Virallinen "kysy tyhmiä"-thread
- « Edellinen
- 1
- ...
- 362
- 363
- 364
- 365
- 366
- ...
- 798
- Seuraava »
Mistä löytää kivoja vaatteita (pääkaupunkiseudulta)? On jo pitkään tununut siltä, että vain miehille tehdään hyvännäköisiä vaatteita...
Tahtoisin löytää ensisijaisesti hyvännäköiset, hyvin istuvat farkut ja toissijaisesti toppeja, t-paitoja (pitkä- ja lyhythihaisia).
[size=8]Tarkemmin ajateltuna toissijaisen ongelman ratkaisu saattaa tosin löytyä esim. Klubbarin putiikista...[/size]
Farkut ei mitään pillejä eikä niin matalaa vyötäröä, että rekkamiehen hymy vilkkuu ja paidoissa ei mtn ylimääräsiä hörhelöröyhelöulokkeita. Mitä simppelimpi, sen parempi.
Väriskaala mahdollisimman tumma - mieluusti musta, sininen, harmaa. Mahdollinen kuviointi voi olla vaaleampaakin.
Silmää miellyttävää tyyliä olis esim.
- koneHELSINKI-tyyppiset jutut
http://www.konehelsinki.com/kauppa/index.php
- Honestyn sivuilta bongatut varmarihousut:
http://www.honesty.fi/shop/images/positronic-jeans-bluednm.jpg
http://www.honesty.fi/shop/images/positronic-jeans-darkdnm.jpg
Mistä siis löytää kivoja vaatteita naisille? Tai voi ne olla miehillekin, kunhan vaan löytyis sopivaa kokoa. Putiikkien nimiä ja osotteita pöytään, kiitos! Tykkäisin enemmän mennä putiikkiin sovittamaan ja tekemään ostopäätöstä kuin tilailla netistä.
...Farkkujen ei oo pakko maksaa 160 euroa tai topin 100 euroa - edes piirun verran halvemmatkin kävis.
[size=8]Paitsi sitten kun menee lopullisesti hermo, niin maksan vaikka 300 jos vaan löytyy hyvät. =P[/size]
Auttakee.
Kiitos Sapeli ja Annakins, molemmilla hakusanoilla löytyi muikeita kuvia puusepän piirustuksia varten
[q]Lyylikki, 10.10.2009 14:28:
---
wiwi, 10.10.2009 14:17:
Hitto vie. Pitäis vissiin opetella. Mä oon lähinnä oottanu että jossain vaiheessa tulee joku hälytin kaikkiin esineisiin että niitä voi etsiä äänen perusteella. :D
---
Itse suosittelisin asentamaan jokaiseen katoavaan tavaraan sirun, jossa olis gbs-lähetin tms. ja sitten pitäis olla semmonen laite, joka kertoisi esim. tietokoneen näytöllä, että mistä kohttaa kämppää se kaukosäädin milloinkin löytyy.
[/q]
Lyylikki, sä olet nero! Tosin idea taitaa olla helpompi kuin toteutus, mutta ehkä sitten joskus.
Tai sit jos vaan vois saada jonkun henk.koht lisämuistin/järjestelmällisyysimplantin päähänsä niin johan ois elämä helpompaa.
[q]zaler, 10.7.2009 13:11:
kyllä, kiitos
[/q]
Eli se on blokattu :D Ihan mielenkiinnosta, mikä palveluntarjoaja?
Mistä Suomalaiset on kotoisin?
Elikkäs onko se varmaa tietoa, että suomalais-ugrilais kansat vaelsivat Mongoliasta sinne sohjolaan?
Alkoi kiinnostamaan lähinnä senkin vuoksi että nyt koulussa aloitti yksi Mongolialainen kaveri joka puhuu sujuvaa Suomea ja kertoo että kielet ovat hyvin lähellä toisiaan. Toiseksi siksi että täällä pohjois thaimaassa asustelee vuoristolais heimo "Hmong:eja". Jokaisesta Hmong heimo kylästä löytyy muutamia sinisilmäisiä blondeja. He myös itse sanovat olevansa Suomesta!!! kansantaruihin liittyy paljon juttuja lumesta ja jäästä sekä heidän käsityönsä muistuttavat Suomen lapin puuveistoksia jne (ei omia havainnointeja vaan jonku paikallisen tutkijan jonka kirjoitus julkaistiin Thai kielellä kusaam-kusum lehdessä).
onko tietoa kellään? google ei kerro vaikka varmaan tietääkin.
lisäys: niin ja tiedän että mongoliassa on lunta ja jäätä eli mikäli Hmongit ja Suomalaiset ovat molemmat sieltä kotoisin se selittäis aika paljon...
[q]whispering, 10.7.2009 13:42:
Eli se on blokattu :D Ihan mielenkiinnosta, mikä palveluntarjoaja?
[/q]
welho
kysyin sieltä onko blokattu ja vastaus oli:
Hei ja kiitos yhteydenotostasi
Welho ei rajoita asiakkaiden surffailua netissä, muuten kuin viranomaismääräyksien mukaan, eli sivustoja, jotka ovat joka operaattorin estettävä.
[q]Takyon
GPS ei kuitenkaan ole ihan niin tarkka että siitä olis kovin paljoa apua jos jokaisessa kodin laitteessa olis omansa. Tarkkuus on kyllä alle 10m (ehkä jopa 5m?) säteellä mut jos sen kapulan löytäminen omasta kodista on vaikeeta niin ei toi 10m rajaus mikään hirveä apu taida olla :D
[/q]
Ja vaikka tarkkuutta löytyskin, ei se signaali silti läpäse mitään talon seiniä tai kattoja, eli sisätiloissa tommonen olis suht käyttökelvoton.
Järkevin tapa toteutaa, lienee wifiin perustuva paikannus.
Nykyään on jo aika herkkiä GPS-laitteita, jotka toimii myös sisätiloissa varauksella (A-GPS http://fi.wikipedia.org/wiki/A-GPS)
[q]VaLa, 18.11.2008 20:25:
---
Mä en saa sitä pelaamaan*nyyh*
[/q]
Miten se ei toimi? :D
[q]wiwi, 19.11.2008 08:28:
Onko mahdollista tehdä kannettavan näytölle jotain niin, ettei se kiiltäisi? Asentaa jotain kalvoa tms.? Alkaa käämi palaa tän heijastelemisen kanssa.
[/q]
Onhan niitä erilaisia urkkimisenestokalvoja, mut ne huonontaa kyllä kuvaa ja katselukulmaa (tarkoituksella).
Onko mahdollista tehdä kannettavan näytölle jotain niin, ettei se kiiltäisi? Asentaa jotain kalvoa tms.? Alkaa käämi palaa tän heijastelemisen kanssa.
[q]Amma, 5.11.2009 15:58:
Onko se lapsen kannalta fiksua ja hänelle eduksi? (Vai pönkitetäänkö tässä vanhempien hienosteluhaluja?)
[/q]
Munkin pitänee ottaa tämä näkökulma mukaan harkintaan kun ostan seuraavan kerran jonkun tuttavan lapselle lahjan. Oon nimittäin tähän asti ostanut lahjat aina ajatuksella "Uijui, vähän siisti(t) - uskon et X tykkää tosta/noista tosi paljon" enkä diippeillyt asian kanssa yhtään sen enempää.
Miksi malliohjelmat ja muutkin ohjelmat, joissa on hoikkia runkoja saavat syömään enemmän?
Mä oon ainakin yllättäny itteni mässäilemästä jos jonkinlaista lädesafkaa samalla ku tuijottelen kisakireitä mimmejä. Ei näin!!
[q]ezzy, 19.11.2008 08:52:
---
wiwi, 19.11.2008 08:28:
---
Onhan niitä erilaisia urkkimisenestokalvoja, mut ne huonontaa kyllä kuvaa ja katselukulmaa (tarkoituksella).
[/q]
Hmmm. Ei mua haittaisi jos kuva vähän huononisi. En kuitenkaan käytä konetta mihinkään leffojen tms. katseluun. Mistähän sellasta saa? Ja onkohan se sitten kovinkin radikaali muutos kuvanlaadussa?
Mitä lyriikoita biiseissä: Proteus - I see things that you dont see ja Ephexis, Dj Rx & Carbon Based - Decimator hoetaan/lauletaan?
Olen yrittänyt kuunnella mutta ei mun englannin taidoilla saa selvää :S
[q]Displacer, 26.8.2008 11:18:
Haluaisin lyhentää parit farkut, mutta en osaa/jaksa sitä itse tehdä, eikä ole kyllä ompelukonettakaan. Mitä maksaa ja mistä saisin apua pk-seudulla?
[/q]
Laita vaikka tuonne ilmoitus http://klubitus.org/forum_alue.php?id=7;o=uusin;sivu=1 tai kahlaa läpi. Oon nähny näpsäköitten ilmoituksia...
Haluaisin lyhentää parit farkut, mutta en osaa/jaksa sitä itse tehdä, eikä ole kyllä ompelukonettakaan. Mitä maksaa ja mistä saisin apua pk-seudulla?
[q]ezzy, 17.1.2009 18:09:
---
Decion, 17.1.2009 17:47:
miks 4 näyttää A:lta mutta A ei näytä 4:lta
---
Liian vähän jaloviinaa?
[/q]
ei, vaan liikaa teqilaa
Onko olemassa kattavaa neuropsykologian kirjaa suomen kielellä? Ja jos niin mistäköhän semmoisen voisi ostaa?
[q]kindertin, 27.8.2008 09:39:
Mistä tietää onko tekemässä elämänsä pahimman virheen?
[/q]
En usko että mistään. Uskon kuitenkin että olosuhteet ja oma intuitio ajavat meidät useimpiin päätöksiin ja itselleen rehellisenä pysyminen on ainoa tapa tietää onko menossa oikeaan suuntaan. Ja välillä oikea suunta sattuu pirusti, mutta uskon että lopulta sitä kautta päätyy sinne minne oli tarkoituskin.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 362
- 363
- 364
- 365
- 366
- ...
- 798
- Seuraava »