Virallinen "kysy tyhmiä"-thread
- « Edellinen
- 1
- ...
- 564
- 565
- 566
- 567
- 568
- ...
- 798
- Seuraava »
[q]Fyraett:
Kuinka mont soittokertaa vinyyli kestää about?
[/q]
Jotain 100 kertaa, riippuen tietysti prässin laadusta.
http://www.findance.com/forum.php?osasto=1&aihe=6140
[q]ezzy:
---
dom|na:
no heitän oman "tyhmän kysmykseni" kehiin... miten tohon avattareksi saa tietokoneelta jonku kuvan? (pelkään jo vastausta, toivottavasti se ei ole niin yksinkertanen että pitäs työtää pää pensaaseen *blush*)
---
ylävalikosta vaan "asetukset" ja sitten oikeasta reunasta "kuvan kopiointi koneelta klubitukseen:" ja klikkaat kopioi ja valitset haluamasi kuvan koneeltasi.
voilá
[/q]
Mut sit se tulee "mun kuvaks" ei avattareks
no heitän oman "tyhmän kysmykseni" kehiin... miten tohon avattareksi saa tietokoneelta jonku kuvan? (pelkään jo vastausta, toivottavasti se ei ole niin yksinkertanen että pitäs työtää pää pensaaseen *blush*)
[q]dom|na:
---
ezzy:
---
dom|na:
---
ylävalikosta vaan "asetukset" ja sitten oikeasta reunasta "kuvan kopiointi koneelta klubitukseen:" ja klikkaat kopioi ja valitset haluamasi kuvan koneeltasi.
voilá
---
[/q]
Tiedätkö kuvan nettiosoitetta? Laita nettiosoite forum-asetuksiin avatar-kentän kohdalle. Tietokoneelta voi kyllä threadeihin laittaa kuvia, mutta avattareksi ei pysty laittaan koneelta kuvaa, kai?
[q]dom|na:
---
ezzy:
---
[/q]
klikkaa eka "asetukset" sen jälkeen siinä on vierekkäin kaksi nappia, "perus" ja "forum"
klikkaa sitä "forum" nappia ja sieltä sitten Ezzyn ohjeitten mukaan
[q]dom|na:
---
ezzy:
---
dom|na:
---
voilá
---
[/q]
oops, sori...Dom|na mailaa mulle se kuva, niin laitan sen nettiin ja heitän sulle linkin, jonka voit laittaa siihen avatar-url kenttään :)
[q]dom|na:
---
Apo:
---
dom|na:
miten tohon avattareksi saa tietokoneelta jonku kuvan?
---
1. Siirrät koneelta kuvan verkkoon johonkin paikkaan mistä sen kuvan saa selaimella suoraan, esim kotisivujen alle
---
Joo no taitaa jäädä sit tekemättä
Kiitoksia paljon ohjeista kuitenkin kaikille
[/q]
Jos ei omaa kotisivutilaa löydy kannattaa kokeilla seuraavaa:
1. Kirjoita viesti vaikka tähän ketjuun ja liitä avatarkuva viestiin. Kuva tallentuu klubituksen serverille johonkin osoitteeseen esim.
http: // klubitus.org / liitteet / xxx.jpg
2. Klikkaa kuvaa oikealla hiiren napilla ja kopioi kuvan osoite.
3. Mene omiin asetuksiin => Foorumi => Avatar: johon liität sen kopioidun osoitteen.
4. sitten vaan: Tallenna
En ole itse kokeillut mutta luulisi toimivan
[q]Karvinen:
mitä syntyy ku leipoo pullaa sämpylä jauhoista ja jättää kananmunat kokonaan pois?
[/q]
Makeita sämpylöitä. Noi kanamunat vaikuttaa rakenteeseen, kyllä niistä ihan syötäviä varmastikkin tulis.
[q]Bes:
Kysymys on yksinkertaisesti siitä että millä levyllä on Scooterin Exstacy-biisi Hiton hyvä kappale mielestäni, mutta kun on vain yhdellä levyllä poltettuna ja haluan jostain saada aitona.
Olen selannut Scooterin virallisten sivujen Discographyn läpi ainakin 2 kertaan enkä ole löytänyt.
Auttakaa miestä mäessä!
[/q]
sen biisin nimi taitaa olla Hysteria josta puhut... ;>.. alkaa huudolla ja sitte siin sanotaa pari kertaa extacy..*täh*
[q]Astaroth:
---
ezzy:
http://www.helsinki.fi/tutkimus/tiedeuutiset/2005/vk4.shtml
---
"Työuupumus johtuu työstä"
No shit, Sherlock!? :D
[/q]
Yliopistolaisena täytyy ehkä vähän puolustaa tätä tutkimusta, vaikka tarkasti en olekaan siihen perehtynyt :]
Tieteessä on tapana määritellä käytetyt termit ja joskus ne poikkeavat siitä, mitä intuitiivisesti saattaisi olettaa tai miten sanoja on totuttu arkikielessä käyttämään. Työuupumus on esimerkiksi tuossa tutkimuksessa määritelty "krooniseksi väsymykseksi, kyynistyneeksi asenteeksi työhön ja ammatillisen itsetunnon laskuksi". Eli siis kutakuinkin työssä näkyväksi uupumukseksi. Tätä taustaa vasten tutkimuksen tulos alkaa vaikuttaa jo paljon fiksummalta.
[q]S-T:
---
Astaroth:
---
ezzy:
http://www.helsinki.fi/tutkimus/tiedeuutiset/2005/vk4.shtml
---
"Työuupumus johtuu työstä"
No shit, Sherlock!? :D
---
Yliopistolaisena täytyy ehkä vähän puolustaa tätä tutkimusta, vaikka tarkasti en olekaan siihen perehtynyt :]
Tieteessä on tapana määritellä käytetyt termit ja joskus ne poikkeavat siitä, mitä intuitiivisesti saattaisi olettaa tai miten sanoja on totuttu arkikielessä käyttämään. Työuupumus on esimerkiksi tuossa tutkimuksessa määritelty "krooniseksi väsymykseksi, kyynistyneeksi asenteeksi työhön ja ammatillisen itsetunnon laskuksi". Eli siis kutakuinkin työssä näkyväksi uupumukseksi. Tätä taustaa vasten tutkimuksen tulos alkaa vaikuttaa jo paljon fiksummalta.
[/q]
Hei älä viitti, toi on paljon hauskempi juttu ihan vaan ilman selityksiä
[q]Astaroth:
Totta. Mutta kuitenkin on huvittavaa, että odottiko tutkimusryhmä mullistavaa tietoa ihmisten väsymyksestä.
"Työuupumus johtuu hauskanpidosta ja laiskottelusta". :D
[/q]
No.. imo on aika tärkeä tutkia tuollaisia asioita, koska monet ovat sitä mieltä, että työuupumus oikeasti johtuu "heikosta mielenlaadusta", laiskuudesta tai jostain muusta vastaavasta. Tuollaisilla tutkimuksilla käsityksiä saadaan kumottua/vahvistettua ja voidaan ryhtyä oikeanlaisiin toimenpiteisiin työuupumuksen vähentämiseksi.
Arvioita TV -virittimen poistohinnoista?
[q]Pygmi:
---
naira:
Sattuisko kukaan tietämään, että mikä valmistaja/firma tekee ns. "vanhanaikaisia" jääkaappeja, siis sellasia kuin esimerkiksi Arlan telkkarimainoksessa (taitaa olla joku Kadett-juustomainos...)? Vähän niinku Upon "retrojääkaappi", mut ei kuitenkaan ihan...
---
Mä olen miettinyt ihan samaa. Suurin osa jääkappipakastin-yhdistelmistä kun muotoillaan ennemminkin sointumaan huomaamattomaksi osaksi viereistä kaapistoa. Olis pirteä poikkeus jos omassa kodissa olisi tuollainen "sarjakuvajääkaappi"
[/q]
Muistaakseni Gigantti myy sellasii (tai ainakin jotain hyvin vastaavaa). Valmistajaa en tietenkään tiedä.
[q]Lost-Soul:
---
naira:
Sattuisko kukaan tietämään, että mikä valmistaja/firma tekee ns. "vanhanaikaisia" jääkaappeja, siis sellasia kuin esimerkiksi Arlan telkkarimainoksessa (taitaa olla joku Kadett-juustomainos...)? Vähän niinku Upon "retrojääkaappi", mut ei kuitenkaan ihan...
---
Muistaakseni Gigantti myy sellasii (tai ainakin jotain hyvin vastaavaa). Valmistajaa en tietenkään tiedä.
[/q]
Aa.. Pitääpä käydä siellä tutkimassa asiaa... Kiitos
Mitä mä teen i kväll ?
[q]serotonot:
Kuka tääl on vapaa-ajalla?
[/q]
:D
Mikököhän on nettiforumeiden vaikutus BKT:n ...
IIO - Runaway (Ford remix)
Onko kyseisen biisin alussa lyhyet kuiskaukset jostain LOTR:sta? Kuulostaa ihan arwenilta..?
Vai sanotaaks siin jotain muuta?
[q]Ana-5000:
No en tarkota :) Sisälukutaitoa!
[/q]
no ok.. pyydän anteeksi kun luulin väärin
- « Edellinen
- 1
- ...
- 564
- 565
- 566
- 567