Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

Back to häröily O

[q]Twist, 25.1.2006 18:50:
-Miksi opiskelijat eivät saa tienata kuin 505e/kk , jos haluu nostaa opiskelutukea???
-Miksi sossu maksaa työttömille asunnosta max 440e/kk ja opiskelijoille maksetaan vaan 250e/kk vai mitäs se oli???
MIKSI MIKSI????
T:Katkera opiskelija *toktok*
[/q]

Opiskelijat saa tienata kyllä paljon enemmän kuin 505/kk. Itse saan tienata 9090 vuodessa ettei mene opintotuki. Työharjoittelu ajalta puolestaan saa tienata vaan 500/kk että saa pitää opintotuen.

Itse saan aumistukea vain 50/kk ja opintotukea 200/kk. Asumistuki on pieni koska vanhempani omistavat asunnon.

Mitä Elacinien mukana toimitettavalla purtilolla oorcrèmeä olisi tarkoitus tehdä?

[q]2la, 28.11.2007 10:02:
Mistä tätä saa Suomessa? Pitääkö itse tehdä? *drool*

http://scienceblogs.com/corpuscallosum/images/pumpkin_pie.jpg
[/q]

Siihen en vastausta tieda, mutta nain Halloweenin ja etenkin thanksgivingin jalkeen tota on vedetty piirastolkulla!
Ja ihan pakko kehaista etta viimeksi eilen soin viimeset tahteet vkolopun piirakasta -lammitin hetken ja laitoin vaniljajaateloa paalle. Aijaijai!!!

Mitä tarkoittaa sana uuata? Tulee vissiinkin ruotsin kielestä.

[q]Freja, 29.11.2007 14:42:
---
MiMoSa, 29.11.2007 14:34:
Mitä tarkoittaa sana uuata? Tulee vissiinkin ruotsin kielestä.

---

Sori, mut ny mul rupes soimaa pääs "UUA HELA NATTEEN, UUA HELA DAAN"
[/q]
Arvaa soiko mulla.*hih* Just siitä mä päättelinkin et se tulis ruotsista.*tirsk*

[/q]

Helppohan tollanen on itsekin kasata. Intternetsistä vaan resepti ja kokkailemaan. Väänsin muutaman tuollasen kun pidettiin kämppisten kanssa halloween-kemut :)

[q]Worin, 29.11.2007 15:07:
Ei itselle ajankohtanen, mutta muuten mieltä askarruttava kysymys:

Miten naiselle voi sanoo, että se on alkanu lihoomaan aivan liikaa ja sen ois syytä tehdä asialle jotain ilman että se suuttuu?

"Ei mitenkään" ei kelpaa vastaukseks, kun se on itelläkin päällimmäisenä mielessä. Naisella tarkotan omaa emäntää. (sanon esim. siskolle tollaset ihan suoraan ja se ei oo siitä moksiskaan.)
[/q]

Ei toi oo mahdollista. Kantsii suoraan vaan vaihtaa emäntää jossei se enää miellytä silmää niin säästyt pitkältä saarnalta siitä miten pinnallinen oot ja mikset rakasta sitä enää samalla tapaa vaikka se on 30kg lihavampi kuin silloin ku tapasitte ja miksei seksi enää maistu, vaikka sen pitäis olla täysin päivänselvä asia. Sorry bro, toi on lose-lose situation.

[/q]
Kannattaa tehdä itse! Tulee ihan hemmetin hyvää.

Monesti pohtinut jäätelöautoa ja sen olemassaoloa.
Miksi ei ihmiset osta jäätelöitä samalla kuin muitakin ruokaostoksiaan. Muutenkin kun liikalihavuudesta kärsii meidänkin kansa, niin miksi sitä "läskiä" on pakko tuoda kotiovelle asti? *täh*

Ja KYLLÄ, itsekin olen asioinut kyseisellä autolla, tosin viimeksi n.8 vuotta sitten, silloin kun se oli vielä uusi ja jännä ilmestys.
Käykö ihmiset muka vielä niin paljon jäätelöautolla että moinen bisnes kannattaa?

Eli: Miksi jäätelöauto on olemassa?
ja kuka sen melodian siihen on keksiny?

Seuraava ideahan voisi olla Viina-auto(mikä kaikken mielessä on ollu jo kauan), joka tuo viinat kotiin siihen aikaan kun kaupasta niitä ei saa 21.00 - 09.00!
Liikeidea! Taidampa ehdottaa moista Leijonan kita-ohjelmaan.

Kuten aikasemmin sanoin niin itseäni edellä mainittu ei kosketa mitenkään. On koskettanut kyllä itseäni aikoinaan ja parhaillaan koskettaa erästä kaveriani. Jolle en tietenkään ole maininnut siitä, että sen mamma on paisunut ainakin 10kg vuodessa. Eiköhän tämä huomaa sen itsekkin.

Kimmokkeen itse kysymykseen sain tästä:
http://www.iltalehti.fi/viihde/200711296913643_vi.shtml

[q]crissy, 30.11.2007 11:45:
iMacissa iTunes jumittaa.. ei tottele mitään.. miten saan sen suljettua? "rantapallo" vaa pyörii
[/q]

Dockissa hiiren oikealla nappulalla valikko ja force quit (pakota lopettamaan vai mikä olikaan). Jos käyttis on Tiikeri, niin veikkaan, että iTunesin päivityksen mukana on kyseisen softan tiedostojen oikeudet menny vituiks, ja kantsii ajaa Disk Utilitylla (Levytyökalu) järjestelmälevyllä Repair Permission (korjaa oikeudet) niin rantapallot luulis häviävän

iMacissa iTunes jumittaa.. ei tottele mitään.. miten saan sen suljettua? "rantapallo" vaa pyörii

[q]CM, 30.11.2007 11:59:
---
crissy, 30.11.2007 11:45:

---

Dockissa hiiren oikealla nappulalla valikko ja force quit (pakota lopettamaan vai mikä olikaan). Jos käyttis on Tiikeri, niin veikkaan, että iTunesin päivityksen mukana on kyseisen softan tiedostojen oikeudet menny vituiks, ja kantsii ajaa Disk Utilitylla (Levytyökalu) järjestelmälevyllä Repair Permission (korjaa oikeudet) niin rantapallot luulis häviävän
[/q]

huh.. sain sen suljettua cmd+alt+esc..

Miten mitataan jonkun tunturin/vuoren korkeus?

[q]Oliwer, 28.3.2006 18:38:
---
Mark Hamilton, 28.3.2006 18:25:
Miksi en tuu känniin vaikka on jo kohta kaksviikkoo yrittänyt.

---

Oisko se toleranssi? Jos sä siis olet viikko tolkulla vähän tissutellu menemään, niin elimistös on jo "tottunut" alkoholiin, ja tarvitset vaan suurempaa annosta.
Mut jos huitaset viinapullon parissa tunnissa eikä missään tunnu, niin sit oon ihmeissäin..*ding*
[/q]

Haluaisin teleportin jolla voisi teleportata alkoholit mahaan niin olisi paljon helpompaa.

[q]spoinkel, 25.1.2008 12:02:
kuinka usein keskimäärin värjäätte tukasta juurikasvua pois?
[/q]

Itellä ei o kyl niin pitkä, että pelkkää juurikasvua jaksaisin värjäillä pois, menee koko pää kerralla 1½-2kk välein.

Kummassa, uudessa- vai vanhassatestamentissa kielletään tai tuomitaan homoseksuaalsuus? Vai jopa kummassakin? Jos joku vieä pystyy osoittamaan tarkemmin kohdan/kohdat niin isot kiitokset.

[q]Anselmi, 2.12.2007 15:48:
Kummassa, uudessa- vai vanhassatestamentissa kielletään tai tuomitaan homoseksuaalsuus? Vai jopa kummassakin? Jos joku vieä pystyy osoittamaan tarkemmin kohdan/kohdat niin isot kiitokset.
[/q]

Jossaki voi olla paremmin, mutta

Uusi Testamentti

Room 1:26-28:
Sentähden Jumala on hyljännyt heidät häpeällisiin himoihin; sillä heidän naispuolensa ovat vaihtaneet luonnollisen yhteyden luonnonvastaiseen; samoin miespuoletkin, luopuen luonnollisesta yhteydestä naispuolen kanssa, ovat kiimoissaan syttyneet toisiinsa ja harjoittaneet, miespuolet miespuolten kanssa, riettautta ja villiintymisestään saaneet itseensä sen palkan, mikä saada piti. Ja niinkuin heille ei kelvannut pitää kiinni Jumalan tuntemisesta, niin Jumala hylkäsi heidät heidän kelvottoman mielensä valtaan, tekemään sopimattomia.

[q]inneah, 29.11.2007 20:26:
Monesti pohtinut jäätelöautoa ja sen olemassaoloa.
-----
[/q]

no onhan siel ainakin ihan eri tuotteet ku kaupassa...

[q]Tuksu, 2.12.2007 20:08:
On tässä nyt jo jonkin aikaa yrittäny keksiä et mitä ihmettä se meinaa ku esim yleensä japanilaisten nuorten valokuvissa niillä on etu ja keskisormi sillai > noin vino veenä..
[/q]

KAWAAAAAIIIII!

O