Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

Back to häröily O

[q]Norb, 4.12.2006 11:59:
Aikuiselle saattaa tulla käsivarsi vähän kipeeksi ja mustelmaiseksi. Ei siis kummempaa..
[/q]

Itselleni nousi kuume sekä alkoi heikottamaan sen verran että lähdin töistä kotiin nukkumaan. Ja nämäkin tietenkin vain välittömiä oireita. Tosin tuolloin sain kolme piikkiä yhtä aikaa.

[q]Freja, 4.12.2006 15:19:
A+B:hen ne antoi mulle mietintäaikaa, niitä kun tarvii kuulemma 3 rokotetta kolmen viikon sisään ja neljäs sitten vuoden päästä. Ja ne maksaisi 50,50e PER KERTA.
[/q]

Mä otin Twinrixin, jossa on a ja b. Sitä pistetään yhteensä vaan kolme kertaa ja hinta oli tosiaan n. 53 euroo. Toka rokote kuukauden päästä ekasta ja sitten vielä puolen vuoden päästä ekasta kolmas. Eli Twinrixissä ois yksi pistos = menoerä vähemmän.

[q]domi, 3.1.2007 11:04:
---
Verano, 3.1.2007 10:57:
:D Mähän oon kohta takaluukkumode

---

Niin, pysy siellä luukussa, penkki on varattu mulle
[/q]

Sitä mä juuri, tosin vielä roikun rekisterikilves.

[q]typ0, 12.1.2007 18:45:

Verano, 12.1.2007 18:44:
Miksi kuulokkeissa on eroteltu vasen ja oikea korva?

---
yleensä siks ku kuulokkeet on muotoiltu silleen et ne toimii päässä vain yhellä tavalla toinen syy on se et jotkut kuulokkeet on suunniteltu silleen et ne toimii paremmin kun ne on vasen vasemmalla ja oikee oikeella...
[/q]

Muotoilua lukuunottamatta. Ihan esim perus nappikuulokkeissa.

[q]
toinen syy on se et jotkut kuulokkeet on suunniteltu silleen et ne toimii paremmin kun ne on vasen vasemmalla ja oikee oikeella...
[/q]

Niin miten ne sitten on suunniteltu? Mistä se kuuloke tietää missä korvassa se on?

[q]Annakins, 3.1.2007 10:56:
[size=9]Noni, oisko nyt oikee paikka :D[/size]
[/q]

:D Mähän oon kohta takaluukkumode

[q]Claquesous, 14.1.2007 05:33:
Miten voi olettaa, että joku aina tajuaa näin internetitse? Etenkin, kun ihmisen kommunikaatio tapahtuu jotain 80 prosenttisesti suullisen kommunikaation ulkopuolella. Tsori kuitenkin, etten käsittänyt suorastaan nerokasta vitsiä.
[/q]

1) Ei voikaan. 2) Totta. 3) Saat anteeksi.

Tai no itse asiassa ei voi olettaa, että kaikki aina tajuavat, mutta voi olettaa että joku aina tajuaa.

Mutta annetaan tilaa seuraavalle tyhmälle kysymykselle.

[q]domi, 2.3.2007 10:35:

[/q]

Mä en ollu logannu sisään ku ton luin, ni sait pari sekuntia etumatkaa :(

[q]daffy, 17.3.2007 11:40:
Mulla on tollanen purnukka täynnä pikkukolikoita jota oon tyhjennelly vuosien varrella lompakosta. Jos vien ton nyt pankkiin ni laskeeko ne kiltisti sen summan ja laittaa mun tilille / antaa seteleinä vai voiko ne velottaa siitä jotain palvelumaksua tai kieltäytyä ottamasta vastaan?
[/q]

Ainakin joissain pankeis on sellanen piste, jossa voi omatoimisesti laittaa rahat pussiin ja tipauttaa laatikkoon. Mukaan pistetään kuitti ja toinen puoli itelle, rahat ilmestyy tilille kun ne on laskettu :) Jussi teki näin täs yks päivä. Kysy siltä velottiko ne jotain, käsittääkseni jos niin ei ainakaan paljoa.

[q]hemuz-, 14.3.2007 12:58:
Ai onks se siit lasipalatsin vierestä häippässy?
[/q]

Joo, on siirtynyt Pitäjänmäelle. Tuli mullekin yllätyksenä.

[q]Claquesous, 19.12.2007 15:20:
Muistaaks kukaan biisin nimeä, jonka lyriikoissa lauletaan jack-nimisestä miehestä ja säkeet menee kysymys-vastaus-tyylisesti. Jotenki näin: "Hey Jack, where you goin' with that gun? I'm goin' to shoot my wife" jne. Biisi on kai jotai 70-luvun mustaa funkii tms.

Jeesatkaas, jookoskookos.
[/q]

Se on Jimi Hendrixin Hey Joe :)

[q]Claquesous, 19.12.2007 17:21:
No, vittu! [size=29]kiitti[/size].
[/q]

Ollos hyvös. Loisto biisi.

[q]a-j, 10.5.2008 13:39:
---
thomas, 10.5.2008 03:26:
---
a-j, 10.5.2008 03:16:
voiko m-irkissä olla samaan aikaan kahdella eri serverillä
kahdella eri nikillä?

---

voi

---

ja vielä kun kertoisit miten se tapahtuu:))
/connect serverinnimi ei ainakaan toimi, tulee vaan permission denied ilmoitus
[/q]

permission denied tarkoittanee, että juuri sitä eli sulla ei ole oikeuksia mennä sille serverille. Ne on yleensä rajattu pikkasen ISP:n mukaan.

File -> recent servers -> new server window
ja sit vaan /server joku minne sulla on oikeuksia mennä.

Mistä saisi kotiin kunnon ilmastoinnin kesäksi kun täällä kämpässä on ihan sika kuuma ja mitähän sellanen maksaa ja mitä maksaa käyttää (sähkölaskut)?

[q]JussiS, 11.1.2007 18:40:
muropaketista noi keskustelut on poistettu, kun ylläpitäjät taipu Mirjamon uhkailuihin ja poisti ne.
[/q]
http://hillopullo.freewebsitespace.net/hilloa.html
Mielenkiintoista tekstiä, ellei joku trollaa :D

Miksi noi hemmetin banaanikärpäset ei ole vieläkään hävinnyt täältä kämpästä, kun yleensä tähän aikaan vuodesta ne ois jo hävinnyt?!

[q]niomic, 3.3.2007 14:03:
---
pupuTupuna, 3.3.2007 11:17:
---
xcft, 3.3.2007 05:08:
---
blastic, 3.3.2007 04:39:

-Keskustelua sivuttain tehtävästä spagaatista.-

[/q]

Kysyin asiasta ystävältäni pyllyjumalalta, joka on harrastanut telinevoimistelua Suomenmestaruus tasolla ja hän sanoi, että se on sivuspagaatti.

Mitä nää on nää uudet valvontakamerat ku tullut ainakin Turkuun Helsingin motarille,Tampereen motarille ja "ohikulkutielle"..? Niis on 4 kameraa, jokaiselle kaistalle omansa ja yleensä sijoitettu valotolppaan keskelle kaistoja. Onko vaan jotain liikenteen yleistä seuraamista varten vai mikä niillä on tarkotus?

[q]mayah, 14.9.2006 17:34:
---
pupuTupuna, 14.9.2006 13:00:
Mikä tarve banaanikärpäsillä on lentää nenään?

---

Miks sä työnnät nenäsi banaanikärpästen kiitoradalle?
[/q]

Hyvä pointti. Nähtävästi tässä koneella istuessa olen jollain niiden lentoradalla, hitto.

Mikä tarve banaanikärpäsillä on lentää nenään?

[q]ella_, 22.10.2006 21:15:
Hei kertokaas..

Katsoin tossa just luontodokkaria aamulla afrikan savannilta, ja siinä näkyi taas "tyypillinen" auringonnousu (ja kuun, for that matter). Miksi se aurinko/kuu, joka horisontista nousee on aina nimenomaan näissä afrikan savannikuvissa niin jumalattoman iso? Johtuuko se siitä, että sinne päiväntasaajalle/kääntöpiireille auringon säteet osuvat ihan/lähes kohtisuoraan, eikä vinosti kuten meille tänne pohjolaan, vinossa kun se akseli tuppaa olemaan. Sinänsä toi mun "järkeily" tuntuu ihan järkevältä, mutta en tajua, miksi se on tosiaan niin suhteettoman iso? Onko se etäisyys niin valtava sitten (aurinko on kuitenkin niin kaukana, että luulisi tollasen etäisyyseron olevan ihan yks kärpäsen lento).

Kertokaa, let me out of my misery.
[/q]

Joku osaa varmasti selventää tätä vielä, mutta se kuun kokoero on optinen harha. En tiedä, miten filmiä kuvatessa näkyy tämä harha isosta kuusta, mutta tavalliselle kameralla, jos otat kuvan , näkyy se kuvassa säälittävän pienenä. Ja testattu muten on.

O