Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

Back to häröily O

[q]astaroth, 28.8.2005 21:50:

- miksi leivänpaahtimissa on asetus, jolla leivän saa palaneeksi korpuksi, ettei sitä kukaan syö?
[/q]

Paahtimella voi paahtaa muutakin kuin paahtoleipiä

[q]
- miksi ihmiset osoittavat rannettaan kysyessään kellonaikaa, mutta eivät osoita haarojaan kysyessään vessan sijaintia?
[/q]

Voihan vessassa vaikka käydä meikkaamassa

[q]
- jos kelju k. kojootilla on tarpeeksi rahaa ostaa kaikki se Acme-romu, miksei hän vain
osta itselleen ateriaa?
[/q]

Acme on sponsori joka tarjoaa tukea tuotteiden muodossa.

[q]nomic, 17.6.2008 21:58:
Miksi sitä kaksoisveetä on käytettävä normaalin veen sijaan? Onko se nyt niin helvetin hienoa kun on 'cowaa lecaa', eikä esim. 'kovaa lekaa'? Ja tuo saatanan mutaatio-vee ryömii joka saatanan näppäimistöltä tavallisen duunarin ja sossupummin koneelta mun inter nettiin!!!!!!!1 AAAAAAAAA MINULLA ON OIKEUS! AAAAAAAAAAA!
[/q]

mä waan sitä et tääh?
mitä wikaa? voi pientä pikkuweikkaa.

[q]nomic, 17.6.2008 21:58:
Miksi sitä kaksoisveetä on käytettävä normaalin veen sijaan? Onko se nyt niin helvetin hienoa kun on 'cowaa lecaa', eikä esim. 'kovaa lekaa'? Ja tuo saatanan mutaatio-vee ryömii joka saatanan näppäimistöltä tavallisen duunarin ja sossupummin koneelta mun inter nettiin!!!!!!!1 AAAAAAAAA MINULLA ON OIKEUS! AAAAAAAAAAA!
[/q]Alkuperäisessä Suomenkielessä W on V:tä yleisempää. Kai se on hurrien/aatelisten tapa muistuttaa ylivertaisuudestaan semiryssiä kohtaan.

[q]REivaaja, 17.6.2008 22:13:
---
Alkuperäisessä Suomenkielessä W on V:tä yleisempää. Kai se on hurrien/aatelisten tapa muistuttaa ylivertaisuudestaan semiryssiä kohtaan.
[/q]

Tähän tullut törmättyä, mutta onko sitä pakko viljellä vieläkin, varsinkin netissä? Emme elä enää mitään saatanan kivikautta, vaan kyberpunkkia parhaimmilaan! Dystopia on täällä! o/

[q]NiMo, 16.6.2008 12:59:
Tölkeissä kun on päällä se pieni "avaaja", mikä nostetaan. Onko sillä jotain virallistakin nimee?
[/q]

Mä varmaan sanoisin sitä tölkin avauskahvaksi, en kyl usko et sille mitään virallisempaa on...

[q]Lyylikki, 13.2.2009 20:32:
Mut joo, ihan oman kokemukseni perusteella voin kertoa, että haisee ne.
[/q]

Mut eihän naiset piere

miksi ratikoissa on joidenkin istuimien alla niitä mustia laatikoita, jotka on täynnä hiekkaa? tänään työkaveri näytti niitä mulle ratikassa, ja tosiaan kun nosti kyseisten istuimien istuinosaa, alta paljastui hiekkalaatikko. mitä ihmettä??

[q]Kultakisu, 19.6.2008 00:07:
miksi ratikoissa on joidenkin istuimien alla niitä mustia laatikoita, jotka on täynnä hiekkaa? tänään työkaveri näytti niitä mulle ratikassa, ja tosiaan kun nosti kyseisten istuimien istuinosaa, alta paljastui hiekkalaatikko. mitä ihmettä??
[/q]

talvella jos on kiskot jäässä niin hiekkaa väliin ja pito paranee? :)

[q]nini, 17.6.2008 22:26:
Onks ruuilla jotain aikarajaa kauan ne säilyy pakastimes? esim kana, jauheliha yms
[/q]Toki. Nestettä haihtuu jatkuvasti ruuasta vaikka se olisikin pakastettu. Tosin ei siitä maha mee sekasin...

Mistä käytännöllinen ulkoinen kovalevy, n. 160GB - 500GB ok hintaan?

[q]a-j, 19.6.2008 01:13:
---
Kultakisu, 19.6.2008 00:07:

---

talvella jos on kiskot jäässä niin hiekkaa väliin ja pito paranee? :)
[/q]

*vink**vink**vink*
kyseessä on hiekka, jota käytetään jarrutuksen apuna. Kuljettaja voi suihkauttaa sitä pyörien eteen liukkailla säillä. Hiekkalaatikko on tosiaan siellä matkustamon puolella. Näillä syksyn liukkailla lisänä voi olla hiekkapussejakin, joista säiliötä täytetään. Pahimmat kelit ovat juuri syksyllä, jolloin pieni tihkusade yhdistettynä kiskoilla oleviin lehtiin tekevät kiskoista erittäin liukkaat. Kova sade huuhtoisi kiskot pitävimmiksi. Raitiovaunun jarrutusmatka on kuivallakin kelillä yhtä pitkä kuin auton vastaava jarrutus liukkailla keleillä. Tuon jarrutuksessa käytettävän hiekan voi kuulla matkustamoon rahisevana äänenä ja ohiajavan ratikan pyörissä voi nähdä kipinöintiä.

Vaihtoehtonne on: tämä

[q]Zenni, 22.6.2008 21:41:
---
JussiS, 22.6.2008 21:39:
---
Zenni, 22.6.2008 21:38:
Oisko tietoa suht halvasta majoittumisesta Turussa ja Tampereella?
---
Omena-hotelli?
---
No joo ja ei, äsken tarjos huonetta 52e/vrk ja vähän pitäis halvemmalla päästä.
[/q]

leirintäalue?

[q]noena, 22.6.2008 20:12:
---
domi, 22.6.2008 20:07:
---
noena, 22.6.2008 16:21:

---

Verkkokauppa.com

---

thaks, verkkokauppaa ja muita vastaavia selaillu, oisko vihjeitä mikä olis hinta/laatu-suhteeltaan hyvä? koska mulla on yleensä huono tuuri electroniikan kanssa, saan aina sen maanantai kappaleen :D
[/q]
Sehän nyt riippuu paljon siitä, mitä tarvit. Haluutko vain usbi kovon vai kenties verkkoon laitettavan. Tarvitko nopeen vai onko hiljasuus parempi jne...

[q]Zenni, 22.6.2008 21:38:
[/q]
Hostelli Turussa ja vieläpä keskustassa

http://www.turku.fi/hostelturku

[q]Zenni, 22.6.2008 21:38:
[/q]

Turussa Tuure B&B. http://www.netti.fi/~tuure2/
Yhden henkilön huone 37e/vrk. Kahden henkilön huone 50e/vrk. Hinnat sisältävät aamiaisen.

[q]JussiS, 22.6.2008 21:39:
---
Zenni, 22.6.2008 21:38:

---

Omena-hotelli?
[/q]

No joo ja ei, äsken tarjos huonetta 52e/vrk ja vähän pitäis halvemmalla päästä.

[q]domi, 22.6.2008 20:07:
---
noena, 22.6.2008 16:21:

---

Verkkokauppa.com
[/q]
thaks, verkkokauppaa ja muita vastaavia selaillu, oisko vihjeitä mikä olis hinta/laatu-suhteeltaan hyvä? koska mulla on yleensä huono tuuri electroniikan kanssa, saan aina sen maanantai kappaleen :D

[q]Jocular, 23.6.2008 19:24:
Mimmosista leluista tommoset englannin bulldogit diggailee?
[/q]
Chihuahua

O