelin sen yrittämistä, mut sit tingin MELKEIN tipattomaan ja nyt oon jo luopunut siitäkin toivosta..
Mut hei, kivaa on ollu!!!
(^_^)
[q]bubbelgum:
Itseasiassa niin päätin tossa jo jonku aikaa sitten että pidän Helmikuun täysin tipattomana...
Ei silleen että oisin paljoo juonu nytkään, mut silti aattelin et vois tehä ihan hyvää olla kokonaan ihan ilman.
[/q]
joo, tipaton helmikuu rokkaa =)
sit säästelis itteään pacifiqueen asti =)
noniin ihmiset on taas se aika vuodesta kun pitäisi olla kuukauden ajan kuivin suin... kuinka moni yrittää tulevana/tänä vuonna...?
ainakin allekirjoittanut lupaa kautta suksiensa tänä vuonna... saa nähdä kuin käy -
[muokattu 29.12.2003 02:13]
- « Edellinen
- 1
- ...
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- ...
- 41
- Seuraava »