Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

Back to häröily O

[q]Galadhan, 9.5.2006 21:33:
On. Eräskin manaili sporassa ruotsiksi sitä, miten 65-vuotias rapajuoppo osaa puhua riikinruotsia, eikä mitään suomenruotsia.
[/q]

Kiitsa :) Tätä mietti eräs ystäväni :)

[q]hallucinogen, 24.5.2006 12:54:
Saako liikuntaesteinen käyttää sähköpyörätuolia kännissä?
[/q]

Soitin poliisin palvelupuhelimeen ja vastaus oli, että liikuntarajoitteinen saa ajaa alkoholin vaikutuksen alaisena sähkökäyttöisellä pyörätuolilla.

[q]Miinapiina, 3.12.2007 20:25:
miro (4-vee) kysy multa äsken et "miten ne vauvat tulee sinne mahaan?"
ja yks pv et "mikä on tissi?"

mun kysymys kuuluu, et miten mä selitän nuo hommat sille?
[/q]

No 4-vuotiaalle ihan rehellisesti, mutta ei liian yksityiskohtaisesti.
Ja tohon tissikysymykseen jopa minä, lapseton nainen osaisin vastata :D

[q]Galadhan, 19.5.2006 18:32:
Mitä varten joissakin autojen ja esim. junien ikkunalaseissa on musta, rasterimainen kehys?
[/q]

Eiköhän se oo ihan auringon häikäisyä vastaan.

[q]Miinapiina, 3.12.2007 20:43:
ku ei jaksais mitään haikarapotaskaa alkaa selittää
mut ehkä mä keksin jotain
[/q]

Mä ehkä kertoisin miehen ja naisen eroista sillee lapsen kielellä. Ja sitte yhdynnästä jotenkin samalla lailla. Meillä ainakin tuo 4vee tajuaa pippelin ja pimpin erot, ainakin siis näkyvät :DD Hedelmöityksestä voi varmaan kertoa kanssa jollain tavalla lasten sanoin....Hms. Koskakohan täällä päässä päästään kertomaan noista asioista..? No, mä voin aina sanoa, et "kysy iskältäs tai äitiltäs"

[q]Amokk, 8.6.2006 16:38:
:D Tällä kaikella vaivalla ja häsällä sä olisit jo ostanut ne vähän kalliimmat liput.
[/q]

No just meinasin sanoo, että Stefu ois jo siellä, jos se ei ois veivannu. Harvoin nimittäin pääsee superhelpolla JA superhalvalla.

[q]Steven Hoaks, 8.6.2006 17:08:
Kyse on nyt vaan siitä että jos ei halvalla pääse niin sitten ei päästä mihinkään Niin joko on pakko löytyy halpa versio tai sitten jäädä kotiin... Mielummin etin viikon matkaa ja lähden kun luovutan ja jään koko loman ajaks kotiin....
[/q]

Reippaus kunniaan*jiihaa* Kyl te pääsette.

[q]Freja, 12.10.2006 09:26:
Miten kissaa pitää rankaista? Tuntuu jostai kumman syystä et sana "HYI" ja ilkee katse ei riitä siihen, et ne tajuais tehneensä väärin.
[/q]

Suihkupullolla vettä naamalle, HYI! ja vihanen katse.
Kuulemma toimii.

[q]Freja, 27.6.2006 08:00:
Miks itkemisestä tulee pää kipeäksi?
[/q]

Siinä joutuu käyttää ilkeitä lihaksia päässä. Vaikka itkettäis spontaanisti, eikä tartte pinnistää, se osuu sellasiin lihaksiin silmien ja pään yläosan alueella, että särkemään rupee.

[q]Amma, 24.6.2006 10:51:
Missä ja miten saisi keitettyä muutamat [size=18]iso[/size]kokoiset luut?
(Olisko kenenkään äidillä lainata suvun isoa perintöpataa?)
[/q]

Kenet sä oot laittanu palasiksi?
*pökr*

[q]MiMoSa, 30.6.2006 09:38:
Mitä tarkoittaa jos ihminen on alentuneesti syyntakeeton?*ding* Kaikki muutkin "oikeustermit" on mulla pikkusen hakusessa.. Täyttä ymmärrystä vailla, syyntakeeton jne.. Mitäs muita niitä sit vielä olikaan?
[/q]

Nää tarkoittaa sitä, että rikos on tehty ns. "järkeä vaikka", mielenterveyshäiriössä, lääkkeiden vaikutuksen alaisena tms. Ne on tavallaan lieventäviä asianhaaroja, ihme sinänsä.

Mistä puusta, siis puulajista jääätelötikut tehdään? Ja missä on se jäätelötikkutehdas, josta ne tulevat? Hakataanko sademetsiä jädetikkujen vuoksi?

[q]Pikkis*, 3.9.2006 14:59:
Onko rään valumisen estämiseksi tai edes tai vähentämiseen mitään keinoa / toivoa?
Terveisin niisk tyrsk tursk bllrrrp atsiih.
[/q]

Nessuista tupot vaan nenuun. Auttaa vähäks aikaa. Parempi viel jos ne on niitä mentol-nenäliinoja. Ja niistäminen ja nenunalustan rasvaaminen on tärkeetä kans.

[q]Viivi, 20.7.2006 16:14:
Miksi mua panettaa koko ajan?!
[/q]

Se on se kesä.

[q]daffy, 12.9.2006 11:17:
Mut se "uuden lakanan tuoksu" on just hyvä Vähän ku uus vaate.
[/q]

Ei niitä ole onneksi pakko pestä*hihu*

[q]sMilE, 20.9.2006 21:27:
Miksi pieru haisee??
Miksi toiset pierut haisee enemmän kuin toiset?
Miksi toiset pierut päästää isomman äänen kun toiset?*igor*
[/q]

http://www.heptune.com/farts.html

facts.

[q]domi, 12.9.2006 15:26:
---
Kriss G, 12.9.2006 15:21:
Mistä kaikki helvetin puupäät sikiää? Ja miten ne oikeesti selviää esim. talven yli hengissä jos ei omaa sosiaaliturvatunnusta muista tai ei osaa itse katsoa monelta bussi menee?
---
Ne sikiää nyky-yhteiskunnan uhreina. Nykyään kaikki löytyy jostain muualta, on itsestäänselvää tai isi ja äiti on jossain lähellä, niin ei tarvi tietää mitään. Sääliksi käy, nämä tapaukset on ensimmäisenä yleensä sitten kortistossa sekä sosiaalitoimiston asiakkaina, vain siksi, että sattuu olemaan uusavuton.
[/q]

Tää on niiiiiin valitettavan totta. Päivästä toiseen saa seurata, kuinka vaikeaa normaali eläminen ja asioiden hoitaminen on nykypäivän nuorelle. Säälittävää, ja pelottavaa.

[q]Zenni, 29.10.2006 14:11:
Onks kello 14:11 vai 15:11 ?
[/q]
14.12

[q]Verano, 20.10.2006 12:27:
Onko joku kokeillut niitä jyvillä tms täytettyjä mikrossa lämmitettäviä hartiatyynyjä? Vai mitä ne nyt onkaan. Mutta enivei, onko niistä apua jumittaviin hartioihin?
[/q]

Olen kokeillut ja on apua. Iskällä on sellanen kisun mallinen, ja sen kun lämmittää, niin kylläpä on mukava. Suosittelen hankkimaan. :)

[q]Jocular, 18.9.2006 22:59:
Tahtoo sen mainoksen. Nyt heti. Ja oliko se Rybb & Deckersin mainos vai jonku muun?
[/q]

Oletten aevan oikees, Rybb&Deckers se oli.

O