Virallinen "kysy tyhmiä"-thread
- « Edellinen
- 1
- ...
- 283
- 284
- 285
- 286
- 287
- ...
- 798
- Seuraava »
[q]Steven Hoaks, 21.12.2007 09:07:
Mistäköhän moisen vois ladata?
[/q]
http://www.adobe.com/devnet/devices/nokia.html - Tuolta saa ladattua.
Jos joku on kuullut joskus remixin (HHC tai HC tai Hard trance) snowman piirretyssä käytetystä walking in the air siipaleesta, iteltä löytyy jostakin levyltä tuo kyseinen siivu mutta ei mitään muistikuvaa / tuoksua millä levyllä se on. Joten jos joku muistaa kyseisen siivun / artistin, niin olen hyvin kiitollinen (oman muistikuvan mukaan se ei ole tuolla walking in the air / snowman nimellä).
Kuunneltu jo pikana 'bout 6 levyä lävitse *hikoil**eiei*.
[q]Steven Hoaks, 21.12.2007 09:07:
Mulla on E61i malli, eikä toi tavallinen...
Ja tää on proto joten hyvin mahdollista että flash liteä tähän ei ole asennettu...
[/q]
No jos se on proto niin hyvin mahdollista, ettei sitä ole asennettu. Noksun sivuilla on aika hämärästi mainittu tuo Flash Lite: http://www.nokia.fi/A4368064
"Helposti ladattavat lisäsovellukset: laaja valikoima S60-lisäsovelluksia tuovat hyötyä ja huvia elämään (Java MIDP 2.0, Symbian C++, Flash Lite)"
Ehdotan, että pistät hakua Nokian foorumille: http://discussions.europe.nokia.com/discussions/
[q]wiwi, 14.11.2008 10:49:
Osaisiko joku suositella paikkaa, josta löytäisi siedettävään hintaan miesten pukuja? Ja mikä sellasissa perusseteissä on suunnilleen hintahaitari?
[/q]
En tiedä mitä kauppoja välitilassa on :p mutta oma sutkot perus puku makso muistaakseni 300e (puku, pari paitaa ja pari kravaattia).
[q]Freja, 26.12.2007 14:22:
Mä muistan jotenkin harmaasti, et kukka- ja banaanikärpäset saa tapettua jotenki sillee, et laittaa pulloon etikkaa tms? Yritin googlettaa mutten oikee keksi että millä sanoilla googlettaisin et löytäsin tähän vastausta.
Mäntysuopaliuokset yms ei oo tehonneet, joten mietin josko noi ärsyttävät suuhen ja nenään ja korviin lentelevät äpärät sais jotenkin edes tuhottua.
Muistan et toi etikkajuttu juonsi juurensa siitä, et kärpäset tykkää siitä hajusta, mutten muista et paljoko piti laittaa etikkaa, pitikö laittaa jotain muuta jne ja oliko astialla väliä?
Anybody?
[/q]
Meillä toimi klubbarista aiemmin löydetty vinkki, että juomalasin pohjalle pari tippaa astianpesuainetta ja sen päälle jonkun verran omenaviinietikkaa. Ekan yön aikana katos lähes kaikki kärpäset ja loputkin hyvin pian, toimi mainiosti :)
[q]Lyylikki, 15.12.2007 14:32:
Krapulassa hukkuu asiat päästä...
Jos rättikattoinen avoauto on cabriolet, niin mikä se kovakattoinen avoauto sitten on?
(Top Gear - eeeei, en katso *nauru*)
[/q]
Eikse oo "Convertable"?
[q]onni3mk, 13.11.2008 20:41:
---
Takyon, 13.11.2008 20:37:
---
onni3mk, 13.11.2008 20:34:
Katotaaks liukuportaiden liikenne ylhäältä vai alhaalta
---
Hyvä pointti
Eli siis oikeanpuoleinen liikenne, riippumatta meneekö ylös vai alas :D
---
Rautatieaseman ja Kampin metrorullaportaat on sit vasemmanpuoleiset.
[/q]
Musta tuntuu, että joissain paikoissa portaiden suuntaa vaihdetaan aina välillä. Mieleen tulis ainakin Pasilan aseman junalaitureiden portaat. Voisko olla näin?
[q]onni3mk, 25.12.2007 20:33:
Miten voi nauhottaa nettiradiosta lähetyksen?
[/q]
Streamripperillä.
[q]Snaggo, 27.12.2007 12:31:
Pääseekö alle 21-vuotiaat mitenkään sumplimalla risteilemään silja linella iman huoltajia?
[/q]
Tee näin: (niin ainakin mä nyt tein)
Hanki jostain bonus risteilu, johon sisältyy hytti neljälle hengelle. -check
Kirjaa 20 vuotias naamas sinne sekä seuralainen a la 20v. -check
Muista myös kirjata kolmanneks matkustajaks 21v täyttäny. -check
Sano tälle, että haetaan liput yhdessä, jotta pystään todistamaan, "lastenvahti". -check
Eu on kiva asia, ei passitarkastusta/nopea face check.
Ja lipuissa, risteilyissä ei lue nimiä, et hohhooijjaa mä taidan lähteä uudeksi vuodeksi. -check
Jos kysytään missä on "lastenvahti" - hän on jo laivassa. -check
Muista jättää lastenvahti sitten kotiin - double check
..... Tervetuloa ....
Kumpi voitti - Silva vai Liddell?
[q]remotion, 14.11.2008 10:59:
Pukuja myydään oikeastaan todella monessa kaupassa, helpompaa sen etsiminen on kuitenkin jostain missä valikoimaa on enemmän...
[/q]
[q]whispering, 14.11.2008 11:07:
En tiedä mitä kauppoja välitilassa on :p mutta oma sutkot perus puku makso muistaakseni 300e (puku, pari paitaa ja pari kravaattia).[/q]
Kiitos vastauksista. Miehelle siis (ylläri!) pitäis hankkia uusi puku kun se vaihtaa duunia ja edellisestä näkyy aika hyvin että on jonkun verran tullut työpöytää ja -penkkiä kulutettua. Aika peruspuku on siis haussa, koska tulee ihan arkikäyttöön. Toisaalta sitten kai onkin järkevä satsata laatuun, että kestää kulutusta. Krakoja löytyy ja kauluspaitoja vaikka pienelle kylälle.
Pitää lähteä etsimään. Onneksi oon itse kuitenkin makutuomarin, en maksumiehen roolissa.
Miehiä puvuissa. Lääh.
[q]wiwi, 14.11.2008 11:30:
Pitää lähteä etsimään. Onneksi oon itse kuitenkin makutuomarin, en maksumiehen roolissa.
[/q]
Myös Kämp-gallerian H&M:stä löytyy pukuja. Hinta on about samalla tasolla Dressmanin kanssa ja muistaakseni kankaat tulevat samoista kutomoista kuin Bossinkin pukujen kankaat, joten laatu on hintaan nähden ihan kohdallaan.
Uskokaa tai älkää, mutta oon tänään kelaillut tällaista ihan tosissani...
Jos naisella, jolla on isot tissit (tai vaikka varttuneemmalla väestöllä riippurinnat) ja hän on avaruudessa (tai keinotekoisessa painottomassa tilassa) ilman rintaliivejä, niin mihin suuntaan rinnat oikein osoittaa...???
Tänään Soneran miehet kävi asentaa mulle netin mut ei se toimi vieläkään ja joudun edelleen turvautumaan naapurin apuun. Pitäiskö mun muka tehdä jotain juttuja nyt kun vaihdoin operaattoria, kun ei se suoraan alkanut toimimaan? Modeemi näyttää et kaikki olis ok mut ei vaan toimi.*grr*
[q]MiMoSa, 2.1.2008 16:04:
Tänään Soneran miehet kävi asentaa mulle netin mut ei se toimi vieläkään ja joudun edelleen turvautumaan naapurin apuun. Pitäiskö mun muka tehdä jotain juttuja nyt kun vaihdoin operaattoria, kun ei se suoraan alkanut toimimaan? Modeemi näyttää et kaikki olis ok mut ei vaan toimi.*grr*
[/q]
ADSL oletan? Voiskohan modeemin VPI- ja VCI-arvot olla väärät? Soneralla ne on VPI=0 ja VCI=33. Ne säädetään modeemin käyttöliittymästä.
Mitä jätettä paristojen laturi on?
[q]MiMoSa, 2.1.2008 16:04:
[/q]
Sonera sukkaa. Meil meni lähes 3kk saada toimimaan
[q]CM, 2.1.2008 16:07:
ADSL oletan? Voiskohan modeemin VPI- ja VCI-arvot olla väärät? Soneralla ne on VPI=0 ja VCI=33. Ne säädetään modeemin käyttöliittymästä.
[/q]
Juu, ADSL. Mut siis mistä ihmeestä mä noita arvoja oikein säädän?*ding*
[q]hemuz, 2.1.2008 20:07:
Sonera sukkaa. Meil meni lähes 3kk saada toimimaan
[/q]
No jes!*dissaa* Toivottavasti naapurit ei suojaa yhteyksiään ennenkö saan omani toimimaan...*vink*
[q]domi, 2.1.2008 22:07:
---
MiMoSa, 2.1.2008 20:06:
---
CM, 2.1.2008 16:07:
---
Juu, ADSL. Mut siis mistä ihmeestä mä noita arvoja oikein säädän?*ding*
---
Jos sulla on modeemin ohjekirja tallessa, kato mistä saat oletusasetukset päälle ja laita ne. Sen jälkeen modeemi osaa itse hakea oikeat asetukset ja netti toimii.
[/q]
Kannattais vaan ostaa liittymä, johon kuuluu asiakaspalvelukin ;)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 283
- 284
- 285
- 286
- 287
- ...
- 798
- Seuraava »