Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

Back to häröily O

[q]kindertin, 15.11.2008 10:52:
Saakohan windows xp:n recovery cd:tä jostain peruskaupasta,esmes prismasta?
Mä olen niin vittuuntunu tähän masiinaan et ennemmin paiskaan parvekkeelta alas ku lähen metsästelemään jotain tietokoneputiikkeja.
[/q]

Jos sulla on merkkikone, niin revovery cd on merkkikohtainen. Sitä EI saa kaupasta, vaan valmistajalta tilaamalla, jos se on kadonnut.

mistä on peräisin sanonta murusina maailmalla?
mulle tulee mieleen joku rautavaara/kärki/helismaa tms laulu?
siis muistelen että onni olisi murusina maailmalla,
mut mistä biisistä seon? jos se siis on biisistä? :)

[q]PoisoN, 21.4.2008 20:09:
Mistä ainakin d&b:ssä käytetty "VIP Mix" nimitys on lähtöisin ja mitä se tarkoittaa (muuta kun et se on tiukempi ku originaali :P)?
[/q]

Wikipediasta kun pistää drum'n'bassin hakuun...

"DJ support (that is playing a track) in a club atmosphere or on radio is critical in track success, even if the track producer is well known. To this end, DJs will receive dubplates a long time before a general release of a track, sometimes many months before, in order to spark interest in it as well as benefit the DJ (exclusive and early access to tracks is a hallmark of DJ success, i.e. the case of Andy C). Sometimes a DJ will receive versions of tracks that are not planned for general release, these are so-called VIP mixes."

[q]ezzy, 15.11.2008 12:29:
---
kindertin, 15.11.2008 10:52:
Saakohan windows xp:n recovery cd:tä jostain peruskaupasta,esmes prismasta?
Mä olen niin vittuuntunu tähän masiinaan et ennemmin paiskaan parvekkeelta alas ku lähen metsästelemään jotain tietokoneputiikkeja.

---

Jos sulla on merkkikone, niin revovery cd on merkkikohtainen. Sitä EI saa kaupasta, vaan valmistajalta tilaamalla, jos se on kadonnut.
[/q]

Niinpä tietysti.. Tää on fujitsu siemensin jonku romu.. Muutaman vuoden ikänen ja voi että osaa kone olla sekasin

[q]Lyylikki, 21.4.2008 15:31:
Suosittelisin selaamaan noi Kelan sivut läpi ihan huolella ja lähettämään suoraan sinne kyselyt, mielummin kuin Klubbariin
[/q]

Mietin et ne ei varmaan kauheen hyvällä katso jos meikäläinen nostaa "turhaan" rahaa heiltä ja panee ne tilille kasvamaan korkoa ja palauttaa vasta kun pakko on. Siksi kysely täällä. :D Ja puolison tulot on olleet ihan muuta toista vuonna 2006 kuin nykyisin, siitä ylimääräinen tuki.

[q]Zenni, 17.1.2010 18:43:
Mihinkäs vois soitella taksiin jääneestä omaisuudesta?
[/q]

Jos sulla on kuitti kyseiseltä matkalta niin kuitista löytyy puhelinnumero suoraan sille autoilijalle.

[q]Janisa, 24.1.2010 19:38:
---
T-mu, 24.1.2010 11:15:
---
Janisa, 23.1.2010 16:23:
Uskokaa tai älkää, mutta oon tänään kelaillut tällaista ihan tosissani...

Jos naisella, jolla on isot tissit (tai vaikka varttuneemmalla väestöllä riippurinnat) ja hän on avaruudessa (tai keinotekoisessa painottomassa tilassa) ilman rintaliivejä, niin mihin suuntaan rinnat oikein osoittaa...???

---

Kaakkoon.

---

Hei! Mähän sanoin että oon miettinyt tätä tosissani. Ja näköjään klabbarissa ei oo tarpeeks avaruudentuntijoita kun en oo saanu kunnon vastausta. :(
[/q]

Ei ne "osoita" mihinkään tiettyyn suuntaan vaan asento riippuis liike-energian suunnasta. Eli ne rinnat tulisivat niin sanotusti perässä.

[q]mayah, 27.7.2005 08:38:
---
aapee, 27.7.2005 07:25:

---

....enpä muistakkaan nauraneeni hetkeen niin paljon kuin noita vastauksia lukiessani... ...täydellisiä vastauksia, kiitos!*hihu*

[q]Mark Hamilton, 14.1.2006 10:40:
---
satumetsä, 14.1.2006 04:51:
Minkä takia "prinssin nakit" maistuu paremmalle, kuin "tavalliset" nakit?

---

Koska ne on pienempiä kuin tavalliset nakit
[/q]
Miten toi liittyy makuun?

[q]Oliwer, 4.5.2006 21:07:
[/q]

Auts.. Kiitokset tästä.

[q]Cjet, 4.5.2006 20:19:
Mutta mikä oli oikea vastaus? Paljoks herui?
[/q]

No kun en tiedä kun se lasku tulee vissiinkin joskus postissa..

Kuka tulee huomenna (su 14.5.) puolen päivän jälkeen mun kaveriks tekemään kevätsiivouksen mun luokse? Yksin ei huvittais niinku yhtään vaikka olishan se hyvä saada tehtyä. Palkaksi olutta työn ohessa (max. 12-pack että saa hommatkin tehtyä eikä mene pelkäks kännäämiseks) ja sapuskat homman jälkeen..

[size=7]Tämä siksi tänne topickkiin että todennäköisesti ketään ei kiinnosta, joka taas tekee tästä kysymyksestä tyhmän.[/size]

Miks aina krapulassa maito on loppu?*ding*

[q]MiMoSa, 30.10.2007 20:08:
Mistä johtuu, että mulle tulee ihan törkeän helposti mustelmia aina kun oon juonut alkoholia? Taas on kädessä ihan kamala mustelma enkä oo sitä mihinkään satuttanu. Jos selvinpäin tällasen mustelman sais aikaan, niin pitäs jo aika kovasti itteään hakata.
[/q]

No jos sää oot juonu niin paljon että ei pysy pysyssä ja keräilet ja kävelet päin seinä... ja saat turpaas kännissä. Kandeis ostaa jurrikamera niin tietää mistä mustelmat tulee... tosin jurrikameraan taitaa jäädä kaikki mitä on tapahtunut kännissä kuten homot pannu persesseen kun ne luuli et oot mies.

[q]Lost-Soul, 2.11.2007 17:49:
---
Snaggo, 2.11.2007 17:15:
Mitä läppärin huolto maksaa? mistä löytää halvalla?

---

Tähän selkeä vastaus on 200e (huollon hintahan ei mitenkään voi riippua läppärissä olevasta viasta).
[/q]

Jaa... no kyllä tarvittava toimenpide vaikuttaa hintaan. Esim. jos on vain kovon vaihto niin huolto voi maksaa hyvinkin vaikka 50-80 + uuden kovon hinta.

[q]Snaggo, 3.11.2007 13:59:
---
mark hamilton, 3.11.2007 06:34:
Jaa... no kyllä tarvittava toimenpide vaikuttaa hintaan. Esim. jos on vain kovon vaihto niin huolto voi maksaa hyvinkin vaikka 50-80 + uuden kovon hinta.

---

Helvata, tommonen hintataso?!*nyyh* kovon osaan vaihtaa vaikka itse*hmph*

[/q]

Joo.. no mä vaihdan kyllä kaikki osat ihan itse... vaihdoin esim. näyttiksen jähdytimen kun siitä oli tuletin hajonnut. Tuollainen on kyllä jo riskaapelia vaihtamista koska vanha jäähdytin niitattu niin että pitää katkaista niitit.

[q]JussiS, 6.11.2007 17:21:
---
MiLindiNi, 6.11.2007 16:59:
ihmetelly jo pitemmän aikaa että kun pitäis kahvia keittää niin miks pitäis aina käyttää mielummin kylmää vettä kuin kuumaa??

---

kylmässä vedessä on vähemmän bakteereita ja epäpuhtauksia. Bakteerit toki suurimmaks osaks kuolee kun se vesi lämpenee, mutta epäpuhtaudet tukkii keittimen jossain vaiheessa.
[/q]

eli lämminvesiputkessa on likaisempaa vettä?

[q]Inferno@Tre, 13.4.2006 22:23:
Mikä on tyhmintä mitä ihminen kykenee kysymään?
[/q]
Kato Mark Hamiltonin kysymyksiä, se ehkä vois vastata toho kysymykseen.

[q]a-j, 15.6.2009 07:41:
mistä on peräisin sanonta murusina maailmalla?
mulle tulee mieleen joku rautavaara/kärki/helismaa tms laulu?
siis muistelen että onni olisi murusina maailmalla,
mut mistä biisistä seon? jos se siis on biisistä? :)
[/q]
Hummani hei, hummani hei

[edit] viisaampi vastaus: Luultavasti sanat menevät "palasina maailmalla" jos tuota Rautavaaran kipaletta etsit:

http://lirama.net/song/66715

Juokse sinä humma,
Kun tuo taivas on niin tumma
Ja tiuku on aisan alla.
Voi, kuinka pieninä palasina onkaan
Mun leipäni maailmalla.

[q]Jocular, 22.5.2006 21:50:
Onko poliisiautot manuaali- vai automaattivaihteisia bilikoita?
[/q]
Uudemmat on ainakin automaattisia....

O