Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

Back to häröily O

[q]Hippo, 15.8.2005 16:37:
Noni. Tiesin, että joku Oikeasti tietääkin asiasta jotain. Olis vaan pitänyt olla hiljaa.
[/q]

Miksi muka?

[q]onni3mk, 15.8.2005 16:22:
Ja ihan sama ilmiö tulee kun hämähäkki putoaa korkeelta, eikä hämähäkillä oo siipiä ollenkaan.
[/q]

Ehkä ne on niin keveitä, et ilmanvastus on vähän eri luokkaa niiden kohdalla kuin meidän, vaikkapa? Tjn.

[q]Hippo, 15.8.2005 16:41:
Mikään ei ole nolompaa kuin selittää jostakin asiasta ja lopulta paljastuu ettei tiedäkään mistään mitään.
[/q]

Ethän sä mitään puutaheinää puhunut. Ja otsikkokin on Kysy tyhmiä, joten eipä kai haittaa vaikka vastauksetkin olisivat välillä "tyhmiä", ei niiden IMO tarvitse tämäntapaisella saitilla mitään ultimaalisia totuuksia olla ennenkuin uskaltaa suunsa avata

Enkä siis tarkoita, että pitäisi paskaa jauhaa koko ajan tms.

[pieni]älä ota sitä vakavasti -hymelö[/pieni]

[q]onni3mk, 15.8.2005 16:06:
Jos kärpänen (tai mikä tahansa pieni hyönteinen tai ötökkä) putoaa esim. ihmisen olkapäältä maahan, miksei se kärpänen kuole?
[/q]

Ehkä se käyttää siipiään.

[pieni]sori[/pieni]

[q]nigelle, 15.8.2005 22:08:
en saa avatarta näkyviin*ding*
[/q]

Oletko kattonut ettei se ole liian iso? (yli 200 kb)

[q]Aki A., 16.8.2005 13:39:
Empä tiedä mihin topiciin olisin tämän kysymyksen laittanut, mutta laitetaan nyt tänne Eli helsingin baareja etsiskelen seuraavilla kriteereillä:

"...if you hear of a club that sells a good beer and where all the pretty girls go, me and the lads will probly be looking 4 that more than a big club nite."
[/q]

Tuo "good beer" toi mieleeni, että onko nyt kyse briteistä/ irkuista/ skoteista/ ausseista tai kiweistä?
Jos näin on niin voisivat vaikka aloittaa Molly Malonesta, jonne menee moni tyttö nimenomaan katsastamaan kyseisiä miehiä.
Siellähän on live-musiikkia joka ilta, jos heitä sellainen kiinnostaa, eivätkä muutenkaan halua välttämättä johonkin suomibaariin mennä.

[q]mayah, 15.8.2005 16:48:
-klips-
[/q]

Eiku täällä puhutaan vain Asiaa.

[pieni]älkää ottako tätäkään vakavasti -hymelö[/pieni]

[q]Timce, 26.9.2005 12:59:

tuossa hiukan faktaa.
[/q]

Aika hyviä nuo suomalaiset.

Ainiin tälläisessä yhteydessä pitäisi tietenkin sanoa, et me suomalaiset.

[q]Reija, 21.9.2005 13:31:
---
ezzy, 21.9.2005 13:27:
---
Mark Hamilton, 20.9.2005 15:56:
2. Miksi nimiä Seppo, Uro, Lauri jne käytetään haukkumaniminä?

---

häh? en mä kyllä o ketään kuullut sanottavan "sepoksi", ku mokailee tms. Raimoksi kyllä vt. "Raimoilua". Mikä on uro?

---
No se riippuu varmaan ihan siitä, millasia seppoja,
Urpoja, Laureja, Turoja ja Keijoja tuttavapiiriin kuuluu :D

[/q]

Mä en ole kuullut näistä ylläolevista muita kuin Urpoa käytettävän haukkuma(tms)nimenä.

Vaihtelee varmaan tosiaan tuttavapiirin mukaan, mutta varmasti suuri vaikutus on myös televisio-ohjelmilla -varsinkin sketseillä-, mainoksilla etc.

Eiköhän noita tule ja mene, ajasta ja paikasta riippuen, osa sitten leviää laajemmalle ja/ tai jää pidemmäksi aikaa käyttöön.

Niitä mitä itse olen kuullut käytettävän ovat Erkki, Pekka (Ruotsissa esim. det luktar pekka = haisee pahalta/paskalta jne), Urpo, Uuno, Irma ja mitä noita nyt olikaan.

[q]Jää~*, 5.8.2005 22:32:
Päivällä kulki kai normireittiä, mut joskus klo 17 aikoihin
noita 10 ratikoita oli ainakin 5 peräkkäin Yrjönkadulla,
ja kolme 3:sta vielä siellä seassa, kun ei ne oikein päässy etenee...
Liikenne oli ihan tukossa, kävellen pääsi nopeemmin.
[/q]

Noihin aikoihin oli myös joku onnistunut parkkeeraamaan liian lähelle kiskoja tai jotain muuta yhtä älykästä, sen takia sporat eivät päässeet kulkemaan normireittejään.

[q]Mark Hamilton, 20.10.2005 13:01:

Öö, tuliskohan se neekeri sitten siitä niggeristä.

Ihan vaan villi veikkaus :D

---
Ilmeisesti..
[/q]

Mulla ei ainakaan tuo linkki auennut, niin selvitetään vielä varmuuden vuoksi, että negro tulee Iberian niemimaalta, jossa sanaa on tuossa merkityksessä alettu käyttää, ja tarkoittaa mustaa. Korjaan itseäni sen verran, että ruotsiin ja muihin skandinaavisiin kieliin neger lienee lainaantunut ilman englantia välikappaleena.

[q]neverfadeaway, 14.11.2005 10:53:
---
Elvirith, 20.2.2004 18:12:
Minulla oli aamulla spermaa hiuksissa, pääsenkö vielä taivaaseen?

---

Miten sitä saa hiuksiin?!?!
[/q]

Ööö, eihän tuo nyt ole temppu eikä mikään.

Ja jos et, Elvirith, pääse niin taitaa taivaassa olla aika vähän populaa.

[q]mayah, 9.11.2005 09:01:
Kuuluuko sanoa:

Iloista päivän jatkoa!

vai

Iloista päivänjatkoa!

?
[/q]

Kyllä mä väittäisin, että tässä pääsee yhdyssanoja käyttämättömät helpolla, eli päivän jatkoja.

[q]mayah, 8.11.2005 09:35:
Mittää järkee.. tai sit tää on turkulainen tapa.
[/q]

Ei tai vaan ja.

Tähän väliin sopiikin taas kerran eräs tosi tarina viime vuosituhannelta. Eräällä rakkaalla turkulaisella ystävälläni on tapana viljellä joovaita. Lähinnä asioissa, jotka herättävät hämmästystä.

"Ostin tänään t-paidan."

"Joo vai!?"

Itse tosi tapahtuma tulee tässä:

Olin joutunut turkulaisten kanssa töihin Maikkel Jaksonin konsertin narikkaan. Käytinkin tilaisuuden hyväkseni ja kysyin yhdeltä näistä turkulaisista, että sanotko sinäkin joka asiaan "joo vai". Vastaus oli tietysti: "Ai mää vai?!?"

Kerroin tämän tarinan kerran Littoisissa, kukaan ei nauranut.

[q]mayah, 9.11.2005 09:06:
Musta se jotenkin menee niin luonnollisesti yhteen vaikka sitä tosiaan olenkin epäillyt..
[/q]

Mä monesti kirjottelen yhteen ihan huvikseni just tollasia päivänjatkoja, kaikenmaailman, mitälie jne.

[q]innae, 16.12.2005 04:50:
Minne voi viedä stadissa hajalla olevan pakastimen sekä pesukoneen?
[/q]

http://www.ytv.fi/FIN/jatehuolto/vastaanotto/sortti_asemat/

Helsingissä siis Konalan ja Kivikon Sortti-asemille voi viedä ilmaiseksi.

Tossa vielä ohjeita mitä saa viedä jne:

http://www.ytv.fi/FIN/jatehuolto/lajittelu/kodeissa/lajitteluohjeita/ser.htm

[q]mayah, 22.12.2005 13:58:
Mulla on ainakin yks viskipullo pakastimessa ja hyvin jakselee :)
[/q]

Onko sekin halpaa viskiä, joka on ihan vaan varalla, josko Karski aka Tres aka nokyltetiiätte tulee kylään?

[q]hardikaveri, 30.12.2005 10:48:
---
Darianna^, 30.12.2005 10:03:
miten tai miks dinosaurukset katos

---

tiede:
jääkausi
[/q]

:DDD

[q]Verano, 30.12.2005 10:49:

tiede:
jääkausi

---

:DDD
[/q]

No okei, jos Chicxulubin kraaterin tehneen meteorin aloittama muutos liitukaudella aiheutti dinojen kuoleman, niin kyllähän ilmasto viileni tuolloin.

[q]hyperventilaatio, 11.3.2006 16:38:
Miks darrassa silmät punottaa, ja silmänaluset on mustat?

[/q]

Johtunee suurelta osin myös ihan valvomisesta ja väsymyksestä. Aikoinaan kun tein sillon tällöin yöduunia, niin kahdeksalta aamulla kotiin lähtiessä näytti about samalta kuin olisi baarista tulossa.

O