tipaton tammikuu

Back to yleinen keskustelu O

Tipaton tammikuu ja hyvin on onnistunut. Voisi jopa jatkaa pidemmällekin

Se siitä tipattomasta Pitihän sitä veljen kanssa avata Baileys pullo. Kaksi päivää oiisi ollut jäljellä, mutta ei voi minkään. Joskus uudestaan paremmalla itsekurilla

Lasketaanko sekin tähän mukaan, kun tulin 4. tammikuuta pois Madeiralta, ja oltin 2.1 ainoana kertana tammikuun puolella? muuten on kyllä pitäny..

Pidin viimevuonna kyl varmaan kuus tipatonta kuukautta.. Mut nyt on homma lähteny täysin käsistä, eilen meni jo yhdeksäs pullo kaljaa tänä vuonna

[q]alek száhala:
Pidin viimevuonna kyl varmaan kuus tipatonta kuukautta.. Mut nyt on homma lähteny täysin käsistä, eilen meni jo yhdeksäs pullo kaljaa tänä vuonna
[/q]

Juoppo.

nää on näitä höpö höpö juttui ;)

Vanha juttu, mutta tulipa kokeiltua ekaa kertaa eläessä. Tosin ihan siitä syytä, että kaverit pitivät moisen ni ei sitä yksin jaksanut lähteä minnekään.

Tänään sitten kokeilu kaatuu.

tipaton helmikuu vois sopii paremmin.. siin ku on vaan 28n päivää :-)

Done.
Turha keissi, mutta tulipahan tehtyy.
Turhaa niille ketkä käyttää alkoholia, mutta varmaan ihan ok niille jotka ei hallitse käyttöään.

Ei ollu varsinaisesti tipaton (vaikka kännitön kylläkin), mutta onnistuin pitämään kiinni uv-lupauksestani ja olin tammikuun syömättä ulkona. Ei edes take-away mättöä.

Oon jopa melko ylpeä itsestäni, normaalisti kun menee sen 2-5 kertaa viikossa ulkoruokinnassa.

[q]Alénka:

[/q]
Oho!!! onks tammikuu jo ohi?!

Ja pitää helposti. En läträä hirveästi tuon kuningas alkoholin kanssa.

Ei kyl tuu radatonta tammikuuta, koska joulukuun tuun olee kuitenkin niin kiltisti. Joulukuus ei kaipaa yhtään ylimääräist rahanmenoo kaiken ton lahjahömpötyksen takia*igor*.

Jalo ajatus, mut ollu tuhoon tuomittu jo puolisen vuotta
Tammikuu meneekin käristyessä Thaimaan lämmössä, janohan siellä tulee *känni*

Voishan tää tehdä ihan hyvää mulle, mut aika haaste tulee olee..

Jos mä nyt muutaman otan.. hehheh.. *känni*

äänestin ei koska ei oo mitään syytä alkaa siihen. tosin onnistuis vaikka tipaton vuosi, jos vaan...nojoo. voihan siellä baareissa ja bileissä käydä selvänäkin.

Ei oo tarvetta rajoittaa, joten ei tipatonta tammikuuta.. Siideri silloin tällöin saunan jälkeen tai hyvä punaviini ruoan kanssa maistuu ihan liian hyvältä

Kyllä sitä on kerran viikossa (vähintään kerran kahdessa viikossa) päästävä nappailemaan

noniin ihmiset on taas se aika vuodesta kun pitäisi olla kuukauden ajan kuivin suin... kuinka moni yrittää tulevana/tänä vuonna...?

ainakin allekirjoittanut lupaa kautta suksiensa tänä vuonna... saa nähdä kuin käy -

[muokattu 29.12.2003 02:13]

O