Virallinen "kysy tyhmiä"-thread
- « Edellinen
- 1
- ...
- 360
- 361
- 362
- 363
- 364
- ...
- 798
- Seuraava »
[q]duvin, 28.9.2009 11:42:
http://fi.kayak.com - rekisteröidy - hintahälytykset
[/q]
Jesh, kiitoksia
Laitoin tonne nyt hälytyksen. Tosin ihan täysin varauksetta en tohon usko, koska ehdotteli Lufthansan lentoja hintaan 558 euroa, mutta sitten kun siirtyi varaamaan niitä, niin hinta oli pompsahtanut yli 1700 euroon
[q]Kon-tiki
No hyvä, näin arvelinkin mutta ajattelin varmistaa. Kun on se hamppu syötynä aika hyvää, täyttävää ja pitäis sisältää kaikkia omegarasvoja ihanteellisissa suhteissa, niin syönpä sitä myös jatkossa
[/q]
Siinä on melkein kaikki, mitä ihminen tarvitsee. Suosittelen tosiaan syömään:)
[q]Snaggo, 25.7.2007 15:14:
Kaupassa maitohyllyn ohi kulkiessani silmiini osui Yö-maito -niminen tuote.
Miten yö-maito muka eroaa tavallisesta?Miksi se on kalliimpaa?
[/q]
Se on yöllä lypsetty tms. Tsekkaa maitopurkki seuraavan kerran, siinä lukee selostus miten se poikkeaa normimaidosta
Onko tyhmää lupautua tatskaliikkeen harjottelumalliks??? Kohta nimittäin kuvaa pukkaa ja ei niin kovin vähää.....
[q]Jutu, 14.8.2008 22:06:
Miks mulla särkee päätä aina kun on vähääkään ukkosta ilmassa? Ja miks mua väsyttää ukonilmalla?
Ja sit aiheesta toiseen. Mulla on paljon aikaa kotona, niin tulee mietittyä kaikkea tyhmää. Kummassa leipä säilyy paremmin; paperipussissa vai muovipussissa? Oon tehnyt kenttätutkimusta ja tullut siihen tulokseen, että leipää kuivaa paperisessa pussissa nopeemmin. Miks?
[/q]
Ekaan kyssäriin vastaus: (maalaisjärkipohjalta :D)
Tässä on kyseessä ilmiö nimeltä matalapaine. Se jotenkin sekoittaa kropan, luultavimmin aineenvaihdunnan. Sama ilmiö mulla, ipellä ja varmasti miljoonilla muilla ihmisillä. Korkeapaineella ts. aurinkoisessa kelissä tätä ei tapahdu. Ja matalapaineellakin yleensä särky helpottaa heti, kun varsinainen ukkonen alkaa.
Terveyskirjasto.fi kertoo:
Migreenikohtauksia voivat laukaista mm. stressi, stressin laukeaminen (viikonloppu), syömättömyys, voimakas fyysinen rasitus, kuukautiset, tupakansavu (erityisesti sikari), eräiden hajuvesien hajut, kirkkaat valot, alkoholijuomat (etenkin sherry, madeira, makea kuohuviini, liköörit ja eräät punaviinit), pitkään nukkuminen ja säänmuutokset (matalapaine, ukonilma).
Samasta syystä väsyttää, keho reagoi voimakkaasti matalapaineeseen, jolloin se "kuluttaa" voimia.
Toka kyssäri:
Leipä kuivaa paperipussissa sen takia, että paperipussi päästää lävitseen ilmaa. Ilma-->kuivattava vaikutus. Muovipussissa leipä taas ollessaan tuoretta ts. kosteaa, homehtuu helposti. Itse pidän leipää mieluummin muovipussissa, mutta niin, että se ei ole kokonaan tiukasti suljettu.
Miten saan oman avatarin tänne :D En oikeen tykkää näistä anime-jutuista..
[q]ezzy, 24.7.2009 15:39:
On, mutta näyttäis edelleen postailevan rekisteröimättömänä, joten sitä ei voi ees ignoraa.[/q]
Oli kiva huomata et ignore ei toimikkaan enään :(
Äidillä on Nokia N95 8GB -puhelin. Tarttis päästä puhelimen WLAN:illa nettiin. Läppärillä toimii, mut puhelin kysyy "wep-avainta". Mikä on "wep-avain"?
Miks nappikuulokkeet menee aina laukussa solmuun, vaikka yrittäis virittää ne miten ettei ne olis ni silti ne on AINA!! ..vai enkö mä vaan osaa..?
Missä kaikki merimerkit on talvella?? Kun ei niitä ainakaan jäällä näy..??
[q]eugina, 31.7.2009 14:30:
---
duvin, 31.7.2009 13:50:
---
eugina, 31.7.2009 12:57:
---
juu-zo, 29.7.2009 09:42:
---
PoisoN, 29.7.2009 08:52:
Olisiko kellään lyödä faktaa pöytään EU-ajokortilla ajamisesta Jenkeissä? Olen tähän asti saanut aika ristiriitaista infoa.
Lähden parin viikon lomareissulle Illinoisin ja Iowan osavaltioihin ja tarkoitus olisi ajella satunnaisesti paikallisten sukulaisten autoilla ja mahdollisesti myös vuokrata auto lyhyeksi aikaa.
Kelpaako eu-kortti sielä sellaisenaan? Suomen autoliitosta saisi pienellä rahalla USA-liitteen, mutta se on täysin epävirallinen (ainoastaan kortin tekstit käännetty englanniksi), joten en tiedä kannattaako sellaista hommata.
---
Suosittelisin että otat yhteyttä johonkin viranomaiseen ja käyt kysymässä asiaa. Esimerkiksi poliisilaitoksella voisit käydä vierailemassa tai vaikka soittaa. Ei maksa vaivaa niin paljon ja varmasti saat oikeaata tietoa etkä mitään mutua sieltä sun täältä.
---
tohon vaan sen verran, et mitä mä oon kuullu niin ei saa ajella pelkällä eu-kortilla, mut tää on taas tätä "mutu"-hommaa... sorry...
---
Yritetään vielä kerran:
- Oon vuokrannut MONTA ajoneuvoa jenkeissä pelkällä eu-ajokortilla
- Oon kolaroinu kerran, poliisit paikalle, eu-ajokortti riitti
- googlaa "driving in the us with eu license" - muilla on vastaavanlaisia kokemuksia
---
joo, mä en tiedä itse asiasta mitään.., tälle tapaukselle oli vaan sanottu et ei saa ajaa, mutta näyttää siltä et asia on toisin..eli älkää luottako tähän mun "väitteeseen" cheers..
[/q]
saa ajaa, been there done that.
[q]wiwi, 24.7.2009 00:07:
Onks jukebox vihdoin ja viimein potkastu pihalle klubbaria pilaamasta?
:(
[/q]
On, mutta näyttäis edelleen postailevan rekisteröimättömänä, joten sitä ei voi ees ignoraa. Ja toiset ei vaan näytä tajuta olevansa ignoressa vt. reivaaja (lopetatko sen mun quottaamisen kokoajan kiitos. Huomionkipeytesi on hellyyttävää, joo ei)
[q]jukebox, 10.7.2009 11:42:
tämä on pyörinyt jo niin kauan mielessä, että jos samalla linjalla vielä jatkaisin niin työnnän tikun taas ikeniin!
eli: minkä ihmeen tähden, kun ihminen liftaa ja kyytiä tarjoava taho ilmaantuu sitten paikalle, PITÄÄ SE SAATANAN KOSLA KAAHATA TAHALLAAN MAILIN PÄÄHÄN ITSE LIFTAAJASTA!!!??? ja tähänhän ei lasketa esim. yleisistä liikennevaikeuksista johtuvia "esteitä" tahi viime tingassa päähän pistona saatua väläystä: "otetaan kyytiin", tms.
johtuuko ilmiö 60 ja 70-lukujen taitteessa, ilmeisen selvästi yhdysvalloista alkunsa saaneesta ilmiöstä, jossa kyydintarjoaja sai yllä mainitulla tempullaan nk. "perääntymisaikaa" jo tehtyä valintaansa ajatellen, SIKÄLI koko homma alkoikin arvelluttamaan, kyyditettävä vaikutti peilistä huomioituna epäilyttävältä, jne?
eli toisin sanoen: tuolloin kykenisi vielä kaahaamaan pois paikalta "kasvojaan menettämättä" vai WTF..????????
[/q]
siis sun pointtis oli että jos joku hyvää hyvyyttään ottaa liftaajan kyytiin, NIIN MIKSI VITUSSA MUN PITÄÄ KÄVELLÄ SEN AUTOLLE JA MIKS VITUSSA SE EI EDES AVAA MULLE SITÄ VITUN OVEA VALMIIKSI!!!!!
ihan tervettä järkevää ajatteluahan toi, että pitää vähän välimatkaa ja tarkastelee onko kyydittävä esim umpihumalassa tjsp.....
Miks mulle tulee aina päänsärky saunan jälkeen?
kuulosti hauskalta threadilta...
tänään pelikunnossa mietittyä:
?ei voi olla hyviä päiviä ilman pahoja?
?miksen ikinä jaksa käydä suihkussa kun on huono päivä tai silloin kun murjotan? hylkiikö keho masennuksessa puhtautta vai luoko puhtauden tunne positiivisen kuvan mieleesi ja siten et halua piristää itseäsi??
?miksi olen aina iloinen/onnellinen/ystävällisempi kun saan uusia vaatteita??
huhhuh mut tämmösiä sitä tulee mietittyä kyytiä odotellessa...
[muokattu 9.3.2004 20:58]
[q]onni3mk, 18.11.2008 19:30:
Äidillä on Nokia N95 8GB -puhelin. Tarttis päästä puhelimen WLAN:illa nettiin. Läppärillä toimii, mut puhelin kysyy "wep-avainta". Mikä on "wep-avain"?
[/q]
mutsis wlan-verkko on salattu WEP-salauksella. Avain on langattomassa purkissa (ja läppärissä) tyyliin
http://mobilitysite.com/wp-content/uploads/2007/09/zdlanwepkey.png
[q]ezzy, 18.11.2008 19:43:
---
onni3mk, 18.11.2008 19:30:
---
mutsis wlan-verkko on salattu WEP-salauksella. Avain on langattomassa purkissa (ja läppärissä) tyyliin
[/q]
Mistäs mä löydän tästä läppäristä ton avaimen? Täs on suomenkielinen Vista.
[q]onni3mk, 17.6.2009 16:04:
Jos telkkarin spekseissä kontrastin kohalla lukee "high contrast" niin paljos se sitten on?
[/q]
Paljon.
[q]Mark, 6.9.2007 13:45:
---
Freja, 6.9.2007 13:36:
No kaikki katu-uskottavat starathan puhuu ihan kieliopitonta englantia. :P
---
Puhumattakaan inTTERNET keskustelusta tai niistä kissoista kuvissa mitkä sanoo aina verbit väärässä muodossa :(
-M
[/q]
IS IT CAN BE HUGSTIME ALREADY NOW PLEASE?
Miksi silmälasit eivät ole koskaan puhtaat? Onko olemassa likaahylkiviä rillejä?
Onko kaukosäätimistä (esim. ajankäytön tai vaivannäön nimissä) mitään hyötyä kun ne ovat aina hukassa? Mulla ainakin menee moninkertainen määrä aikaa siihen että etsin kaukoa kuin jos vain kävelisin huoneen poikki säätämään laitetta.
edit. Vai johtuuko tää kaikki vaan musta?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 360
- 361
- 362
- 363
- 364
- ...
- 798
- Seuraava »