Virallinen "kysy tyhmiä"-thread
- « Edellinen
- 1
- ...
- 280
- 281
- 282
- 283
- 284
- ...
- 798
- Seuraava »
Mitä pirua on tapahtunut vanhalle kunnon StickDeathille?! iski nostalgiafiilis, mut se sivu on näköjään nyt sitten down :(
Olen lähdössä treffeille elämäni naisen kanssa, kun huomaan tehneeni virheen nauttiessani päivällisellä sipulipihviä, kera valkosipulikastikkeen ja sipulirenkaiden.
Kysymys kuuluu: Miten tuon sipulin hajun saa kaikkoamaan. Hajun kuulemma huomaa.
[q]Miinapiina, 3.12.2007 20:53:
---
pirpeli, 3.12.2007 20:49:
Mä ehkä kertoisin miehen ja naisen eroista sillee lapsen kielellä. Ja sitte yhdynnästä jotenkin samalla lailla. Meillä ainakin tuo 4vee tajuaa pippelin ja pimpin erot, ainakin siis näkyvät :DD Hedelmöityksestä voi varmaan kertoa kanssa jollain tavalla lasten sanoin....Hms. Koskakohan täällä päässä päästään kertomaan noista asioista..? No, mä voin aina sanoa, et "kysy iskältäs tai äitiltäs"
---
joo kyl miro kans tajuaa et tytöillä on pimppi ja pojilla pippeli
mut tos vähän aikaa sit se oli sitä mieltä et mahas ei voi olla vauvoja, vaan ruokaa vaan, mut nyt sitä on jostain kumman syystä alkanut kiinnostaa (ja siis ihan tänä iltana).
vaikka kukaan lähipiiristä ei ees oo "vauva masussa"
[/q]
Mä oon kuullu joskus jonkun "isä laittaa siemenen äidin sisään, josta sitten kasvaa vauva... etc."
On tässä nyt jo jonkin aikaa yrittäny keksiä et mitä ihmettä se meinaa ku esim yleensä japanilaisten nuorten valokuvissa niillä on etu ja keskisormi sillai > noin vino veenä..
eli mitä tää tämmönen kuva häröily on ja mitä helkuttia se meinaa???
[q]_nua, 10.12.2007 10:53:
tätä on varmaan jo kysyttykkin, mutta jos olisi avaruusalus mikä menis nopeemmin kuin valonnopeutta. millä tavalla sen ajovalot näkyis vai näkyiskö ollenkaan ?
ja toinen mun mieltä askarruttanut kysymys, minkälaisia unia syntymästään asti sokeat ihmiset näkee?
[/q]
Mitkä ajovalot? :) Epailija kertoo varmaan teoreettisista ajovaloista ;)
ja jälkimmäinen http://www.answerbag.com/q_view/11187
[q]_nua, 10.12.2007 10:53:
tätä on varmaan jo kysyttykkin, mutta jos olisi avaruusalus mikä menis nopeemmin kuin valonnopeutta. millä tavalla sen ajovalot näkyis vai näkyiskö ollenkaan ?
ja toinen mun mieltä askarruttanut kysymys, minkälaisia unia syntymästään asti sokeat ihmiset näkee?
[/q]
Ei avaruusaluksilla kauheesti oo ajovaloja*hymy* Ja ei näkyis jos olis
[q]TeppoPerkele, 2.8.2004 21:47:
Hmmm... Miksi ihmiset näyttävät rannettaan kun kysyvät paljonko kello on, mutta eivät osoita persettään tiedustellessaan vessaa???*ding*
[/q]
Totaalinen repeäminen!! Sylki lens suusta läppärin päälle... *nauru**lmao*
[q]äm, 23.8.2004 15:10:
Miksi jotkut parit tappelee aina, kun ne on yhdessä kännäämässä? Muuten ollaan vaikka miten älyttömän onnellisia, mutta sitten, kun on viinaa nupissa, ruvetaan räyhäämään ja tehdään ympärilläolijat vaivautuneiksi? *pelle**sydän**pelle*
[/q]
Miks mulla ei oo tommosia hymiöitä?
Ja vielä,
mitä vittua mä teen täällä kun ois oikeesti parempaaki tekemistä?!*eikä*
[q]MiLiaNa, 10.12.2007 10:48:
Miks mulla ei oo tommosia hymiöitä?
[/q]
Klubbarissa on joitain salaisia hymiöitä mitkä ei näy siinä listassa, mutta noiden se "koodi" näkyy jos quottaat tuota hymiötä ja katsot mikä se teksti siinä kohtaa on, ennenkuin painat tuota "tallenna"-nappia
[q]Ober, 8.12.2007 22:06:
Miks niin iso osa ihmisistä ketä käy bileissä on hirveitä nörttejä tai muuten vaan tavottelee olla jotenki "erikoisia" ?
[/q]
Bileet on aika UG juttu suomessa vielä ja ihmiset (itsekin jossain määrin) tuntevat olonsa erikoisiksi, koska osaavat arvostaa jotain marginaalista. Mistä sen tavoittelu johtuu, en tiedä, lienee jotain varsin inhimillistä.
Jotain nörtteysasteesta kertonee se, että edes löytää bileisiin, koska ilmoittelua harvemmin on missään valtamedioissa ts. pitää käydä netissä löytääkseen tänne/bileisiin/skeneen.
"Hirveän" nörtin määritelmä onkin sitten jokaisen oma juttu. Tietokoneet (nörtit) -> elektroninen musiikki = aika luonnollinen yhteys.
[q]_nua, 10.12.2007 12:01:
Ajovaloilla tarkotan lähinnä samanlaisia valoja kun autoilla. siis valo mikä osoittaa eteenpäin.. tietääkseni ei ole myöskään avaruusalusta mikä lentäisi valonnopeudella :D
[/q]
http://nz.answers.yahoo.com/question/index?qid=20070213040520AAzZ33e&show=7
[q]Saarre, 4.4.2008 12:11:
Finnish Authorrights Collecting Society vastaako tämä Teosto:a?
[/q]
http://www.teosto.fi -> In English -> About Teosto
"The Finnish Composers' Copyright Society Teosto is the copyright organization for composers, lyric writers, arrangers and music publishers..."
[q]Ober, 8.12.2007 22:06:
Miks niin iso osa ihmisistä ketä käy bileissä on hirveitä nörttejä tai muuten vaan tavottelee olla jotenki "erikoisia" ?
[/q]
Kysymyksessä olevan vastakkainasettelun takia pitää heittää pari vastakysymystä:
Suljetko itsesi pois noista em. ryhmistä, ts. et yritä olla tai et ole "erikoinen"?
Jos iso osa ihmisistä yrittää olla "erikoisia", niin jäävätkö normaalit vähemmistöön tai jopa paitsioon?
Jos on hävittäny konserttiliput nii voiks ne hakee uudestaan ja sanoo et ne on hävinny?*igor*
[q]Apo, 10.12.2007 12:59:
---
Ober, 8.12.2007 22:06:
---
Kysymyksessä olevan vastakkainasettelun takia pitää heittää pari vastakysymystä:
Suljetko itsesi pois noista em. ryhmistä, ts. et yritä olla tai et ole "erikoinen"?
Jos iso osa ihmisistä yrittää olla "erikoisia", niin jäävätkö normaalit vähemmistöön tai jopa paitsioon?
[/q]
Hmm laskisin itteni nörtin ja taviksen välimaastoon ehkä vähän erikoinenkin. Vaikee näin ite sanoo:D
Tuntuu et monissa konemusakarkeloissa ei normijengiä hirveesti käy, normijengiksi lasken ihmiset ketä puolisattumalla tai sattumalta eksyy tapahtumiin.
Ja ton erikoiset ihmiset nostin ylös koska mitä oon ihmisiin konemusabailuissa tutustunu verrattuna normibaareihin on ollut aika erikoisia pitkälti, joukkoon mahtuu paljon tosi avoimia kun taas eritttttäin suppeakatseisia ihmisiä ja ihan videsti sekopäitä (hyvällä ja huonolla tavalla) .
Toi "tai muuten vaan tavottelee olla jotenki "erikoisia" ?" oli ehkä vähän tyhmästi sanottu korjaan sen "tai muuten vaan on jotenki "erikoisia" ?" .
Ezzyllä oli hyvät pointit kyllä.
[q]curry
Rainlendar. Erittäin selkeä, hälytykset löytyy ja desktopilla kätevästi esillä:
http://www.rainlendar.net/
^suosittelen!
[/q]
Vielä kun kerrot, miten saan resetoitua tuon kalenterin. Tällä hetkellä näyttää 29.11.2007 :P
[q]Timce, 10.12.2007 16:48:
Suositelkaapa jotain hyvää/ilmaista kalenteria windowsille (XP), jossa on hälytys päivämäärän/kellon mukaan.
[/q]
Rainlendar. Erittäin selkeä, hälytykset löytyy ja desktopilla kätevästi esillä:
http://www.rainlendar.net/
^suosittelen!
Mozilla Sunbirdiä käytin joskus, mutta toi Rainlendar pesi tämän:
http://www.mozilla.fi/wiki/Sunbird
[q]mark hamilton, 10.12.2007 17:45:
---
Ober, 10.12.2007 16:58:
---
Apo, 10.12.2007 12:59:
---
Ober, 8.12.2007 22:06:
---
---
Hmm laskisin itteni nörtin ja taviksen välimaastoon ehkä vähän erikoinenkin. Vaikee näin ite sanoo:D
Tuntuu et monissa konemusakarkeloissa ei normijengiä hirveesti käy, normijengiksi lasken ihmiset ketä puolisattumalla tai sattumalta eksyy tapahtumiin.
Ja ton erikoiset ihmiset nostin ylös koska mitä oon ihmisiin konemusabailuissa tutustunu verrattuna normibaareihin on ollut aika erikoisia pitkälti, joukkoon mahtuu paljon tosi avoimia kun taas eritttttäin suppeakatseisia ihmisiä ja ihan videsti sekopäitä (hyvällä ja huonolla tavalla) .
Toi "tai muuten vaan tavottelee olla jotenki "erikoisia" ?" oli ehkä vähän tyhmästi sanottu korjaan sen "tai muuten vaan on jotenki "erikoisia" ?" .
Ezzyllä oli hyvät pointit kyllä.
---
Minä olen jo 30 ja olen pääsyt yli jo siitä että jotkut on nörttejä, ja jotku sitä norimi tavallista junttikoviskansaa jotka kuuntelee jotain "Mattia ja teppoa"... me olleen ihmisiä ja kaikilla on omat musiikki tms ihanteet.. joten miksi kukaan tiettyyn ryhmään kuuluva olisi jotenkin eriarvoinen?
Jaa.. jos nyt puhutaan niin bileissä mun mielestä käy ne ns. "nörtit" ja mega komeet/kauniit pintaliitäjät..
[/q]
Ei mun ollu tarkotus eriarvoistaa eikä halventaa ketään. Eikä liittää noit termei ulkonäköön vaan luonteeseen lähinnä.
Kuhan pohdiskelin tämmöst juttuu mikä hyppäs sekunniks mun mieleen..
[q]ezzy, 10.1.2006 20:38:
---
Mark Hamilton, 10.1.2006 20:19:
Miksi minua ei quatata tarpeeksi?
---
Mikä on tarpeeksi? Kerro meille joskus jotain ajatuksia herättävää.
[/q]
Siis kaikiin mun postauksiin pitää qutata vaikka että joo.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 280
- 281
- 282
- 283
- 284
- ...
- 798
- Seuraava »