Virallinen "kysy tyhmiä"-thread
- « Edellinen
- 1
- ...
- 282
- 283
- 284
- 285
- 286
- ...
- 798
- Seuraava »
[q]hiski, 17.12.2007 15:48:
---
Lyylikki, 15.12.2007 14:32:
Krapulassa hukkuu asiat päästä...
Jos rättikattoinen avoauto on cabriolet, niin mikä se kovakattoinen avoauto sitten on?
(Top Gear - eeeei, en katso *nauru*)
---
hardtop
[/q]
Hardtop on kyllä ihan kiinteellä katolla varustettu biili?
Retractable hardtop on sit taas kovalla sisääntaitettavalla katolla.
Useimmiten sanotaa kuitenki coupe cabriolet tai coupe convertible.
[q]hiski, 17.12.2007 15:48:
---
Lyylikki, 15.12.2007 14:32:
Jos rättikattoinen avoauto on cabriolet, niin mikä se kovakattoinen avoauto sitten on?
---
hardtop
[/q]
No tuota, ei ihan :) Hardtopista puhutaan yleensä silloin kun kyseessä on kiinteä, erillinen kovakatto. http://en.wikipedia.org/wiki/Hardtop
[q]crissy, 17.12.2007 15:17:
ainoo ilmanen parkkipaikka on suht matkanpäääs ja seki lopetetaan ku rakennetaan tilalle.
[/q]
Jaa, mikä parkkipaikka? :o Se kirjaston viereinen hiekkakenttä?
mulla on tämmönen koekysymys ja en oo ihan sale. tietääkö joku? :D
X on ostanut itselleen 3000 maksaneet tietokonelaitteet ja kysyy millä edellytyksillä ja miten saisi niistä verovähennyksiä.
[q]spoinkel, 4.4.2008 12:56:
---
Saarre, 4.4.2008 12:11:
Finnish Authorrights Collecting Society vastaako tämä Teosto:a?
---
http://www.teosto.fi -> In English -> About Teosto
"The Finnish Composers' Copyright Society Teosto is the copyright organization for composers, lyric writers, arrangers and music publishers..."
[/q]
jatkokysymys.. onko tosiaan näin että pitää maksaa huntin liittymismaksu teostoon jos haluaa penniäkään levysopparista? (lafka vaatii liittymisen, ja liittyminen ymmärtääkseni satkun)
no eiköhän se elektroniikkajätettä ole niin kuin muutkin laitteet. Mihin noi muuten voi nykyään viedä, citymarkettiin?
Oon kuullut, et kun syö liikaa porkkanoita niin rusketuksestakin tulee ihan oranssi. Mä oon lähdössä keväällä etelään ja syön päivittäin porkkanoita ja haluisin tietää kuinka paljon on liikaa? Voinko mä huoletta syödä esim. 2 porkkanaa päivässä ilman että musta tulee sit ihan oranssi?
Muistaaks kukaan biisin nimeä, jonka lyriikoissa lauletaan jack-nimisestä miehestä ja säkeet menee kysymys-vastaus-tyylisesti. Jotenki näin: "Hey Jack, where you goin' with that gun? I'm goin' to shoot my wife" jne. Biisi on kai jotai 70-luvun mustaa funkii tms.
Jeesatkaas, jookoskookos.
[q]Super-Kerttu, 19.12.2007 15:18:
---
MiMoSa, 19.12.2007 15:16:
Oon kuullut, et kun syö liikaa porkkanoita niin rusketuksestakin tulee ihan oranssi. Mä oon lähdössä keväällä etelään ja syön päivittäin porkkanoita ja haluisin tietää kuinka paljon on liikaa? Voinko mä huoletta syödä esim. 2 porkkanaa päivässä ilman että musta tulee sit ihan oranssi?
---
Yläaste iässä söin koulussa joka päivä lautasellisen porkkanaraastetta! Ei tullut minusta koskaan oranssia! Porkkana vaan parantaa rusketusta.. Eli rouski rauhassa..
[/q]
Oon mäkin ton kuullut et parantaa mut sit taas liikaa syötynä aiheuttaa oranssia rusketusta. Mut ehkä mä sit uskallan syödä niitä edelleenkin.*joo* Tuun sit sua syyttää jos mä tuun reissusta ihan oranssina takas!*tirsk*
mitkä on maailman 5 vaihdetuinta valuuttaa? :D
Osaisiko joku suositella paikkaa, josta löytäisi siedettävään hintaan miesten pukuja? Ja mikä sellasissa perusseteissä on suunnilleen hintahaitari?
[q]Verano, 19.12.2007 17:19:
Se on Jimi Hendrixin Hey Joe :)
[/q]
No, vittu! [size=29]kiitti[/size].
[q]wiwi, 14.11.2008 10:49:
Osaisiko joku suositella paikkaa, josta löytäisi siedettävään hintaan miesten pukuja? Ja mikä sellasissa perusseteissä on suunnilleen hintahaitari?
[/q]
Pukuja myydään oikeastaan todella monessa kaupassa, helpompaa sen etsiminen on kuitenkin jostain missä valikoimaa on enemmän.
Halvimmillaan käyttökelpoisen puvun saa vaikka Dressmanista noin 100, enempää ei Dressmanin kokonaislaadusta/tyylistä/istuvuudesta kannata maksaa.
Laadukkaamman sekä tod.näk. kotimaisen puvun löydät vaikka haloselta tai stockmannilta tai sokokselta ja hintahaitari n. 150-300.
Itse talsisin kuitenkin suoraan Ateneuminkujalle Soloon, ja sieltä särmä puku 250-500.
Ero tämän ja noiden edellä mainittujen välillä on tähtitieteellinen.
Puku on vähän semmonen asia mikä voi maksaa femman tai sit 50-tuhatta, mutta itse maksaisin suosiolla ainakin sen 200, mutta jos ei ole mitään pukumatskua ennen ollut niin kyllä siinä sit menee kenkä, paita, kravatti, sukka yms ostoksiin myöskin rahaa. Hyvänkin puvun pilaa keskinkertainen kokonaisuus, halvan puvun tai snadisti kulahtaneen voi jossainmäärin pelastaa toimiva kokonaisuus.
mistä saa ostettu metallisen ripsiharjan?
[q]Takyon, 13.11.2008 20:27:
No siis onkohan kovinkaan moni miettiny miks kaikissa länsimaissa liikalihavuus, liikuntasairaudet yms lisääntyy jatkuvasti. No tottakai kun on varaa tuhlata ja varaa syödä kaikkee sontaa (niinku minä :D ), [/q]
Mä väittäisin, et yks iso syy on myös siinä, että skeida ruoka on halvempaa kuin terveellinen ruoka (vrt. lounas Mäkkärissä on monesti halvempi kuin jokin terveellisempi vaihtoehto). Käsittääkseni juuri siksi esim. Jenkkilässä köyhien parissa liikalihavuus on suurempi ongelma kuin rikkaiden parissa.
Kukas tietää miten saan toimimaan flashin kännykkään...
Äs if facebookin scrabulous on my dear E61i mallilla...
Onko mahdollista ollenkaan? Miten toimis kännyllä tuo drag & drop toiminto kun ei ole hiirtä?
[q]Steven Hoaks, 20.12.2007 13:46:
Onko mahdollista ollenkaan? Miten toimis kännyllä tuo drag & drop toiminto kun ei ole hiirtä?
[/q]
Eipäs taida onnata nykyisillä kännykkä-flasheillä.
[q]Steven Hoaks, 20.12.2007 13:46:
[/q] Toimivat flash playerit on nokiallakin vielä pahasti vaiheessa eivätkä jälkiasennetutkaan softat toimi kunnolla edes uusimmilla luureilla.. On kyllä tulossa mut ei vielä. Toki saahan netistä esmes s60:iseen softia millä edes jotkut sovellukset voi aueta.. Ei se hiirtä tarvitse kun uuden akkunan se sille avaa vaikka. Mut heikkoa on toistaseks.
[q]Freja, 13.11.2008 20:31:
---
Takyon, 13.11.2008 20:27:
monille ihmisille ylitsepääsemättömiä ongelmia "kun ei pääse julkisilla"..
---
Tää o kyl sellane asia mitä mietin tänää, yks naikkonen tuli pysäkille, venas bussii, hyppäs samaa bussii ku mä, jäi tokalla pysäkillä pois. Öh? Siinä ajassa ku se venas sitä dösää, se ois voinu kävellä siihen pysäkille. Laiska paska, ajattelin.
[/q]
Yleensä kun menen kotiin töistä, menen bussilla vain yhden pysäkin. Jos kävelisin, minun pitäisi kulkea pikkuteitä ja siinä menisi arviolta 20min pitempään - bussi taas menee hämeenlinnanväylää, minkä viertä olisi vähän nihkeä kävellä.
[q]Lyylikki, 15.12.2007 14:32:
[/q]
hardtop
- « Edellinen
- 1
- ...
- 282
- 283
- 284
- 285
- 286
- ...