Virallinen "kysy tyhmiä"-thread
- « Edellinen
- 1
- ...
- 318
- 319
- 320
- 321
- 322
- ...
- 798
- Seuraava »
[q]Amma, 12.11.2006 20:29:
Jos talon sisärakenteet tjsp kastuvat rakennusvaiheessa, niin miten rakenteet kuivataan? Tai jossei kuivata, niin miten estetään kosteuden jääminen rakenteisiin ja kosteusvaurioiden synty?
[/q]
Kastuneet rakenteet pitää ehdottomasti kuivata. Nopeus riippuu materiaalista, mikä on kastunut. Ja kuivatustapa.
[q]Samu, 14.11.2006 18:40:
Niinniin, mutta mitä se sille vaahdolle tekee? Tommonen pallura!?
[/q]
Jostain mystisestä syystä se kuugeli pitää sen vaahdon sellaisena "kimmoisana", niinkuin Guinessissa pitääkin olla. Voin selvittää tarkemmin panimolta/maahantuojalta vielä? :)
[q]pirpeli, 14.11.2006 18:42:
[/q]
Since I dont live near an Irish Pub, I buy cans of Guinness Stout. The cans have this little plastic ball floating inside that keep the beer from pouring out to fast. If you take your time pouring a can of Guinness you can almost achieve greatness, a perfect head over your pint. Dont make the amateur mistakes of drinking Guinness directly from a can or bottle, always pour into a large glass and never use a dirty one; you should use a new glass for each beer.
Eräältä rating-sivulta internetin ihmemaasta :)
[q]Jusna666, 15.11.2006 09:21:
Eilen oli uutisissa, että semmosesta isosta tryffeliköntistä oli maksettu huutokaupassa 120000euroa ja että se on maailman kallein elintarvike. Mut miten sitte tryffelisuklaa jos siinä kerran on tryffeliä voi olla kilohinnaltaan kuitenki niin halpaa? Vai onks siinä vaa joku 0,00000001 gramman hippunen sielä seassa, että voidaan sanoa sitä tryffelisuklaaksi?
[/q]
Tryffelisuklaata sanotaan tryffeliksi ainoastaan sen ulkonäön vuoksi. Tryffelisuklaassa ei siis ole hippusen hippusta itse sientä.
[q]Jusna666, 15.11.2006 09:25:
No höh.. Ompas harhaanjohtavaa..
Mua on vedetty höplästä!!
[/q]
Mä luulin kanssa niin...32 vuotta. Mutta juuri ootas....oisko ollu pari viikkoo sitte luin siitä jostain. Että ei siinä tryffelisientä ole, ainoastaan suklaa näyttää siltä (esim juuri Brunbergin Tryffelisuklaa)
[q]Freja, 25.11.2006 12:18:
Oma kysymykseni koskeekin sitten koiria: Miten ne saikaan hiljaiseksi? Mitä omistaja voi tehdä asialle, ettei piski ulvoisi joka kerta yksin jäädessään niin kauan, että omistaja palaa?
[/q]
Tähän ei auta kyllä muu kuin koiran koulutus. Pieniä aikoja kerrallaan yksin, radio hiljaiselle päälle taustalle soimaan jne. Koirathan potee aikamoista yksinäisyyttä, varsinki enemmän sisällä oleilevat koirut. Joillekin on auttanut tuo radio, tai myös televisiota kannattaa kokeilla. Näin olen kuullut.
[q]Freja, 25.11.2006 12:26:
klip
[/q]
Hei naapurit. Minulla olisi hieman ikävämpää asiaa. Valitettavasti koiranne ulvonta sen yksin jäädessä häiritsee naapureita, ainakin minua. En halua mitenkään aliarvioida teitä koiranne kouluttajana, mutta minua surettaa se ulvonta ja kiivas haukkuminen, aina kun käytävässä kulkee joku. Voisin ystävällisesti suositella vaikkapa radion tai television päälle jättämistä siksi aikaa, kun olette poissa kotoa. Toivottavasti ymmärrätte tilanteen.
Ystävällisin terveisin,
koiranne ulvontaan vittuuntunut naapuri.
ps. seuraavaksi koiranne saa makupalan, jonka syötyään se ulvonta lakkaa.
Lopun voi muokata ^_
[q]RiD, 2.1.2007 10:09:
Kuinkas paljon pesuloissa maksaa puvun pesettäminen n. ~about?
[/q]
Villi veikkaus googlauskierroksen jälkeen 20-30 euroa.
Miks mun kynsien alle kerääntyy likaa? Kynnet ei oo mitkää extrapitkät kakkakaapparit(tosin oon saanut niitä kasvatettua sellasen naisellisemman näköseksi :D), pesen käteni aina tarvittaessa, en työntele sormiani mihinkään kuonakasoihin. Silti ihan himassa sohvalla istuessa(kotikin ON siisti) sinne kynsien alle vaan kerääntyy tavaraa. Varsinkin kaupungilla hengailun jälkeen kynsimöiden alla on _aina_ töhnää o.O Tyhmää.
[q]Anselmi, 1.3.2007 15:06:
Mistä löytäisi keskustassa, halvan ja hienon pyykkikorin? Semmoisen kannellisen. Tai en ole varma kutsutaanko sitä pyykkikoriksi, mut se tsydeemi mihin likapyykit heitetään*joo*
[/q]
Voi sua Anselmi :D Meeppä vaikka Kodin Anttila Ygöseen Kaisaniemeen tai Stockmannille. Kummastakin löytyy varmasti joka hintaluokassa sovelias kori.
[q]Anselmi, 1.3.2007 20:38:
No kylmä nyt noi tiesin! Ku mähän on ihan vallankumouksellinen kotitaloudellinen heteromieheksi. Mut ajattelin et olisko jossain muualla tarjolla jotain spessumpaa mallia.
[/q]
Kokeileppa sitten Day-liikettä Bulevardilla :) Ja Mokoa.
[q]Bio, 31.3.2007 23:31:
olutprobleema
[/q]
sama homma kuin Guinnessissa, se härpäke siellä pitää kaataessa vaahdon oikeanlaisena, ja hiilihapot kondiksessa :)
[q]Ronie, 1.6.2007 14:21:
Mitä järkeä on ruokkia lokkeja? miksi joku tekee niin?
Tossa kurvissa just pari teinii heitteli pullan palasia lokeille dösäpysäkin vieressä.
[/q]
Siinä EI OLE MITÄÄN JÄRKEÄ. Ne siivekkäät rotat voitas hävittää mun puolesta sukupuuttoon. Tollasille teineille ja muillekin lokinsyöttäjille pitää vaan käydä tekees selväksi, että lintujen syöttäminen on kaupungin järjestyssäännön mukaan kielletty.
[q]H3li, 22.3.2007 12:35:
Tiesittekö, että kolibri ei osaa kävellä?
[/q]
http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=44699;sivu=1
Aika erikoista.
[q]Zenni, 8.6.2007 00:16:
Mua närästää tosi harvoin et mistään yleisestä oireesta ei oo (onneks) kyse. :) Tää on vaan suht vituttava tunne ni ois kiva saada tää pois mahollisimman äkkiä. Soodan oon kans kuullu auttavan, pitääki lähtee haistelee jos sellasta löytyis.
[/q]
Suosittelen myös kylmää Schweppesin Ginger Alea. Inkivääri ja lievä hiilihapokkuus auttaa kanssa.
[q]Fyraett, 10.6.2007 09:17:
Tää on joku amoxin 750mg flunssaan, mut hyvä ettei kuiteskaa yli 50e maksa ku tili nollil ja perjantaina vast palkka :) danke!
[/q]
Kelakorvauksen jälkeen 14kpl paketti 6,69e, 20kpl paketti 7,66e :)
http://www.yliopistonapteekki.fi ja sieltä vasemman ylänurkan haku^_^
En muista, onks tää jo ollu täällä, mut _miten ihmeessä_ saa uusista rintaliiveistä natinan pois? Kaarituelliset, kevyesti topatut mikrokuituset Triumphin liivit kyseessä, varmasti oikean kokosetki viel :D Olikos tohon mitään ratkasua, vai annanko vaan nitinatista...?
[q]djbege, 22.7.2007 19:03:
Mietittiin tossa vaimon kanssa, että mikä on Bam Margeran oikea nimi?
[/q]
Kiitos Wikipedia :)
Bam Margera (born Brandon Cole Margera on September 28, 1979, name legally changed to "Bam") is a professional skateboarder and television personality. He released a series of videos under the CKY banner and came to prominence after being drafted into MTV's Jackass crew. He has since appeared in MTV's Viva La Bam and Bam's Unholy Union, both Jackass movies, and Haggard, which he co-wrote and directed.
[q]Timce, 5.7.2007 15:11:
Timcen miehekäs natinaohje :D
[/q]
Kiitos :) Kokeilenpa huuhteluainetta, kun pesen uudet liivini ekan kerran. Toivottavasti vähenee natskutus, se on vähän ärsyittävää.. :D Puuh, nyt kohti Turkua ja huomenna Menekotsä!
[q]zenny, 17.7.2007 13:17:
mikä on sen härpäkkeen nimi mitä pidetään silmillä esim. jos on liian valosaa ja halutaan nukkuu.. ku silmälappu googlettamalla ei ainaka tuota haluttua tulosta... tahtois sellasen.. mikä se nyt ikinä sit onkaa nimeltänsä..
[/q]
http://en.wikipedia.org/wiki/Blindfold
Käytetään myös nimeä sleep mask :) Eikä siis pelkästään mihinkään SM-juttuihin :D:D
Noita saa mun tietääkseni esim. Stokkalta ja varmaan myös tyyliin Sokokselta jne.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 318
- 319
- 320
- 321
- 322
- ...
- 798
- Seuraava »