Virallinen "kysy tyhmiä"-thread
- « Edellinen
- 1
- ...
- 254
- 255
- 256
- 257
- 258
- ...
- 798
- Seuraava »
[q]Takyon, 12.6.2009 17:55:
Miks useissa nettimusakaupoissa ja vastaavissa pitää joka ikisen biisin kohdalla olla se popularity mittari? Siis onks ihmiset ihan oikeesti niin *tun lampaita et niille pitää näyttää mitkä biisit on suosittuja ja sen perusteella tekevät ostopäätöksiä? Mä ymmärrän et teineille toi vielä toimii mut kun noi on oletuksena päällä ja piiloonkaan ei taida saada.. TTU!
[/q]
Kyllä ne on :) Kaikki mikä on suosittua = automaattisesti hyvää.
tänään ruokapöydässä tuli ihmeteltyä isosporukassa et mikäs sen lajin nimi olikaan missä hypitään katoilla/kaiteilla..ja ties minkäpäältä? kaikki tiesi sen..mut kukaan ei muistanu sen lajin nimee? :D
[q]JussiS, 11.11.2006 15:56:
---
MaaKoz, 11.11.2006 15:55:
tänään ruokapöydässä tuli ihmeteltyä isosporukassa et mikäs sen lajin nimi olikaan missä hypitään katoilla/kaiteilla..ja ties minkäpäältä? kaikki tiesi sen..mut kukaan ei muistanu sen lajin nimee? :D
---
parkour?
[/q]
KYYLLÄ!!!! se seoli! vähän ärsytti kaikkia kun kellekkään ei tullu mieleen sitä sanaa sillo.mut sainpas mielenrauhan
[q]sapeli, 22.8.2007 01:27:
Mistähän saisin sellaisen t-paidan, jossa on super mariosta tuttu lisärisieni? Mieluiten siis Suomesta, tai ainakin sellaiselta saitilta missä käy visa electron...
http://www.80stees.com/images/products/One_up_t-shirt.jpg
[/q]
Ite kyseisen paidan onnellinen omistaja *sydän* mut en kyllä muista mistä mä sen aikoinaan tilasin
[q]CandyRaver:
---
no mut miten se sit mitataan? et kuinka nopee kyllästyy? ja millon se on liikaa?*ding*
[/q]
mä ainakin kuvittelin sitä esim kuume mittarina. et sit ku on liikaa nii se sanoo poks! eli kyllä sä tiedät sit kun kyllästyt.
[q]Freja, 14.1.2006 19:52:
Miksi tässä koneella jotkut tiedostot on sinisellä, siis teksti, ja jotkut ei? Ne ei aina oo ees ollu sillee vaa yhtäkkiä vaa ilmestyny tollee iha "randomisti", ainaki luulisin näin. mutta täh, miksi?
Anyone?
[/q]
Jos koneessasi on Virus
Miksi sanotaan ihQ jollekkin...?? Miksi en keksi tyhmenpiä kysymyksiä?
Miks tää ei ole Virallinen "kysy tyhmiä"-topic?
[q]crissy, 25.10.2007 16:03:
---
KooKie, 25.10.2007 16:01:
---
crissy, 25.10.2007 16:00:
miksi esim osuuspankin electron luokitellaan pankkikortiksi ja nordea ym.. luottokorteiksi?
töissä oon vaa huomannu..
---
Teidän liikkeen omia päätöksiä. Meillä kaikki electronit lasketaan luottokorteiksi.
---
aih.. no meil itseasias töis ihmetellään samaa.. mut miksköhän just osuuspankin kortit?
[/q]
koska ne ei ole luotollisia.
Miksi korvassani kuuluu "hengitystä"
Totaa apuaa. Haluun pelata Jazz the Rabbittia, joten latasin pelin ja DOSboxin. Okei, tää meni ihan hyvin. Mutta sitten rupesin miettimään, että miten hemmetissä mä pääsen sitten pelaamaan tota peliä? :D Eliiiii, mitähän mun pitäis tehdä? Anyone? Tätä se taas on kun äijä lähtee vaan lomailee ja jättää mut yksin tietokoneen kanssa
[q]Jutu, 17.11.2009 23:03:
Totaa apuaa. Haluun pelata Jazz the Rabbittia, joten latasin pelin ja DOSboxin. Okei, tää meni ihan hyvin. Mutta sitten rupesin miettimään, että miten hemmetissä mä pääsen sitten pelaamaan tota peliä? :D Eliiiii, mitähän mun pitäis tehdä? Anyone? Tätä se taas on kun äijä lähtee vaan lomailee ja jättää mut yksin tietokoneen kanssa
[/q]
http://www.kalassa.net/keskustelut/propilkki-1/dosbox-opas/ eri pelille suunnattu, mutta korvaat ton PP pelin sun pelillä, niin ohje on valmis :)
EDIT: Jos lisään tähän, niin KAIKKEIN helpoiten pääsee sillä, että vetää sen pelin exe tiedoston ja pudottaa hiirellä sen dosboxin kuvakkeen päälle.. ei tartte kirjotella mitään
[q]Kolera:
Kun aina puhutaan että boolissa hedelmissä on eniten alkoholia, niin mistäs tämä johtuu ja onko se kuinkakin paljon suurempi se alkoholipitoisuus kuin itse juomassa?
[/q]
Sama pitoisuus siinä hedelmän nesteessä on kuin boolissakin.
[q]Dementation, 17.11.2009 23:23:
http://www.kalassa.net/keskustelut/propilkki-1/dosbox-opas/ eri pelille suunnattu, mutta korvaat ton PP pelin sun pelillä, niin ohje on valmis :)
EDIT: Jos lisään tähän, niin KAIKKEIN helpoiten pääsee sillä, että vetää sen pelin exe tiedoston ja pudottaa hiirellä sen dosboxin kuvakkeen päälle.. ei tartte kirjotella mitään
[/q]
Tota, en mä löytänyt mitään exe tiedostoa :D Että joo, taidan suosiolla huomenna kikkailla jotain, joku tekninen opas blondeille vois olla aika kovassa käytössä täällä päin.
[q]Jutu, 17.11.2009 23:47:
Tota, en mä löytänyt mitään exe tiedostoa :D Että joo, taidan suosiolla huomenna kikkailla jotain, joku tekninen opas blondeille vois olla aika kovassa käytössä täällä päin.
[/q]
Mistäs sä sen pelin hait?
Minulla on paha tapa purra sormea keskeltä, onko kellään mitään keinoa, miten tämän pahan tavan saisi lopetettua?
---
---
---
Ai kotona sisälläki?=D
"Hätä ei lue lakia", ja päätöshän lienee yksinomaan sinun. :p
:p
you just gained +1 awesomeness
Minulla on paha tapa purra sormea keskeltä, onko kellään mitään keinoa, miten tämän pahan tavan saisi lopetettua?
http://www.apteekkituotteet.fi/Kynnel-Stop-Grow-75-ml
On sit muuten niin vitun törkeen makusta litkua et ne kynnet ei sinne suuhun mene.
Pyysin tyttöä perinteisesti treffeille ja neiti suostui. Ehdottakaa hyviä ruokapaikkoja Helsingin keskustasta, tai muuta kivaa yhteispuuhaa voi myös ehdotella kuin ruokailua.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 254
- 255
- 256
- 257
- 258
- ...
- 798
- Seuraava »