tipaton tammikuu

Back to yleinen keskustelu O

En muuten ymmärrä miten ihmisillä on vaikeaa olla ns. tipattomalla. Hirveällä työllä ollaan ensin kuukausi dokaamatta ja sit se otetaankin helmikuussa korkojen kanssa takaisin. Ja mikä hirveä pakko pitää tipaton? Opettelee juomaan nätisti, niin ei tarvitse tipattomia pitää.
Ei se juomatta oleminen ole vaikeaa.
Tai sitten olen vain hyvin tylsä ihminen, kun dokaan kunnolla n.2kertaa vuodessa. Tulee sitä n.kerran viikossa otettua olut tai toinen, muttei sekään mitään pakollista juomista ole. Tai sitten ei ota pariin kuukauteen mitään kun ei tee vaan mieli. Sitä saa kaataa duunissakin ihan tarpeeksi niin ei tarvii vapaa-aikana enään juoda.

tänään pien tauko.. TT jatkuu sit huomenna *känni**ankka**piis*

eheii mihinkään.. *känni*

Eipä näy onnistuvan/luonnistuvan...

Äh, kyllä tipaton kuukausi onnistuu helposti, mut MIKS?

Kohtuullinen alkoholinkäyttö on : helpompaa , mukavempaa, rentouttavampaa, ja se on jopa terveelisempää!
linkki

No eipä ole tullut koskaan vietettyä...en siis kyllä nytkään sitä vietä*känni*

Tähän asti ainaki toiminu, vielä ois kyl pari viikkoa jäljellä.. Viikon päästä ois isot synttäritki kaverilla, mut kyyyllä pystyy

2 viikko se kesti...huah. huomasin kyllä ekan kaljan kohdalla eilen että ei pidempää tauokoa kannatakkaan pitää

Mä oon pitänyt tipatonta viimevuotta aikahyvin, mitä nyt muutamaan kertaan hakenu häppärisiiderin premis söpöltä baarimikolta.. Mut mun tipattoman viimevuoden takia mä pidän nyt hyvinkin tipallisen tammikuun

kyll tainu tulla tipallinen tammikuu mut jos olis loppu vuoden ilman

Yritin kyllä, mutta ei ole vielä onnistunut Ensi kuussa yritys ja suuntaus parempaan.. :P

miksei teille käy humalaton helmikuu... paljon vähemmän päiviäki ressattavana.. tammikuu kun tippaa kaatumaan aina ensimmäisenä päivänä jos sattuu uutta vuotta jossain muualla kun kotona viettämään

tulin..näin..join. Ens vuonna uusiks

[q]enrg:
tulin..näin..join. Ens vuonna uusiks
[/q]

todellakin, vitti jätkä oli niin seipäässä et huh huh... en oo kyl piiitkään aikaan nähny jäbää niin plekseis *känni**nauru*

Olen täysin sinut alkoholiongelmani kanssa,enkä koe tarvetta yrittääkkään raitistua:D

no ei kyl sitten onnistunutkaa vaik kuinka yritin*justjoo*

yritys oli mut ei se kestäny ku puoltoist viikkoo heh*blush*

Voisipas sitä kokeilla huvikseen tipatonta helmikuuta..

miten ois tipaton tammikuu ja huumeeton helmikuu

noniin ihmiset on taas se aika vuodesta kun pitäisi olla kuukauden ajan kuivin suin... kuinka moni yrittää tulevana/tänä vuonna...?

ainakin allekirjoittanut lupaa kautta suksiensa tänä vuonna... saa nähdä kuin käy -

[muokattu 29.12.2003 02:13]

O