Virallinen "kysy tyhmiä"-thread
- « Edellinen
- 1
- ...
- 312
- 313
- 314
- 315
- 316
- ...
- 798
- Seuraava »
[q]hemuz, 3.4.2007 10:17:
Oisko Tiimari taikasana tässä asiassa.
[/q]
Itseasias ei muuten ollu Tiimari taikasana. Pari tuoksugeelikynää sielt löyty, mut ei oikee innostanu. Taikasana oli Sinelli
[q]onni3mk, 18.10.2005 14:59:
Mut mimmonen sun talvitakki on?
[/q]
Semmone musta paksu ja siin o huppu mis o karva
Gaah voi reps mitä mullekin tuli taas tosta lauseesta mieleen HYIii
[q]lostgone, 14.6.2009 22:21:
Kysytty varmaan useampaan otteseen, mutta konemusiikista kertovia elokuvia tai dokkareita, joita kannattaisi nähdä?
[/q]
Esim. Groove on fiktio, samaa luokkaa kuin joku Human Traffic, kuka sellasista tykkää. Jos dokumenteista puhutaan, Hytky järjesti pari vuotta sitten leffapäivän, jossa itseäni viehättivät varsinkin teknon synnystä Detroitissa kertova High Tech Soul ja Berliinin bilekulttuuria keveesti mutta kuitenkin kuvaava Feiern. Kyl se Richie Hawtin -dokkarikin oli ihan jees
http://www.hytky.org/teknoelokuvafestivaali/Sivusto/Teknoelokuvafestivaali.html
Vanhemmista dokumenteista on kai Suomenkin tv:ssä näytetty elektronisen musiikin yleisesitys Modulations ja New Yorkin 90-luvun house-diivoista kertova Hang the DJ.
[q]hemuz-, 3.4.2007 10:42:
Oon käyny. Kirjakauppa on kirjakauppa. Kyl sen niissä hinnoissakin jo näkee. Tiedän, että siellä on sitä samaa krääsää 10kertasilla hinoilla, kun Tiimarissa.
[/q]
Just sanoit et kirjakaupois myydää vaa kirjoja
[q]kml, 23.8.2006 17:53:
---
wiwi, 22.8.2006 17:08:
Mihin ja miksi ovat yhtäkkiä hävinneet erinäisten nickien vokaalit?
---
Johtuu wowin pelaajista.
[/q]
sekin?
Haluaisko joku tehä mun todennäköisyyslaskennan tehtävät?
[q]Annakins, 5.2.2008 19:16:
Miks muoviastiat kuivuu hitaammin ku lasiastiat?
[/q]
Jaa vaikee sanoo kun en ole humannut eroa.. no lasi on varmaan liukkaampaa vedelle.
Toisaalta mulla on sellanen luulo että lasin lämpötila on alhaisempi kuin muovin.. ainakin lasipullosta kokis tuntu aina kylmemmältä... että luulis muovin lämpötilan nopeammin kuivattaa.
Mikä piru on katosvuode/pylvässänky englanniksi?
[q]Freja, 28.4.2008 21:18:
---
REivaaja, 28.4.2008 21:06:
Kokeile Mach kolmosta. Olen tyytyväinen asiakas :D:D:D
Miehillä on skägä, naisilla on epätoivottua ihokarvoitusta nenän alapuolella :D:D:D
---
Mul o mach3 turbo champion. :D
Mut lähinnä noihi kulmakarvoihin sen halusin, viikset ei onneks vielä ainakaan kasva :D
[/q] Sepä huojentavaa =D Karvoja on sillon liikaa jos niitä joutuu kaivaa hampaiden välistä. Ihan sama miten ne sinne joutuu.
Tyhmät kysymykset jatkuu:
Kuinka usein ok-talon piiput pitäisi nuohota, ja onko vielä olemassa vanhoja nuohouspiirejä, vai onko nuohoojat yksitysyrittäjiä?
[q]Norb, 29.4.2008 12:41:
---
wiwi, 28.4.2008 23:24:
Katsoin juuri Nelosen uutiset ja sään. Miksi, oi miksi, oli vappuaaton sään kohdalle kirjoitettu "Wappuaatto"?
---
wikipediassa on myös
[/q]
Eikö mihinkään voi enää luottaa? :(
Mitä muuten tapahtui sille ison yhtiön pojalle joka jäi kiinni warettamisesta? Pojan isä oli muistaakseni Sonylla tai Warnerilla isoherrana.
[q]Lyylikki, 29.4.2008 12:37:
Tallensin yhden Excelin vahingossa sinne väliaikaiskansioon ts. avasin sähköpostin liitteen ja tallensin sen sinne samaan kansioon.
Onko mulla mitään mahkuja pelastaa sitä sieltä? Kerran olen onnistunut ottamaan sen viimeisimmät tiedostot kautta, mutta nyt sitä ei valitettavasti enää sielläkään ole :(
[/q]
Saattaa löytyä c:/Documents and Settings/käyttäjätunnus/Local Settings/Temporary Internet Files/kansio/tiedosto.xls (jossa toi kansio joku random kirjain/numerosarja). Joo ja ei näköjään noi kenoviivat oikein luonnistu
[q]dncr, 30.5.2006 15:08:
Pitäis pestä uus mustavalkoinen raitapaita ja pesuohjeessa sanotaan isolla, että pese samanväristen kanssa... Onko se saman värinen musta vai valkoinen?
[/q]
Ei, katos samanvärinen on mustavalkoinen..ei musta taikka valkoinen
Eli peset vain mustavalkoisten kanssa...
En saa enkä pysty asentamaan mitään ohjelmia, koska mulla ei ole oikeuksia. Käyttötuki sen voisi sinällään asentaa, mutta sekään ei ilmeisesti tapahdu ihan noin vain pyytämällä. Tällasta meillä.
[q]anniharha, 19.5.2009 19:53:
Mikä ero on kimalaisella ja mehiläisellä? Onko niiden pesät samanlaisia kuin amppareilla? Voiko sellainen olla meidän vintillä? Miksi ne tulee kämppään sisälle (tänä aamuna oli keittiön lattialla kaks), onks se sama kuin itikoilla eli tulevat jo etukäteen suojaan sateelta, vai himoitseeko ne vaan ikkunalla kukkivaa värinokkosta? Miks ne tänään kömpivät vaikean näköisesti pitkin lattiaa eivätkä surisseet ja yrittäneet tappaa mua? Nauttivatko ne vaan seurata aiheuttamaansa semipaniikkikohtausta? Kai ne kuoli kun imuroin ne? Mistä mä löydän itselleni avomiehen joka tappaa ne mun puolesta, tai edes vie imurin pölypussin roskikseen?
Ei, en pysty googlettamaan asiaa, koska en kestä nähdä edes yksityiskohtaisia kuvia ensiksimainituista luontokappaleista. Hyi.
[/q]
Kimalaiset ja mehiläiset on molemmat mesipistiäisiä. Mehiläinen se ei ainakaan ole, koska sillon sun kämppä ois täynnä niitä, koska niitten yhteiskunnassa on noin 20-80 000 yksilöä. Kimalaistakin epäilen, koska ne pesii mielummin luonnossa, mut niitten yhteiskunta on pienempi. Nää kaks lajia on niitä karvasia. Kimalaiset pörrösempiä ja mehiläiset niitä ruskean sävyisiä ja muistuttaa vähän ampiaisia mut ne on kuitenkin karvasia. Ampiaset on niitä keltamustia ja karvattomia.
Ampiaiset on niitä noista ketkä pesii ihmisasutuksissa joskus jopa ongelmiin asti. Todennäkösesti sun vintillä on ampiaisia. Ne tykkää pesiä vinteillä/asuntojen sisällä, koska ne on suojassa sateelta ja pedoilta jne. Ne on sisällä varmaan sen takia et ne haluaa ruokaa. Kukkia ne ei himoitse pahemmin, mut kaikkia pikkuötököitä ja makeeta kyllä. Ne kömpi pitkin lattiaa varmaan sen takia, koska niil on nälkä. Ja ne ei yleensä pistä ihmisiä, jos ne on vankeudessa. Ne tuskin osaa nauttia mistään ihmisten jutuista et don't worry. Ja en tiedä kuoleeko ne imurointiin... ainakin niiden siivet varmasti meni rikki ja ne ei pysty enää lentämään.
Pussi roskiin vaan ja voit vaikka soittaa lähimmälle mehiläishoitajalle kuka tulee hakemaan pesän pois vintiltä. Tai sit ne on vaan lentäny sadetta suojaan ikkunasta sisälle jokun makeen tuoksun perässä eikä osaa enää ulos. Voin pitää sulle luennon niiden elinkierrosta ilman kuvia jos haluat
Tehdäänkö lätkänpelaajille dopingtestejä? Kuinka paljon? Jos joku nyt mm-kisoissa olisi narahtanut niin olisiko se diskattu?
Syökö Antero Mertaranta pastilleja?
Miksi Juhani Tamminen on niin saatanan ärsyttävä?
Suositelkaas jotain kannettavia kaiuttimia mp3-soittimelle/tietokoneelle. Duunissa hajos cd-mankka ja tarkoitus olisi se korvata. Edullisuus ja kohtuullinen volyymin taso olisi suotavaa. Jos sattuu löytymään sellainen malli jota voi käyttää vapaa-ajalla esim. puistoissa, niin pelkkää plussaa.
[q]REivaaja, 9.7.2008 19:23:
---
Anselmi, 9.7.2008 19:20:
Suositelkaas jotain kannettavia kaiuttimia mp3-soittimelle/tietokoneelle.
---
minkälainen hintahaitari olis kyseessä?
[/q]
Jos kyseessä sellainen malli että ei sovellu tuohon vapaa-ajan käyttöön niin edullisin mahdollinen.
Jos taas sopii niin joku max 70 vois olla katto (ei kyl mitään hajua mitä noi yleensäottaen maksavat), mutta mitenkään hifistelemään ei ole tarkoitus
lähteä, joten edullisuus valttia.
[q]mayah, 23.10.2006 12:49:
Kun ei kukaan sanomalaatikossa vastaa mulle, ni kysytään täällä.
Onko Venäläisillä ns. sotun loppuosaa?
[/q]
Ellei muualla osata vastata niin http://www.rusembassy.fi/FLMenuEmb.htm auttaa.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 312
- 313
- 314
- 315
- 316
- ...
- 798
- Seuraava »