tipaton tammikuu
- « Edellinen
- 1
- ...
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- ...
- 41
- Seuraava »
Kyllä sitä varmaan tammikuun loppuun asti ollaan tipattomana.. tähänkin asti olen ollut ilman nyt kymmenisen kuukautta.. mikä älyn väläys lie.. :D
ei mutta ensi kuussa on pakko ottaa senkin edestä.. *täyttää vuosia*
turha ottaa moisesta lisää stressiä...
Alkoholistien hommaa.
vieläkin ilman... oon jo täs reilun viikon aikana nähnyt kahdesti unta siitä et oon dokaas... prkl tää on kyl ollu vaikeempaa ku kuvittelin.. *eiei**nyyh**igor*
Tästä päivästä lähtien aattelin pitää kuukauden tipatonta. Tekee varmasti helvetin hyvää kun on tullut dokailtua ihan kiitettävästi viimeaikoina.
Ei Tippa Tapa, edes Tammikuussa! ;)
ei tule kuuloonkaan viettää moista tipatonta
Hehe, pakko vastata ettei tää ihan tipattomalta vaikuta.
Eikä oo kyllä tarvettakaan, toistaseksi, pitää taukoa.
Mul piti olla, ku suunnittelin sitä joulukuus. Mut tammikuus pääs unohtuu... Mut en mä nyt niin paljoo muutenkaan dokaile...
viime vuonna 1,5 kk tipatonta.. tänä vuonna yritetään samaa.. eri asia onnistuuko.. kaverin kanssa 500e veto päällä, jonka toivon lunastavani.
Ei oo ollu mitään tietoa tipattomasta kun on bileitä niin on bileitä BHUHAHAA !!
Mä en edes muistanut, että on olemassa tipaton tammikuu! - eli liian myöhästä.. *eiei**vink*
Puuttuu vaihtoehto ihan vitun sama*ding* Jos ei muutenkaan juo liikaa, ei tarvii vähentää...
edit: Ei ollu rillit pääs
Tipaton helmikuu on parempi, koska helmikuu on vuoden lyhyin kuukausi
[q]HaeDy:
---
Mellu-:
tässähän tätä vietetään
---
Etsä ollukkaan eilen vidas bissellä???*täh**hymy*
[/q]
hihihi.. oli ja meni ... johtuen broidin tj 0 bileistä noh, ei se ois varmaa muutenkaan pitäny ni who care?
On todellakin.. tänään *känni*
Kuka keksi opiskelijabileet?? En mää muuten, mutta kun...
Tipaton tammikuu*joo*
Ehkä pieni tippa helmikuussa...
Mielummin olen ilman kokonaan
mun kohdalla se kesti viikon.
Ei kyl tuu onnistuu varmaan, ainakaan tänään! Tai mistä sitä tietää ikinä.
noniin ihmiset on taas se aika vuodesta kun pitäisi olla kuukauden ajan kuivin suin... kuinka moni yrittää tulevana/tänä vuonna...?
ainakin allekirjoittanut lupaa kautta suksiensa tänä vuonna... saa nähdä kuin käy -
[muokattu 29.12.2003 02:13]
- « Edellinen
- 1
- ...
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- ...
- 41
- Seuraava »