Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

Back to häröily O

[q]Rubicon:
miten linnut lisääntyy?*täh*
[/q]

Ne panee ja sit ne munii!!1

oli ihan pakko

NII! Ja kelatkaa mikä vaiva sekunnin panosta!!!1

Miks Windows XP Pro IE 6:lla usein, mutta ei aina, textareaan esim. täällä Klubbarissa kirjoitellessa näppislayout vaihtuu jenkkinäppiksen mukaiseksi, tai siis että kun esim pitäis tulla ä niin tuleekin ' jne. - pelkästään textareoissa, ei missään muualla? Ja ennen kaikkea, miten helkkarissa siitä pääsis eroon? (Ja vaihda selainta ei ole tässä tapauksessa se ratkaisu.)

[q]Nacu:
Sitten ne yhdessätuumin rakensi pesän sille horolle ja innolla ruokki jälkeläisiä naaraan vaan makoillessa ja nautiskellessa ylläpidosta. Miksei ihmisillä toimi tommonen konsepti?
[/q]

Well.. eipä tuo käyttäytyminen ihmisillekään täysin tuntematonta ole.. naista elättävät miehet eivät vaan välttämättä tiedä toistensa olemassaolosta..

Minkä takia kaikki asiat mihin tarvii paljon rahaa, kerääntyy aina samalla kuulle ja vieläpä ihan lähipäiville?

[q]Astaroth:
---
K:
Vois harkita. Mistä voi iskeä vanhoja rikkaita naisia? Eikä oo ihan pakko olla edes vanha.

---

Maltsun Laiskasta Kissasta. Ainakin niillä on aina rahaa dokaamiseen.
[/q]

Vanhan naisen seksiorjana toimiminen vois olla ihan riittävän rankkaa, vaikka se ei oliskaan juoppo. Tarkotus oli siis pokata rikas vanha nainen, ei juoppo vanha nainen. Niin ja edelleen se rikkaus on se oleellinen ominaisuus, ei vanhuus.

[q]Nacu:
Hei, runkkaako eläimet?
[/q]

apinat runkkaa ainaki!

[q]Lyylikki:
Olen jostain kuullut, että hunaja on yksi niitä ainoita ruoka-aineita, jotka ei pilaannu. Olenkohan täysin väärässä?

Miksi hunajapurkissa lukee "PARASTA ENNEN 2004", jos se ei pilaannu?

Olen sairas, en jaksa/ei ole rahaa hakea uutta hunajaa kaupasta. Uskaltaakohan sitä kyseistä hunajaa laittaa teehen?
[/q]

Oikeastaan mua kiinnostais kuulla miksi ruoka-aineet ylipäänsä pilaantuu... Tietääkseni sokeria ja suolaa käytetään säilöntään, mutta miten ne oikein toimii tähän tarkoitukseen? Anyway, hunajassahan on paljon luonnon sokeria joten sen vuoksi se säilyy hyvin / ei pilaannu. Se saattaa kohmettua tai tulla jotenkin kokkareiseksi pitemmän ajan kuluessa, mutta eiköhän se silti ole vielä syötävää. Minä ainakin söisin.

[q]Ober:
Mikä on heroiinin kemiallinen kaava?
[/q]

ja mulle valmistusohje ! \o/

[q]Lyylikki:
Miksi hunajapurkissa lukee "PARASTA ENNEN 2004", jos se ei pilaannu?
Olen sairas, en jaksa/ei ole rahaa hakea uutta hunajaa kaupasta. Uskaltaakohan sitä kyseistä hunajaa laittaa teehen?
[/q]

Toi "parasta ennen" on laitettu tuotteisiin lähinnä siksi, että sellainen pitää lakisääteisesti olla elintarvikkeissa. Kuitenkin monet elintarvikkeet ovat sellaisia, että niitä pystyy syömään ihan hyvin ton päivämäärän jälkeen. Niiden rakenne tai maku saattaa ehkä aavistuksen kärsiä, mutta ihan syötäviä ne vielä on.

Voisinpa kuvitella, että hunaja, sokeri ja suola ei syömäkelvottomaksi mene kovin helposti.

Muutenkin, monien ruokien suhteen voi ihan rauhassa luottaa omiin aisteihin syömäkelpoisuuden arvioinnissa. Ihmisellä on kuitenkin evoluution saatossa kehittynyt aika hyvä taito erottaa, mitkä jutut ympäristössä on syömäkelpoisia. Jos ruoka näyttää, tuoksuu tai maistuu kummalliselta, sitä ei kannata syödä - ruoan parasta ennen -päivämäärä antaa vaan jotakin osviittaa tän päätöksen tueksi.

Mikä on heroiinin kemiallinen kaava?

[q]vaavu:
---
K:
Voisko joku elättää mut, ku en jaksais tehä duunii?

---

Sun pitää iskeä joku rikas vanha nainen ja toimia sen seksiorjana.
[/q]

Vois harkita. Mistä voi iskeä vanhoja rikkaita naisia? Eikä oo ihan pakko olla edes vanha.

[q]K:
[/q]

Sun pitää iskeä joku rikas vanha nainen ja toimia sen seksiorjana.

[q]Astaroth:

Pesemisestä huolimatta lusikka kontaminoituu heti, kun kosket siihen kädelläsi. Mutta se on sitten eri juttu, kuinka kauan bakteereilla menee lisääntyessä aineen kanssa ja minkä laatuisia nämä ovat.
[/q]
jos laitan lusikan suuhun ja sen jälkee pöydälle niin kasvaako siihen sieni ajan kuluessa?

[q]nomic:
jos laitan lusikan suuhun ja sen jälkee pöydälle niin kasvaako siihen sieni ajan kuluessa?

[/q]

ei pakosti sieni, mut jotakin ainakin kasvaa.. suussa on monta eri lajia bakteereja ja ehkä sieniä

[q]Epailija:

Toivottavasti muistin oikein.
[/q]

Noinhan se toimi. Kiitoksia :)

[q]Toi "parasta ennen" on laitettu tuotteisiin lähinnä siksi, että sellainen pitää lakisääteisesti olla elintarvikkeissa.[/q]

TJEU: vesipullot, joista myös tuollainen tieto löytyy. "Aika" kauan saa puhdas vesi seistä muovipullossa ennen kuin se muuttuu juomakelvottomaksi.

[q]W:
Miks ihmiset käyttää arvokasta vapaa-aikaansa riidellen klubbarin tois arvoisissa topiikeissa mitä pienemistä syistä?
[/q]
Niin, kai tuon vois nähdä niinkin että ei se asioista keskustelu aina riitelyä ole.. Tai ainakaan sen ei tarvitsis olla, mutta monet keskustelunaiheet vaan poikii paljon keskustelua ja osa ei aina ehkä "jaksa" vääntää rautalankaa, ja sit voi viestit vaikuttaa riidalta.
Se taas, jos hakemalla hakee viesteistä aihetta vituilulle, ja siinä on jonkun ainoa suola, ja asia mikä täällä saa enään veren liikkeelle, ollaan huolestuttavalla ja tympeellä tiellä..*ding*

[q]pyhimys:
Juuri äsken suoritin ensimmäisen ostetun downloadin (MIKE vs. John 00 Fleming: Dame Blanche) Audiojellystä. Biisi tuli zippinä ja minä, kun en oikein noista zipeistä mitään ymmärrä. Miten saan nyt tuon kyseisen kappaleen poltettua cd:lle, kun Nero ei ainakaan tunnista sitä audiofileksi.
[/q]

Kokeilepa ensin tuplaklikata sitä zippiä. Jos koneesta löytyy WinZip, niin sen pitäisi käynnistyä ja eteesi ilmestyä ikkuna, josta voit valita itse kappaleen ja sitten komennon extract tai vaihtoehtoisesti suoraan komennon extract all files. Tämän jälkeen WinZip purkaa tiedoston joko itsensä tahi sinun valitsemaan osoitteeseen (esim. suoraan työpöydälle) ja jatko lieneekin sitten jo selvää.

Toivottavasti muistin oikein.

O