Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

Back to häröily O

Mistähän saisi ostettua kaikkein kätevimmin erän tyhjiä kirkasta lasia olevia 0.33l-pulloja, joihin saa kruunukorkit? Pitäisi toteuttaa yksi kuusi vuotta vanha projekti. ^_^

mistä mä löydän stadista vyölaukun? :D
UFFit on tsekattu jo..

[q]zaler, 11.6.2008 20:49:
UFFit on tsekattu jo..
[/q]

Voi mies miksi?? :D:D

anteex tyhmä kysymys :)

Kun mä oon kasannut winampilla tietynlaisen soittolistan ja tallettanu
sen vaik dohdoh.pls fileksi, niin pystyisko tuossa soittolistalla olevia
biiseja polttaa jotenki data-levylle. Kun en millään viitsisi isoa playlistia
biisi kerralla importtaamas levylle.

joku 'kopioi listassa olevat mp3:t levylle'-feature :)

Tajusko joku ? ;)

[q]hemuz, 12.6.2008 10:56:
Basilisko nimen omaan on sen näkönen et ei ois saanu vuoteen vettä ja ostin sen sunnuntaina. (kstelin kerran).
[/q]

Mitä te teette noille? Mä en ole eläessäni onnistunut pitämään kuin yhden oikean huonekasvin elossa, mutta ihan noista kaupan basilikoista saan kyllä kasvatettua sellaisen puskan keittiön pöydällä et oksat pois ja pysymään hengissä kuukausia putkeen.

[q]Takyon, 11.6.2008 17:54:
Joku kyseli mitä antaa lahjaksi ristiäisissä, mut mä kysyn mitä vois antaa ripille pääsevälle? Kumeja?
[/q]
Anna rahaa, pääset helpoimmalla :D

[q]Jone, 12.6.2008 11:02:

Mitä te teette noille? Mä en ole eläessäni onnistunut pitämään kuin yhden oikean huonekasvin elossa, mutta ihan noista kaupan basilikoista saan kyllä kasvatettua sellaisen puskan keittiön pöydällä et oksat pois ja pysymään hengissä kuukausia putkeen.
[/q]

Sitä mä täs nyt kysynki

[q]zaler, 11.6.2008 20:49:
UFFit on tsekattu jo..
[/q]

vallilan kirppareilta voi tehdä mahtilöytöjä:D

[q]Tuula, 12.6.2008 10:55:
---
hemuz, 12.6.2008 10:30:
Kaupasta kun ostaa tollasia yrttejä. Niitä ei ilmeisesti sais kastella, ku aina tuntuvat luupahtavan...

---

Niin mikä siinä on. Basilika näyttää porskuttavan, joskus ne nääntyvät heti. Kerran koitin istuttaa basiliskon uuteen purkkiin, sehän otti ja kuoli oitis. En oo kaksinen viherpeukalo. Pitäisi olla varmaan joku hifistely-yrttiruukku.
[/q]

Basilisko nimen omaan on sen näkönen et ei ois saanu vuoteen vettä ja ostin sen sunnuntaina. (kstelin kerran).

[q]hemuz, 12.6.2008 11:07:
Sitä mä täs nyt kysynki
[/q]

Kerro sit oliko tästä mitään apua.

(Muista seuraavat; aurinkoinen paikka, kastelu pari kertaa päivässä, paljon vettä, mahdollisesti isompi ruukku ja jotain ravinteiden tynkää. En tiedä on toi nyt Oikein(tm), mutta niin mun basilikani ovat pärjänneet.)

Jos pieraisee veden alla niin haiseeko se kaasukuplat tullessaan ylös?

[q]Jone, 12.6.2008 11:02:
---
hemuz, 12.6.2008 10:56:

---

[/q]
yleensä jengi mokaa kasvit taimivaiheessa antaessa niille liikaa vettä. tapoin joskus 3 chilii silleen. eli taimivaiheessa vähän multaa ja vettä sekä ruukku mistä vesi pääsee valumaan ikäänkuin mullan läpi. esim maitopurkki leikattuna kahtia ja pohjaan tökkimällä reikiä saa mainion ruukun taimia varten. sitten ku versot alkaa olla riittävän isoja siirtää ne kunnon ruukkuihin.
kohta on meikäläiselläki 6 eri chiliä kukkimassa :P

Kaupasta kun ostaa tollasia yrttejä. Niitä ei ilmeisesti sais kastella, ku aina tuntuvat luupahtavan...

[q]hemuz, 13.6.2008 08:23:
Lisätty valo ja älytön määrä vettä saivat yrtin virkoamaan
[/q]

Nonni. Kyllä se siitä lähtee. ^_^

[q]Jone, 12.6.2008 11:15:

Kerro sit oliko tästä mitään apua.

(Muista seuraavat; aurinkoinen paikka, kastelu pari kertaa päivässä, paljon vettä, mahdollisesti isompi ruukku ja jotain ravinteiden tynkää. En tiedä on toi nyt Oikein(tm), mutta niin mun basilikani ovat pärjänneet.)
[/q]

Lisätty valo ja älytön määrä vettä saivat yrtin virkoamaan

Minkä takia Guinnes-tölkin pohjalla on muovinen pallo, ite ostin ensimmäistä kertaa Guinnesia tölkissä ja löytyi tuollainen 1,5 cm halkaisijaltaan oleva kuula *ding*.

[q]Jone, 13.6.2008 16:59:
---
Hitchhiker, 13.6.2008 16:56:
Minkä takia Guinnes-tölkin pohjalla on muovinen pallo, ite ostin ensimmäistä kertaa Guinnesia tölkissä ja löytyi tuollainen 1,5 cm halkaisijaltaan oleva kuula *ding*.
---
Tässä vastaus englanniksi
(Oon liian laiska selittämään itse)
[/q]
Kiitoksia paljon vastauksesta, nytpä tiedän *joo*.

[q]Hitchhiker, 13.6.2008 16:56:
[/q]

Tässä vastaus englanniksi

(Oon liian laiska selittämään itse)

Mika on sen rinkulan nimi, jonka (yleensa) pikkulapset pujottaa itsensa ymparille kun ne opettelee uimaan?

P.S. Toisinaan mulla tulee uskomattomia black outeja naiden sanojen kanssa, viimeksi haussa oli liesituuletin.

P.P.S. Kuukausi Suomeen tuloon -sanatreenaus alkaa nyt!

[q]Janisa, 13.6.2008 17:24:
Mika on sen rinkulan nimi, jonka (yleensa) pikkulapset pujottaa itsensa ymparille kun ne opettelee uimaan?

P.S. Toisinaan mulla tulee uskomattomia black outeja naiden sanojen kanssa, viimeksi haussa oli liesituuletin.

P.P.S. Kuukausi Suomeen tuloon -sanatreenaus alkaa nyt!
[/q]

uimarengas?

O