Virallinen "kysy tyhmiä"-thread
- « Edellinen
- 1
- ...
- 336
- 337
- 338
- 339
- 340
- ...
- 798
- Seuraava »
[q]Janisa, 13.6.2008 17:24:
Mika on sen rinkulan nimi, jonka (yleensa) pikkulapset pujottaa itsensa ymparille kun ne opettelee uimaan?
P.S. Toisinaan mulla tulee uskomattomia black outeja naiden sanojen kanssa, viimeksi haussa oli liesituuletin.
P.P.S. Kuukausi Suomeen tuloon -sanatreenaus alkaa nyt!
[/q]
siis se mikä vanhemmiten kasvaa mahan seudulle?
[q]Lost-Soul, 13.6.2008 17:28:
---
Janisa, 13.6.2008 17:24:
Mika on sen rinkulan nimi, jonka (yleensa) pikkulapset pujottaa itsensa ymparille kun ne opettelee uimaan?
P.S. Toisinaan mulla tulee uskomattomia black outeja naiden sanojen kanssa, viimeksi haussa oli liesituuletin.
---
siis se mikä vanhemmiten kasvaa mahan seudulle?
[/q]
Rengas? Mika rengas?
[q]hemuz, 13.6.2008 17:25:
---
---
uimarengas?
[/q]
Oliko se uimarengas? Kuulostaa tutulta!
[q]Janisa, 13.6.2008 17:31:
---
hemuz, 13.6.2008 17:25:
---
---
uimarengas?
---
Oliko se uimarengas? Kuulostaa tutulta!
[/q]
Hyvä sä *aplodit*. Niin jos siis tarkotat sitä mikä puhalletaan?
[q]Bio, 13.2.2009 19:22:
Jos pieraisee veden alla niin haiseeko se kaasukuplat tullessaan ylös?
[/q]
Ekkö oo oikeesti ikinä kokeillu
Mut joo, ihan oman kokemukseni perusteella voin kertoa, että haisee ne.
Samoin kuin, tätä en tosin ole itse kokeillut, mutta jos pieraset pulloon ja laitat pullon nopeasti ja tiiviisti kiinni, niin kun avaat sen (esim. viikon päästä), niin se haju tulee sieltä kyllä.
Mistä voi ostaa ei-kertakäyttöisiä nippusiteitä?
Eräs kiinnike vaatii niitä 2kpl, enkä viitsisi joka kerta poikkaista siteitä kun vaihdan kiinnikkeen sijaintia. Kyseessä on siis polkupyörän navigaattorin kiinnike. (Painoa laitteella on alle 100 grammaa.)
[q]$, 16.6.2008 12:33:
Mistä voi ostaa ei-kertakäyttöisiä nippusiteitä?
Eräs kiinnike vaatii niitä 2kpl, enkä viitsisi joka kerta poikkaista siteitä kun vaihdan kiinnikkeen sijaintia. Kyseessä on siis polkupyörän navigaattorin kiinnike. (Painoa laitteella on alle 100 grammaa.)
[/q]
Ainakin Duell Office myy tarrakiinnityksellä futaavia nippusiteitä ja ne on aika jämäköitä. Pitäisi toimia tohon tarkoitukseen ihan hyvin.
Ainoa ongelma on se, että noita myydään joissain ihan järkyttävissä keloissa. Löysin yhden täältä meidän toimistolta, mutta valitettavasti toista ei taida olla - muuten saisit ne kyllä.
[q]Kauluspaita, 29.4.2006 01:27:
Ja miks ne ylipäätänsä laulaa?
[/q]
Kumppaneiden houkuttelu on ainakin yksi syy. Sitten kai ne juttelevat kavereilleen, varmaan ruuasta.
Laitetaan nyt vielä linkki niin ei mene mutuiluksi:
http://en.wikipedia.org/wiki/Bird_song
Kirpparilta ostin huvikseni tuommoisen Laserdisc-levyn, jolla on Kolmanen asteen yhteys-leffa, Laserdiscit kun ovat aika harvinaisia nykyään. Mitenkähän tuota levyä kannattaisi putsata, ettei mene pilalle?
[q]Veivi, 20.3.2006 21:49:
miks ihmiset kysyy kysymyksiä mihin ne ei kuitenkaan halua vastausta?
[/q]
No hei, kyllä minä siihen halusin vastauksen, mutta se toinen juttu nyt vaan oli päällimmäisenä mielessä. Ei siinä sen kummempaa, unohdin että ite kysyin sitä. Siis kiitos kun kerroit siihen vastauksen, en minä sitä turhaan kysynyt.
[q]xcft, 24.3.2006 23:04:
Kui varte kukaan ei vastaa mun kysmykseen tunnistusta-triidissä :|
[/q]
Hyvä kysymys, ite postasin sinne kysymyksen kun odotin että täällä tiedetään käytännössä kaikki konemusasta, mutta eipä oo näkynyt vastausta
Miksei kukaan oo vastannut mun kysymykseen vs.-hommasta tässä thriidissä?
[q]Kauluspaita, 29.4.2006 01:05:
Nonniin peipet ja uroot, kertokaas minkä vuoksi linnut laulavat tietyn ajan päivästä jatkuvalla syötöllä, mutta iltapäivällä meteli yleensä lakkaa?
[/q]
No tottakai niidenkin pitää nukkua joten siksi ne ei laula yöllä. Päivällä ne kait juttelee toisilleen ja kyllä ainakin minä olen kuullut niiden laulavan myös iltapäivällä, muistelisin niin.
[q]Zenni, 4.9.2006 18:01:
Semmost vaa et onks ns. totuusseerumia oikeesti olemassa? Vai onks se pelkästään noit leffojen CIA:n juttuja
[/q]
Kuten noissa linkeissä sanottiinkin, niin kyseessä ei varsinaisesti ole mikään aine joka pakottaa kertomaan totuuden, vaan tekee enemmänkin puheliaaksi ja avautuneeksi. Tästä oli jossain tiedelehdessä joskus juttua, ja vähän samoilla linjoilla oltiin, eli ei mikään mystinen ihmeaine (ellei sitten salaisissa varastoissa ole jotain hämysekoitusta, kuten tuossa toisessa linkissä arveltiin).
[q]Flügel, 13.12.2006 00:27:
Olen jo pidemmän aikaa miettinyt tätä, mutta mikä härpäkkä tuo "nappi" oikein on? Näyttää toki Winampin skiniltä, mutta miten kummassa jengillä on profiilissa erilaisia lukuja tässä kohdassa? Mitä minä en nyt vain tyhmänä ymmärrä??
[/q]
Nappia tietenkin painellaan
[q]kottarainen, 3.12.2006 20:41:
Erehdyin tänään vilkaisemaan hetken aikaa Britannian MM-ralleja kun en jaksanut raahautua kaukosäätimelle saakka ja heräsi kysymys, ei aavistustakaan onko tällaista aikasemmin ollut, miksi ne kaarat on tolkuttoman matalia? Ja onko ne olemassaan juuri noin matalia vai vartavasten noihin skaboihin madallettuja?
Luulisi että sellaisessa maastossa ajaminen vaatisi autoon enempi korkeutta..
[/q]
Mataluuteen voisi luulla olevan syynä se, että pysyy paremmin kovilla nopeuksilla tiessä kiinni, eli vaikuttaisiko auton madallutus downforceen? En ole rallia pahemmin katsonut, mutta muistelisin, että ne radat eivät ole mitään kinttupolkuja vaan yllättävänkin tasaisia, joten autojen pohja ei ota tiehen kiinni (tosin ottaahan se jos liikaa madalluttaa mutta varmasti ne säätää autot kuosiin ennen kisaa).
Tölkeissä kun on päällä se pieni "avaaja", mikä nostetaan. Onko sillä jotain virallistakin nimee?
[q]Avernian, 7.1.2007 22:44:
Asuuko eduskuntatalon alakerrassa joku? Siis niissä matalissa "sivurakennuksissa" julkisivun puolella. Ikkunoista kun katsoo sisään, niin näkyy mukavia olohuoneita yms...
[/q]
Ainakin kun kävin tutustumiskäynnillä Eduskuntatalossa, ryhmämme meni noihin pieniin sivurakennuksiin.
http://www.kaupunginosat.net/vanha_toolo/etutoolo1/kuvat/paakuvat/06_eduskuntatalo.jpg
(kuvassa etualalla siis)
Siellä on esim. turvatarkastus, muuta en oikein muistakaan.
[q]2la, 4.12.2006 13:38:
---
Skenemursu, 4.12.2006 07:56:
mikäs toi world of warcraft oikein on :) sen verran luin topiccia että jonkinasteisesta pc pelistä ilmeisesti kysymys?
---
Joku hirvee nörttipeli. http://fi.wikipedia.org/wiki/Wow
[/q]
Joo ei kannata sekaantua tuohon. Menee vielä elämä sekaisin, on sen verran koukuttavaa kamaa
[q]sare, 7.1.2007 18:23:
ihana eka kommentti tänne...
Eli onks bambi joku eläinlaji vai vaan se disney leffan bambi?
(tätä on mietitty kaverin kanssa jo pitempään....*nauru*)
[/q]
Eikös nuo ole metsäkauriita?
[q]Funktion, 4.5.2007 19:47:
Miksi suihkuverhot aina rupeaa lähentelemään kun olet suihkussa ja poistut itse suihkun alta?
[/q]
Olisiko suihkuveden luoma pieni alipaine joka saa verhot tulemaan sitä kohti, ja koska ite on siinä vieressä niin ne tulee sitten kiinni?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 336
- 337
- 338
- 339
- 340
- ...
- 798
- Seuraava »