Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

Back to häröily O

MInkä vuoksi helvetin monissa tuotteissa lukee "voi sisältää pähkinää"? Nähty mm. Grandi-mehujäissä. Mitä niillä pähkinöillä oikein tehdään?

Miksi lähes kaikissa leikkeletuotteissa on mausteina cayenne ja korianteri?

[q]Avernian:
Voivatko vampyyrit sylkeä?

Jos ne kerran ovat _kuolleita_, ja ruumiintoiminnot ovat loppuneet...
[/q]

Aika monissa legendoissa / teorioissa vampyyrien ruumiintoiminnot toimii kun se on suht äskettäin saanut verta, ja vaikuttaa ihmismäisemmältä myös silloin (lämmin iho, oikeamman värinen iho, sydän sykkii, jne). Mut näähän vaihtelee jokaisessa elokuvassa / kirjassa / legendassa - Anne Ricen vampyyrit muistaakseni itkee verta veden sijaan, mutta kyllä niiden kielet ja hampaat näyttää olevan ihan syljestä kosteita.

(Ootteko muuten koskaan kokeilleet puhua kun suu on ihan kuiva?)

Huomenna kaverin kans ruokaa, leffaa ja poppareita !

Toi toinen ehdotus vois kyl toimiikin :D

Danke vaan ehdotuksista !

[q]MiikkaL:
MInkä vuoksi helvetin monissa tuotteissa lukee "voi sisältää pähkinää"? Nähty mm. Grandi-mehujäissä. Mitä niillä pähkinöillä oikein tehdään?
[/q]

Koska monet ihmiset ovat niin allergisia pähkinälle, että aivan olematonkin määrä voi olla hengenvaarallinen. Usein samoilla tuotantolinjoilla tehdään esim. pähkinäsuklaata ja tavallista suklaata tai kaurakeksejä ja pähkinäkeksejä, ja valmistaja ei voi taata, ettei pähkinättömäänkin olisi eksynyt jotain hiukkasia.

[q]mayah:
Minkä takia ihmiset rekisteröivät uuden nimimerkin ja postaavat paskaa? Jos se viestin sanoma kerran on niin helvetin hauska ja hulvaton, eikö sitä voi tehdä omalla nimimerkillä?
[/q]

jos porukka kuitenkin dissaa sen läpän maanrakoon niin sen postaajan ei tarvitse sit paljastaa et hän oli sen takana.

Noi klubituksen näyttämät postausten ip-osoitteet on muuten peitettyinäkin yllättävän paljastavia. Munkin käyttämistä ip:istä saa selville mun kotiosoitteen, työpaikan ja opiskelupaikan. Spooky. o_0

[q]MiikkaL:
[/q]

Niitä tuotteita tehdään samoilla tuotantolinjoilla, joilla on saatettu aikaisemmin väsätä jotain pähkinää sisältävää. Kovasti allergiset voivat saada oireita pienistäkin pähkinänjämistä.

[q]Ana-5000:
Jos epäilee sellasta ni kantsiikohan sitä ylipäänsä postata..

I'm looking at you, DJ Dallas..
[/q]

siis tarkoitatko et mä olisin toi DJ Dallas..

voi jeesus sentään..

[q]Bio:
---
Ana-5000:
---

siis tarkoitatko et mä olisin toi DJ Dallas..

voi jeesus sentään..
[/q]

Tuskin sentään. :) Sitä paitsi, sä et taida olla Lappeenrannan teknillisestä korkeakoulusta, ainakaan ton IP:n mukaan.

[q]polve:
---
vaavu:
Munkin käyttämistä ip:istä saa selville mun kotiosoitteen, työpaikan ja opiskelupaikan.
---
En tiennytkään, että niillä saa noinkin paljon selvää asioista.
..Mutta enemmän kiinnostaisi tietää miten?
[/q]

No, mun tapaus taitaa olla jossain määrin poikkeus, keskimäärin varmaan ei näy näin paljon tietoa. Mullakin taitaa olla vähän turhan kiinteät osoitteet.

Itse sain omat tietoni hyvin yksinkertaisesti: katsoin parin viimeisimmän postin ip:t ja annoin niille komennon [code]tracert <ip-alku>.1[/code]. Sieltä tulee sellaisia taikasanoja kuin jt10, soberit ja hut - nämä ovat sitten joko tietämällä tai googlettamalla yhtä kuin osoite (jämeräntaival 10), työpaikka ja koulu.

Muitakin tapoja toki on. Netissä on erilaisia saitteja, joissa voi katsoa tiettyjen ip-osoitteiden domaineja ja domainien yhteystietoja.

miten linnut lisääntyy?*täh*

[q]Jone:

Tietenkin on plussaa että on sinut oman ulkonäkönsä kanssa, mutta mun mielestäni paras tapa näyttää se ei ole näyttää mahdollisimman paljon itsestään kuvissa, jotka sitten pusketaan webiin teinipojujen *fapfapfap*-matskuksi.

[/q]

mistä sitä kunnon fapfap -matskua sit enää sais? =(((
kioskillaki on niin kallista..... =(

nyky-yhteiskunta tarvitsee huonoitsetuntoisia kauniita naisia jotka ovat valmiita tekemään kaikkea todella älytöntä ja huvittavaa kokeakseen itsensä nätiksi!

Hei, runkkaako eläimet?

[q]
Bio:
jos porukka kuitenkin dissaa sen läpän maanrakoon niin sen postaajan ei tarvitse sit paljastaa et hän oli sen takana.
---
Ana-5000:
Jos epäilee sellasta ni kantsiikohan sitä ylipäänsä postata..
[/q]

Itse ainakin pistäisin asiallisempaa palautetta niille jotka tuovat tuollaiset läpät oman tunnuksen alta. Läppätunnuksille tulee vastattua paljon ronskimmin mikä taas ehkä lisää turhien postitusten määrää -> laatu laskee nopeammin.

[q]Rubicon:
[/q]

hässimällä :)

[q]Rubicon:
[/q]

http://en.wikipedia.org/wiki/Bird

Tuolta löytyy vastaus ja paljon muutakin tietoa linnuista.

[q]Nacu:
---
Rubicon:

---

Ne panee ja sit ne munii!!1

oli ihan pakko
[/q]

tollen mä sen itekkin ajattelin

[q]Omnivore:
---
Rubicon:

---

http://en.wikipedia.org/wiki/Bird

Tuolta löytyy vastaus ja paljon muutakin tietoa linnuista.
[/q]

Nyt mä oon tänkin tiedon verran viisaampi!

[q]Rubicon:

Nyt mä oon tänkin tiedon verran viisaampi!
[/q]

Jep, ja ton mukaan linnuilla on aika ankea seksielämä. "Yhdyntä" saattaa minimissään kestää alle sekunnin.

[q]Omnivore:
Jep, ja ton mukaan linnuilla on aika ankea seksielämä. "Yhdyntä" saattaa minimissään kestää alle sekunnin.
[/q]

Joo, ja sit jossain dokkarissa oli sellanen lintulaji, jossa se naaras pani ensin yhden uroksen kanssa ja meni sit vokotteleen toista. Tää toinen nokkimalla sen naaraan persettä sai sen ulostaan sen ekan spermat. Sit se toka kuksi sitä kans ja näinollen molemmat urokset kuvitteli olevansa poikasten isipappoja. Sitten ne yhdessätuumin rakensi pesän sille horolle ja innolla ruokki jälkeläisiä naaraan vaan makoillessa ja nautiskellessa ylläpidosta. Miksei ihmisillä toimi tommonen konsepti?

O