tipaton tammikuu
- « Edellinen
- 1
- ...
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- ...
- 41
- Seuraava »
enpä taida edes yrittää... mitä kovemmin kokeilee, sitä enemmän vaan tekee mieli.
tulis tarpeeseen..
en näe järkee
Mulle ihan selvä juttu eikä varmaa tuu tänäkää tammikuuna otettua tippaakaaan :D
Vois yrittää, joskin tossa on AINA se juttu, että tottakai sit tammikuulle pamahtaa kaikki synttäribileet ja tuparit ja muut kemut, varsinkin, jos tällaista yritystä menee julkisesti mainostamaan. Tosin on kyl käynyt mielessä, että vois lopettaa suurinpiirtein kokonaan tuon ryypiskelyn...
Ei oo onnistunut, eikä varmaan tule koskaan onnistumaankaan
Ee tuu mittee. *känni*
Vai on tämäkin tääs herännyt eloon...
Katotaan sit uv:n jälkeen uudestaan...
En oo kyllä ennen koittanutkaan, mutta nyt vois säästellä vähän rahaa helmikuulle...
voisi melkein osallistuakin kun ei ole mitään syytä pämpätäkään. ollut jo 7 viikkoa vetämättä kännejä niin eiköhän onnistu tammikuussakin :). maitoa tiskiltä!
Ei oo kyl mitenkään mahdollista kun pelkästään tammikuun ekalle viikolle osuu omat synttärit ja Tj0 - bileet
Ehkä sit joskus tulevaisuudessa
[q]Howdy, 29.12.2003 04:46:
---
hallucinogen:
Tipaton ei onnistu eikä ole haluakaan mutta hieman voisi kyllä ottaa vähemmän silloon kun juo ja kenties joku kerta lähteä niihin bileisiinkin viinan sijasta ihan kokislinjalla
---
Kannattaa oon tehnyt sen monesti ja ihan sika kivaa ollu silti suosittelen ..
[/q]
Niin..*hih* Kyllä mieluummin kolalla jaksellaan kuin viinalla*tirsk*
Yleensä oon joulun jälkeen vaan ihan mielettömän kännissä mut vois sopia mun laihdutus ideaan toi tipaton..
urbaanilegendaa sanon minä! *känni*
tipaton tammikuu...
-torstai illat *nauru*'
VAAAAI???
[q]Bio, 29.11.2005 09:51:
Voishan tää tehdä ihan hyvää mulle, mut aika haaste tulee olee..
Jos mä nyt muutaman otan.. hehheh.. *känni*
[/q]
Jos me otettais vaik puoltipaton tammikuu (=pari viikkoo juomatta *nauru*) se nyt varmaan menis, ainaki omalla kohdalla suht kivuttomasti, en susta sit tiiä *lmao**pahis**hali*
[q]RainChild, 30.11.2005 01:18:
Jos me otettais vaik puoltipaton tammikuu (=pari viikkoo juomatta *nauru*)[/q]
Hmm.. tota vois uskaltaa yrittääkin
Ei tuu onnistumaan..
Tipaton helmikuu..Kun siinä on vaan 28 päivää*nauru*
noniin ihmiset on taas se aika vuodesta kun pitäisi olla kuukauden ajan kuivin suin... kuinka moni yrittää tulevana/tänä vuonna...?
ainakin allekirjoittanut lupaa kautta suksiensa tänä vuonna... saa nähdä kuin käy -
[muokattu 29.12.2003 02:13]
- « Edellinen
- 1
- ...
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- ...
- 41
- Seuraava »