Virallinen "kysy tyhmiä"-thread
- « Edellinen
- 1
- ...
- 281
- 282
- 283
- 284
- 285
- ...
- 798
- Seuraava »
[q]Freja, 14.2.2008 08:11:
Mulle ei oo aikoihin soitellu lehtimyyjät ilman numeroa. Musta niiden pitää jopa nykyään soittaa numero näkyvis, en oo varma.
Normi-ihmisetkin saa sen numeron salaiseksi asetettua, et eihän tuossa ikinä mitään pahaa ole jos vastaat. Jos oliskin myyjä, niille voi sanoa "ei".
[/q]
Juu, jos joskus satun vastaamaan puhelinmyyjälle niin samantien sanon "Kiitos ei" ja luuri kiinni. Mut ne on ovelia perhanat, kun ne aloittaa puhumalla: "Onneksi olkoon, olette voittaneet tälläisen tuotteen blaa blaa blaa.. .. .. ja tämä vain jos tilaatte lehden vuosikerran blaa blaa blaa"
Kuluttaaks kipeenä ollessa jotenkin enemmän vai miks mulla on koko ajan nälkä aina kun oon kipee?*ding*
[q]Steven Hoaks, 11.12.2007 11:08:
---
MiMoSa, 11.12.2007 10:42:
Kuluttaaks kipeenä ollessa jotenkin enemmän vai miks mulla on koko ajan nälkä aina kun oon kipee?*ding*
---
Mulla on kyl just toisinpäin... Kipeenä ei mee juuri mikään alas. Parilla pienellä lämminkuppi pakkauksella saattaa pärjätä koko päivän
[/q]
Oho, no mulla on kyllä ihan päinvastoin. Tai siis puhun nyt sellasesta pienestä sairastelusta, pikku fllunssasta yms. Ei mullekaan hirveästi maistu jos jossain kunnon taudissa on.
[q]MiMoSa, 11.12.2007 10:42:
[/q]
Kyllähän elimistö tarvii aika paljon energiaa ja muita aseita taistellessaan tauteja vastaan, et sikäli tuo olis ihan loogista.
Mulle ei meinaa kipeenä ruoka maistua ja oonkii miettiny, et se on vähän tyhmä fiba elimistössä, et just kun tarvis paljon energiaa ym. niin kehon onkin vaikeaa ottaa sitä vastaan.
[q]-Fuzzy-, 11.12.2007 15:22:
Jos on hävittäny konserttiliput nii voiks ne hakee uudestaan ja sanoo et ne on hävinny?*igor*
[/q]
Vähän epäilen kyllä, koska sun mokahan se on. Tota melkein vois verrata siihen, että "sain lotossa kaikki oikein, mutta hävitin sen lipun; saanko silti rahat" :P
[q]T-mu, 15.1.2008 06:49:
Miksi tekemäni älyttömän sofistikoitunut php mailer scripti tökkii serverin spämmisuodattimeen?
[/q]
Koitat käyttää lähettäjänä väärennettyä osoitetta?
[q]Tombba, 11.12.2007 16:15:
---
MiMoSa, 10.12.2007 16:38:
Mikä singstar se oli, mitä ne laulo tän vuoden bb:ssä?
---
Tais olla rock ballads
[/q]
Juu, toi selviskin mulle jo. Ja niitä olikin itseasiassa 3, just toi rock ballads ja sit 90s ja R&B.*hymy*
[q]hemuz, 11.12.2007 18:04:
Saako digiboksista poistettua kanavia?
[/q]
Ainaki kaikistä mitä itelle tullu vastaan saa.
[q]Miksan, 11.12.2007 18:06:
---
hemuz, 11.12.2007 18:04:
Saako digiboksista poistettua kanavia?
---
Ainaki kaikistä mitä itelle tullu vastaan saa.
[/q]
Hyvä.
Toi jeesusteevee ja iskelmäteevee sais ainaki hävitä.
[q]hemuz, 11.12.2007 18:08:
Hyvä.
Toi jeesusteevee ja iskelmäteevee sais ainaki hävitä.
[/q]
:D
Kyl se sielt valikoist jostai löytyy.
Ikinä ceedeillä soittaneena kysyisin näinkin tyhmän kysymyksen, et mikä on Cue -nappi cd-soittimissa ?
Kysyisin tämmöistä että kun tommoisella canonin ixus 60:llä kuvailee bileissä videoita, niin pystyykö tota mikkiä jotenkin säätään kun aina bassot särkee ilkeesti?
[q]JussiS, 15.12.2007 00:32:
---
yoni k, 14.12.2007 23:14:
Ikinä ceedeillä soittaneena kysyisin näinkin tyhmän kysymyksen, et mikä on Cue -nappi cd-soittimissa ?
---
Cuella saat tallennettua paikan levyssä soittimen muistiin, eli esimerkiksi ensimmäisen biitin, jolloin sen sijaan että kelaisit vinyylistä ekan biitin uudellen kohdalleen, pääsetkin siihen painamalla Cue:a.
[/q]
Hianoo! Toimiiko se siis niin, että painan ekan kerran Cue -nappulaa, siinä kohdassa missä haluan sen alkavan ja seuraavalla painalluksella levy kelautuu automaattisesti siihen kohtaan, jossa viimeksi painoin Cuea ?
Vilkkuuko se Pioneereissa silloin, kun olen painamalla valinnut kohdan johon levy kelautuu ja taas ei vilku, kun kohtaa ei ole "valittuna" ?
Jos saat selvää, tai joku muu saa, niin vastatkaa.
[q]Freja, 12.12.2007 15:54:
Pyh.
Raskaana sä oot.
[/q]
Vaikka mulla vähän vauvakuume onkin, niin toivottavasti en oo.*tirsk*
[q]yoni k, 14.12.2007 23:14:
[/q]
Cuella saat tallennettua paikan levyssä soittimen muistiin, eli esimerkiksi ensimmäisen biitin, jolloin sen sijaan että kelaisit vinyylistä ekan biitin uudellen kohdalleen, pääsetkin siihen painamalla Cue:a.
[q]JussiS, 15.12.2007 01:10:
---
yoni k, 15.12.2007 00:54:
Hianoo! Toimiiko se siis niin, että painan ekan kerran Cue -nappulaa, siinä kohdassa missä haluan sen alkavan ja seuraavalla painalluksella levy kelautuu automaattisesti siihen kohtaan, jossa viimeksi painoin Cuea ?
Vilkkuuko se Pioneereissa silloin, kun olen painamalla valinnut kohdan johon levy kelautuu ja taas ei vilku, kun kohtaa ei ole "valittuna" ?
Jos saat selvää, tai joku muu saa, niin vastatkaa.
---
CD-soittimissa on kahta toimintalogiikkaa:
1. Pioneer (99% nykyisistä soittimista)
Menet haluamaasi kohtaan biisiä, painat pausea, säädät tarkasti kohdan ja painat cue-nappulaa. Nyt cuepoint on tallennettu muistiin, ja soitin palaa aina siihen painaessasi cue-näppäintä soivasta levystä (jos painat cue-näppäintä pausella pysäytetystä levystä, tallentuu luonnollisesti uusi cuepoint).
2. Denon (Aika harva soitin nykyään)
Menet haluamaasi kohtaan biisiä, painat pausea, säädät tarkasti kohdan ja painat play-nappulaa. Tämä tallentaa cuepointin tähän, ja voit palata siihen painamalla cue-näppäintä.
Tuota pioneerin vilkkulogiikkaa en nyt muista kun ei oo soittimia just tässä.
[/q]
Kiitti paljon, tää tulee auttamaan hirveästi illalla, kun on eessä oikeen tulikoe cd -soittimien kanssa.
[q]Timce, 10.12.2007 17:54:
---
curry
Rainlendar. Erittäin selkeä, hälytykset löytyy ja desktopilla kätevästi esillä:
http://www.rainlendar.net/
^suosittelen!
---
Vielä kun kerrot, miten saan resetoitua tuon kalenterin. Tällä hetkellä näyttää 29.11.2007 :P
[/q]
Outoa. Itelle ei moista ongelmaa ole tullut vastaan. Kokeile uudelleenasennus, koneen buutti ja ohjelman asetuksista (Options) kokeile viilata General -> Date Format -> %d.%m.%y
Tuolta samasta Options-taulusta voit säätää kaikkea muutakin, esim. hälytysääni-tiedostoa.
Toivottavasti saat pvm:n toimimaan.
se "paperinpalanen" on kuitti, joka ei jää sinne koneeseen, vaan se laitetaan VEROTUKSEEN *nauru**
mutta muuten kyllä varmaankin pitänee paikkansa
[q]akir0, 16.12.2007 22:41:
---
crissy, 16.12.2007 18:07:
kun parkkihallista ajetaan ulos vaikka la klo 18 jälkeen (tai vaikka vähä ennen) niin puomi on melkein aina ylhäällä, niin miksi melkein kaikki (jotka ovat mun kans samaan aikaan poistunu) tunkee sen lipun sinne laitteeseen (millä sen puomin saa auki) ??
miksei ne vaa aja ulos?
---
Ainakin jos omaa tollaisen kuukausikortin, niin se pitää leimauttaa myös ulosajaessa, vaikka portti olisikin ylhäällä. Jos ei leimaa, niin kortti ei taida toimia sisäänmennessä. Ja toisaalta tolla kontrolloidaan tietysti autojen määrää rakennuksessa.
Jaa mistäkö tiedän - no mul on tommonen kuukausikortti ja aina kun käy kortin hakemassa, niin ne jaksaa tosta leimaamisesta muistuttaa.
[/q]
Kiitos selvennyksestä:D
ihan mielenkiinnosta et paljonko se sun kk-kortti maksaa? meinaan et jos itellekki hommais (jos vaan tonne saa).. oon meinaa töis kauppakeskuksessa ja ainoo ilmanen parkkipaikka on suht matkanpäääs ja seki lopetetaan ku rakennetaan tilalle.
kun parkkihallista ajetaan ulos vaikka la klo 18 jälkeen (tai vaikka vähä ennen) niin puomi on melkein aina ylhäällä, niin miksi melkein kaikki (jotka ovat mun kans samaan aikaan poistunu) tunkee sen lipun sinne laitteeseen (millä sen puomin saa auki) ??
miksei ne vaa aja ulos?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 281
- 282
- 283
- 284
- 285
- ...
- 798
- Seuraava »