Virallinen "kysy tyhmiä"-thread
- « Edellinen
- 1
- ...
- 337
- 338
- 339
- 340
- 341
- ...
- 798
- Seuraava »
[q]Displacer, 22.4.2007 12:38:
---
jatko(tyhmänä)kysymyksenä että mitä hinkua niillä on mennä asvaltille tallottavaksi sateen jälkeen :D
[/q]
Emt, ehkä siellä on hyvä hengähtää ennen märkään maahan kaivautumista?
[q]Lyylikki, 13.2.2009 20:32:
---
Bio, 13.2.2009 19:22:
Jos pieraisee veden alla niin haiseeko se kaasukuplat tullessaan ylös?
---
Ekkö oo oikeesti ikinä kokeillu
Mut joo, ihan oman kokemukseni perusteella voin kertoa, että haisee ne.
Samoin kuin, tätä en tosin ole itse kokeillut, mutta jos pieraset pulloon ja laitat pullon nopeasti ja tiiviisti kiinni, niin kun avaat sen (esim. viikon päästä), niin se haju tulee sieltä kyllä.
[/q]
Kyl mä kai joskus kakarana oon koklannu, mut nyt ei oo tullu mieleen :D
Mikä on kun windoz xp ei löydä cdrompusta materiaalia?
Kun tuuppaan levyn sisään, niin näyttää aina et levyä ei
olisi asemassa. Sitten toisaalta, kun katsoo vaik clonecd:lla
niin se toimii ihan niinkuin pitäs. Ei ole väliä onko audio vai
data cd. yh. Voisko joku niksin kertoa miten tuon saa ehjättyä?
Onko jollain kokemuksia/ehdotuksia, mille festareille (alueena koko Eurooppa) kannattaisi suunnata heinäkuussa? Tai mistä niistä saisi tietoa? Oon ihan hiton huono etsimään netistä mitään infoa, jotenkin en vaan osaa seuloa sitä olennaista.
Olen siis lähdössä reilaamaan 27.6. - 27.7. ja koska Konemetsäkin jää tänä vuonna väliin, pitäisi vaje korvata pippaloinnilla jossain muualla. Matkabudjetti ei tosin anna myöten millekään kovin tyyriille meiningille.
[q]Steven Hoaks, 12.8.2005 16:05:
---
phanatic, 12.8.2005 06:39:
Ei mene. Juoksemalla osut ihan yhtä moneen sadepisaraan, tosin useampi niistä osuu etupuolellesi.
Kannattaa muuten myös kokeilla, kastutko vähemmän jos uit oikein nopeasti uima-altaan päästä päähän, verrattuna hitaaseen polskutteluun.
---
Samaa mieltä olen
[/q]
Olen eri mieltä!
[q]Steven Hoaks, 12.8.2005 16:37:
---
Hasse L.Hoff, 12.8.2005 16:36:
Ensimmäisellä
---
Perustelut?
[/q]
Hikoilu on elimistön tapa päästä eroon lämmöstä jota tapahtuu kun ravinto muuttuu energiaksi jota tapahtuu enemmän kun elimistö joutuu kovemmalle rasitukselle.
Edit: että se edes näyttäis suomen kieleltä
Edit2: Eli siis lämpöä tapahtuu kun keho käyttää ravinnosta saatua energiaa, tät se ylityö teettää
[q]Syder, 16.8.2005 10:24:
Quicklaunchi on kyl tos, ja tsekkasin kaikist noist eri userien kansioist ton filun ja sisällön ja vieläpä oikeinkirjoituksenki mut ei vaa jostai syyst futaa, tosin tää o respan duunikone ettei sil oo mitää merkitystäkää ku tottunu tota winkkari+D yhdistelmää käyttää :) Oli vaa pakko heti testaa ku tuli ohjeistust tommosee kikkailuu.
[/q]
Hmm ite testailin myös ja voihan sillä olla jotain tekemistä käyttäjäoikeuksien kanssa. Pitääpä kokeilla :D'
Edit: ei ollut mitään väliä käyttäjäoikeuksilla, joten vika on käyttäjässä :D
[q]:Dlaqu:E, 29.7.2005 09:32:
Kun ollaan tekemässä lävistystä, niin millä aineella iho puhdistetaan ennen lävistämistä?
[/q]
Luulisin että ihan alkoholilla puhdistetaan. Tosin 100 varma en asiasta voi olla koska en ole lävistyksiä työkseni tehnyt
[q]mayah, 23.8.2005 13:02:
---
:P, 23.8.2005 12:55:
Miks mua sattuu vasempaan käteen kun aivastan, eli onko lääkäreitä hollilla :D?
---
Koska oot luulosairas?
[/q]
Apua!! onks vakavaa??
[q]Steven Hoaks, 12.8.2005 16:12:
Minä taas täysin eri mieletä sun kanssa eli samaa mieltä.
[/q]
Tästä me molemmat ollaan vissiin samaa mieltä
[q]phanatic, 12.8.2005 16:16:
---
Lost-Soul, 12.8.2005 15:48:
---
Juostessa osuu yhtämoneen sadepisaraan, kuin kävellessä, mutta kävellessä altistuu sateelle pidempää, jolloin kastuu enemmän.
---
Ei. Jos altistut molemmissa tapauksissa vaikka 100 000 pisaralle, niin miksi ne kastelisivat enemmän jos ne osuvat sinuun pidemmän ajan kuluessa? Jos ammun sinua vesipyssyllä joko kaksi kertaa nopeasti peräkkäin, tai sitten kaksi kertaa minuutin välein, niin kastutko enemmän tuolla jälkimmäisellä tavalla?
"Jos uin altaan päästä päähän nopeasti tai hitaasti, altistun yhtä monen vesimolekyylin kosketukselle, mutta hitaasti uidessa altistun vesimolekyyleille kauemmin, jolloin kastun enemmän"?
[/q]
Idea varmaan oli että altistut 1000molekyylille/sec. jollain juokseminen kannattaa...
montako kättä lespolla on?
[q]Steven Hoaks, 12.8.2005 16:27:
---
Hasse L.Hoff, 12.8.2005 16:18:
Idea varmaan oli että altistut 1000molekyylille/sec. jollain juokseminen kannattaa...
---
Mutta kun juoksen niin tuo vesimolekyylimäärä per sec kasvaa joten sillä ei ole mitään merkitystä...
Onko sillä mitään väliä juoksetko vai käveletkö esim paksun sumun läpi? Ihan yhtämonta vesimolekyyliähän suhun sillä matkalla tarttuu.
[/q]
Toimitus huom! Ei ollu mun idea turha quotella mua :DD
Kunhan selittelen mitä muut ajaa takaa :DD
[q]Steven Hoaks, 12.8.2005 16:34:
Kohta päästään kysymykseen:
Jos sama mies juoksee 10km ja vaikka viikon päästä kävelee 10km. Oletetaan että lämpötila oli matkojen aikana sama ja ruokavalio on sama.
Kummalla matkalla mies hikoilee enemmän?
[/q]
Ensimmäisellä
[q]NiMo, 26.8.2005 11:33:
miten kissat kehrää?*ding*
[/q]
Kysyt niin vaikeita että päätin copy pastettaa wikipediasta :D
Scientists still cannot explain how cats purr. One theory holds it involves cats' false vocal cords, which do not appear to have any other function. Another theory involves blood hitting the aorta. Alternatively, purring may be caused by the vibrations of the hyoid apparatus, a series of small bones connecting the skull and the larynx that nominally serves to support the tongue. Larger cat species roar, but don't purr. Small ones purr, but don't roar. Moreover, whilst small cats can purr either during inhale or exhale, larger cat species can only purr during the exhale.
[q]dominikh, 23.8.2005 18:43:
Niin, että oletko sä oikeasti läsnä tässä maailmassa, vaiko sittenkin kuollut (tai jossain liemessä makaava zombi) jonka pään sisällä elämäsi vain pistetään pyörimään, jotta voit sitten katsella sitä aikasi kuluksi? Jos sä olet, se tuolikin varmaan on. Mutta jos sä syystä tai toisesta näet harhoja, sille on varmaankin hyvä syy...
Juu, samaa settiä voi miettiä asialla, et oot pimeessä luolassa, sidottuna siihen tuoliin, ihan fyysiseen tuoliin jonka ite tiedostat. Tosin vain naama seinään päin käännettynä, eli et näe muutakuin seinät. Takaa tulee valo johon muodostuu varjoja. Tulee vaikka pallon varjo, mut onko se oikeesti pallo, vai ei....*nauru*
[/q]
Kymysys, miksi pidät tuntoaistilla todettua asiaa yhtään sen todellisempana kuin näköaistilla todettua. Ja eikös äärimmäiseen kysymykseen ole jo vastaus: cogito ergo sum.
[q]yawiz, 12.8.2005 16:25:
entä jos autosta on bensa lopussa niin auttaako jos ajaa kovempaa bensa asemalle ettei bensa ehdi loppumaan???
[/q]
Ei.
[q]mrx, 30.8.2005 13:41:
mikähän on se laji, jossa pompitaan ympäri kaupunkia ja kiipeillään talojen seiniä ja kattoja..?*täh*
[/q]
parkour
[q]Flamie, 28.8.2005 22:18:
---
astaroth, 28.8.2005 21:50:
- miksi jääkaapissa on valo, mutta pakastimessa ei?
---
Onhan pakastimessa valo.
[/q]
Pakastimessa valo?? itse en ole ikinä nähnyt pakastimessa valoa. Syy siihen on luultavasti siinä ettei sinne kannata asentaa, koska valo tuottaa lämpöä ja on vaikeampaa pitää pakastin esim. -18c° jos sinne sen valon lykkää. Jääkaapissa ongelma ei ole niin iso, koska siellä on vain pauttia rallaa noin +9c°. Ledillä kuitenkin saisi suht hyvän valon pakastimeenkin eikä lämmöntuottokaan olisi ongelma.
[q]mekaanikko, 25.8.2005 18:17:
En nyt oo ihan varma mitä tarkoitat äärimmäisellä kysymyksellä, mutta cogito-argumentillakin on heikkoutensa.
[/q]
Siis ihan aiheeseen liittyen äärimmäinen kysymys: voiko kaikkea epäillä/kyseenalaistaa.
Ulosantini on näköjään niin huonoa että pitää täst edespäin miettiä muutama minuutti mitä kirjottelee
- « Edellinen
- 1
- ...
- 337
- 338
- 339
- 340
- 341
- ...
- 798
- Seuraava »