Virallinen "kysy tyhmiä"-thread
- « Edellinen
- 1
- ...
- 313
- 314
- 315
- 316
- 317
- ...
- 798
- Seuraava »
Osaako kukaan sanoa miten saa auki tollaset joltain 50-luvulta olevat ikkunat? Ne on siis sellaiset jotka kääntyy ylösalaisin. Oon yrittänyt kattoo vähän joka kulmasta, että oisko jossain jotain lukitusta mutta eipä näy olevan. Olis vaan kiva saada noi auki ja saada sieltä välistä monien vuosien pölyt pois kun on ihan harmaat ikkunat. Ja ei ihan tosta noin vaan uskalla mennä rämplää mitään saranoita ku tippuu vielä koko ikkuna *igor**nauru*
Voiko kissa litistyä, jos se
kömpii linkoavan pesukoneen
taakse? (Kone tärisee niin
vimmatusti, että liikkuu.)
*neuroottinen ylihuolehtija*
Olen pohtinut kysymystä
kauhulla jo kuukausia.*eikä*
(Tarkemmin ajatellen kissa
vaikuttaa turhan onnelliselta
vietettyään viitisen minuuttia
siellä tutisevan koneen takana...
O __ O Oh my.)
Valmistetaanko Aasian
hikimajoissa myös
villasukkia?
[q]Avernian, 28.8.2007 22:18:
---
wiwi, 28.8.2007 17:07:
---
Tässä tapauksessa kantajaksi nakitettu nuorimies ei kyllä ollut mitenkään mainittavasti mua isompi ja valinta tapahtui selkeästi sukuouolen perusteella.--
---
[OT]
Samankokoinen mies on hyvin suurella todennäköisyydellä sinua vahvempi. Näin se vaan luonto on.
[/OT]
[/q]
Paitsi, jos se mies on valmistettu puhtaasta sokerista,
tai laardista. Hahaa!
[q]Bio, 27.6.2007 20:17:
---
toi tuntuu jo mahdottomalta et mies kykenis edes tekee noin monta asiaa samalla kertaa :D
[/q]
Se etusormi sieraimessa und peukalo pitkällä hampaiden
välissä -ote oli vaikuttava, joskaan ei kovin elegantti.
[q]Avernian, 30.8.2007 22:08:
---
sadesola, 30.8.2007 22:03:
Paitsi, jos se mies on valmistettu puhtaasta sokerista,
tai laardista. Hahaa!
---
Kuka sulle on musta kuvia näyttäny? :o
[/q]
Olit siellä Kaisaniemen puistossa pari iltaa sitten,
ruskea sadetakki päällä ja kaikkea. Etkö muista?
Olet tainnut vilautella unissasi, hävytön!
[q]wiwi, 10.9.2007 16:22:
Miks dokaamisesta tulee kaikki paikat niin helvetin kipeiks vaikka ei olisi mielestään tehnyt juuri mitään (fyysistä)?
Miks mä oon nostanut jossain lauantaiyön hämärissä tilini tyhjäksi (420, öh)? Nyt mulla on lompsa täynnä käsbää ja kaikki laskut maksamatta. Pitäisi asioida pankissa enkä edes tiedä mistä täältä sellainen löytyy.
Miten sitä on ennen jaksanut riekkua kaikki viikonloput? Nyt kahden päivän juhlimisen jälkeen olen kaikin puolin ihan hajalla.
Onks missään mitään järkeä?
[/q]
Beibi, kaikkeen löytyy järkevä selitys.
Olet ollut niin rentona, että olet vetänyt Britney-koreografioita
koko illan ja löytänyt ihan uusia lihaksia (lisäksi olet saattanut
hankkia pienen nestehukan).
Olet yrittänyt ostaa Huksit taustatanssijoiksesi ja nostanut sitä
varten käteistä. (Ajattelit, että äijät löytyvät pihalta. Eivät löytyneet.)
Ja juhlimisen jälkeinen väsymys ei johdu iästä vaan kehityksestä:
ei se määrä vaan se laatu. Ehkä olet nykyisin niin raivokas
bilekuningatar, ettei sitä menoa jaksa yhtä kauan kuin nuoruuden
hempeää hytkyntää.
Usko tai älä, näin sen täytyy olla tai olen ihan homo.
[q]Mark Hamilton, 1.1.2006 19:09:
Miksi keuhkosyöpään kuolee?
[/q]
Todennäköisesti keuhkon terveet solut korvautuu syöpäsoluilla jolloin keuhkon toiminta lakkaa ja perusedellytykset hengitykseen ovat poissa.
En tosin oo lääkäri mut mutu-tuntumalla toi ois aika järkevä syy.
[q]2la, 5.11.2007 10:03:
---
sadesola, 4.11.2007 18:44:
(Tarkemmin ajatellen kissa
vaikuttaa turhan onnelliselta
vietettyään viitisen minuuttia
siellä tutisevan koneen takana...
O __ O Oh my.)
---
Kokeile samaa ja raportoi meille testitulokset?
Ota tosin joku avustaja vartijaksi, jotta vältytään mahdolliselta litistymiseltä. :|
[/q]
En ole niin kissa,
että mahtuisin sinne
koneen taakse.
Pitää litistää seuraavan
linkouksen aikana perse
luukkua vasten.
Pyykkipäivästä tulee
hauska päivä.
[q]Claquesous, 4.3.2008 12:04:
Voiko periaatteellisella tasolla loiseliö olla isäntäeliön kanssa symbioosissa? Esim. jollain odottamattomalla tavalla loiseliö tuottaa isännälle jonkinlaista etua. Onko asiasta käytännön esimerkkejä?
[/q]
Loisinta on yksi symbioosin muoto, joten periaatteessa ne ovat aina symbioosissa. Symbioosi, jossa molemmille on hyötyä, on nimeltään mutualismi, kun taas loisinta viittaa aina siihen että vain loiseläin saa hyötyä symbioosista. Ja tosiaan mutualismin yksi yleisimpiä muotoja on juurikin erilaiset eläimet jotka puhdistavat toisia eläimiä ja saavat näin ravintoa.
[q]mikke, 10.5.2009 23:51:
---
wiwi, 10.5.2009 23:50:
Miksi Juhani Tamminen on niin saatanan ärsyttävä?
---
vitut on, Tami on parhautta
[/q]
"Meiltä on identiteetti hukassa"
"Meijän mentaalibalanssi horjuu"
Ekat lätkäkisat ikinä, joita seurasin ja Tamminen oli epämiellyttävin asia koko kisoissa.
[q]Lacerta, 9.7.2008 20:30:
Heh, kuulin tän joskus mun yhelt kaverilt, ja se jäi mua vähä vaivaa.. koska periaattees tämähä on totta (?): Eli, jos koet, että sinulla on asennevamma (tunnustan), ni voit parkeerata INVA-paikoille, koska niissä ei ole rajoituskylttiä, et "EI asennevammaisille"..
mut..näin se on
[/q]
No jos olet saanut sellasen autoon asennettavan lappusen asennevammastasi niin siitä vaan parkkeeraamaan :D
(Muistaakseni siis jotta invapaikalle saa parkkeerata laillisesti niin pitää olla sellanen lappunen, jossa kerrotaan, että on lupa parkkeerata invapaikalle. Voin muistaa väärinkin)
Voiko kännykkää ladata, jos siinä ei oo sisällä korttia?
[q]nini, 9.7.2008 22:25:
Noniin erämiehet.
Jos teltta pitää 800mm vettä ni onks se aika vähän et tarvii ehdottomasti pressun viel päälle?
[/q]
En mikää erämies oo mut 80cm vettä on aika paljo :)
Edit: en siis tiennykkää mitää!
[q]Stonewoman, 21.5.2009 22:13:
Voin pitää sulle luennon niiden elinkierrosta ilman kuvia jos haluat
[/q]
Hei asiantuntija, jes! :D
Oletin et ne kaks keittiönvaltaajaa oli mehiläisiä, olivat siis ihan helevetin isoja ja enemmän harmaansävyisiä ja jotenki kärpäsmäisiä, yyh. Eiks ampiaiset oo pienempiäkin? Vintillä en oo uskaltanu käydä kattomassa, että onko siellä pesää vai ei, ajattelin vaan et voisko se olla mahdollista kun ihmettelin, et miten ne nyt oli oikein kaksin kappalein sisälle tulleet. Ikkunat ku on teipattu, tuulettanutkaan en tietääkseni ollut, mut vinttiin mahtuu suunnilleen linnutki lentämään seinistä sisälle. Sieltä vois ovenraosta mahtua sisällekin asti mönkimään. Onko siis todennäköisempää, et ne on muuten vaan eksyneet kylään kuin että niiden koko yhteiskunta majoittuis mun katon alla?
Pienesti vainot päällä niiden suhteen, joka kerta ku herään ni oon varma et sellainen kömpii vieressä tyynyllä, syö jääkaapissa mun pitsaa tai vaanii kengässä ja pistää kun tungen räpyläni sen läänille. Joskus muksuna pisti amppari kumpparissa, au mitkä traumat jäi siitä :(
Noniin erämiehet.
Jos teltta pitää 800mm vettä ni onks se aika vähän et tarvii ehdottomasti pressun viel päälle?
[q]Jone, 10.10.2003 14:13:
No niin, mieltäni on askarruttanut jo pidemmän aikaa tukku kohtuullisen yhdentekeviä ja tyhmiä kysymyksiä, joita nyt sitten ajattelin purkaa tänne. Kysymykset ovat eräästä mainoksesta tuttua miksi emme koskaan näe puluja kun ne on pieniä-tasoa ja osittain retorisia, mutta niihin saa esittää vastauksia joko huumorimielellä tai vakavissaan. Molempi parempi.
- Mitä ihmettä ihmiset kuvittelevat saavuttavansa kirjoittamalla erilaisissa kuvagallerioissa vastakkaista (tai samaa) sukupuolta edustavien ihmisten kuvien alle vonkuja? Muutama autenttinen esimerkki: NAM! *lurps*, olet todella HOT! voisit vaikka ihastua muhun!!! =) jooko? *räps* *räps* ja Ui vittu mikä namu ;). Eikö toi nyt ole aika epätoivoista ja anna kommentoijasta vähintäänkin vajaan kuvan?
- Mitä ihmettä ihmiset (pääasiallisesti teinitytöt ja vähän vanhemmatkin nuoret naiset) kuvittelevat saavuttavansa laittamalla itsestään tissi/persekuvia webiin? Ihmettelen tätä suuresti lähinnä sen takia että ainakin mulla on sen verran kunnioitusta itseäni kohtaan että kokisin moisen itseäni ja arvoani halventavaksi.
- Miksi mun kahvini on loppu ja miksi en muista loppuja niistä kysymyksistä, joita mun piti tähän kirjoittaa?
Lisää myöhemmin. Kirjoittakaa ihmeessä muutkin mieltänne askarruttavia asioita tähän topiciin niin etsitään niin yhdessä vastauksia ja vastauksia.
*piis**sydän**yingyang**hali*
[muokattu 10.10.2003 16:35]
[/q]
Mielenkiintoisempi kysymys on, että miksi sinä katselet niitä kuvia ja luet niitä kommentteja jos olet tuota mieltä asiasta?
[q]ella_, 6.6.2007 09:47:
Luuletko, että raid auttais? jos suihkin koko katon?
[/q]
Tässä eräältä keskustelupalstalta nappaamani pätkä: (tuo mehiläishaukkajuttu pitää siis itse väsätä)
Mehiläishaukan kuva A4-koossa valmiina leikkausviivoineen on osoitteessa http://www.kolumbus.fi/designart ja siellä linkki Mehilaishaukka tai Mehilaishaukka-PDF
Varmuuden vuoksi keräsin kuolleita hyönteissumutteella surmattuja amppareita pari-kolme ja laitoin ne läpinäkyvään pieneen muovirasiaan. Kiinnitin rasian (esim. pieni ruuvilaatikko) maalarinteipillä vaakatasoon nurkkaukseen jonne ampparit yleensä tulevat nuuskimaan pesäpaikkaa. Näin kuolleet lajitoverit viestivät kavereilleen että tänne ei kannata pesää rakentaa! Älä käytä rusentuneita amppareita. Sijoita ampparit rasiaan kuin ne olisivat tippuneet kuolleina maahan. Ei siis rasiaa pystyyn. Ampiaiskotelo on syytä kiinnittää alustalle ettei se liiku, eiväthän vainajatkaan yleensä...
Rasia on n. 50 sm katon alapuolella näkyvällä paikalla. Haukankuva on n. 1 m katonreunan alapuolella ulkonurkkauksessa, heiluu vapaasti. Avoparvekkeilla haukankuvan voi ripustaa tyvenen puolen kulmaukseen.
Idea perustuu luonnon omiin viestintäväreihin. Ampiaisille ja mehiläisille haukan mustat kolmiot valkoisella pohjalla ovat viesti vaarasta. Kelta-musta liikkumaton hahmo edustaa kuollutta lajitoveria.
Kyseessä on siis ekologinen kokeilu. Aika näyttää miten hyvin se toimii. Koeviikon aikana nämä vempeleet ovat itselläni toimineet aika hyvin mutta koeaika on vielä liian lyhyt. Ampparit käy nuuskimassa vieläkin mutta pesää ei ole alkanut yksikään rakentamaan... vielä! Kuten edellisinä kesinä.
Jos karkotus-kokeilu ei toimi ja pesä on jo tekeillä: Osta hyönteissumutteita. Kuningatar on pesänrakentaja joten jo pesän alku pitää sumuttaa useampaan kertaan sillä karkotusaineen haju haihtuu muutamassa päivässä, jolloin kuningatar saattaa aloittaa uuden pesän entisen jäännöksille tai johonkin läheisyyteen. Sumutteessa ei kannata säästää.
[q]Kaynessi, 8.5.2008 21:05:
Mielenkiintoisempi kysymys on, että miksi sinä katselet niitä kuvia ja luet niitä kommentteja jos olet tuota mieltä asiasta?
[/q]
Musta mielenkiintoisempaa on ajatella et mitä sun päässäsi mahtaa liikkua kun päätät vastata 4½ vuotta vanhaan viestiin. Toisaalta sit, en mä ole aikaisemminkaan sua ymmärtänyt ja hetki tuskin on käsillä nytkään.
[q]Kaynessi, 8.5.2008 21:05:
[/q]
Ei niiltä voi aina välttyä vaikka kuinka haluaisi.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 313
- 314
- 315
- 316
- 317
- ...
- 798
- Seuraava »