Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

Back to häröily O

Pyysin tyttöä perinteisesti treffeille ja neiti suostui. Ehdottakaa hyviä ruokapaikkoja Helsingin keskustasta, tai muuta kivaa yhteispuuhaa voi myös ehdotella kuin ruokailua.

Jos ei oo niin pennin päälle, niin tää oli hyvä: http://www.asrestaurants.com/FI/ravintolat/savotta/esittely.html

---
Minulla on paha tapa purra sormea keskeltä, onko kellään mitään keinoa, miten tämän pahan tavan saisi lopetettua?
---

http://www.apteekkituotteet.fi/Kynnel-Stop-Grow-75-ml

On sit muuten niin vitun törkeen makusta litkua et ne kynnet ei sinne suuhun mene.

Ei puren sormia en kynsiä, vai voiko ainetta sinnekkin laittaa?

Vielä tarkennus: Kun laitat käden nyrkkiin osa mikä osoittaa sormista alas, se keskikohta.

---

Ai kotona sisälläki?=D

Kuka hemmetin pässi on keksiny et olis tosi hyvä idea tehdä maksalaatikkoa ilman rusinoita? Ihan hirveetä kuraa sellanen. Tänään jouduin ostamaan kun perinteinen maksalaatikko oli loppu ja teki hirveesti mieli maksalaatikkoa.

Käsittääkseni niillä ei ole muuta eroa kuin noi rusinat mutta sekä maku että ruoan koostumus oli aivan erilainen, ja siis ihan käsittämättömän paljon huonompaan suuntaan. Ei voi ymmärtää..

[q]Takyon, 12.6.2009 17:55:
Miks useissa nettimusakaupoissa ja vastaavissa pitää joka ikisen biisin kohdalla olla se popularity mittari? Siis onks ihmiset ihan oikeesti niin *tun lampaita et niille pitää näyttää mitkä biisit on suosittuja ja sen perusteella tekevät ostopäätöksiä? Mä ymmärrän et teineille toi vielä toimii mut kun noi on oletuksena päällä ja piiloonkaan ei taida saada.. TTU!
[/q]

En käytä nettimusiikkikauppoja, mutta muissa tilanteissa ainakin ite tulee usein tsekattua aina jotain "nevö hööd" juttuja jos porukka on tykänny siitä. Ei se tarkota mitään muuta kuin että sillä on suuremmat todennäkösyydet olla hyvää, kun sillä jolla on huonot arvosanat.

[q]ezzy, 2.2.2006 19:03:
Ei, ei ole. IMHO pelaaminen ei ole edes pahemmin nörttiä. WoWista jokapaikassa jankuttaminen nostaa tosin sen nörtteysstatusta pahasti...
[/q]
Joo ei pelien pelaamisessa yleisesti mitään vikaa oo, toi WoW-hype mua kans siin lähinnä häiritsee. Ja sit se että monet mun ihan fiksuna pitämät ihmiset saattaa puhua monta tuntia jostain hahmoista ja tasoista ja jostain vitun level 5 miekoista.

http://www.tranceclubber.com/

löytyy ainakin kohtalaisen kivasti ruotsin puolen menoja. Tallinnasta en osaa sanoa.

mä näin tuol vaa kaks tulevaa tapahtumaa, vai enks mä osannu kattoo oikeest paikkaa.

Kyllähän se voi vaikuttaa. Ei oikein selviä kuin testaamalla. Tietty langattomat verkotkin on keksitty.

mä kun en oikein tiedä näist tietokoneist mitään ni miten se langaton sit toimii. :D jos et mokkulaa meinaa.

vaikuttaako toi puhelinjatkojohdon pituus (oleellisesti) tohon netin nopeuteen? esim jos johto olis 3 metriä kuin 20 metriä. Ku meil on pistoke makkarissa ja kone olohuoneessa ni jos sen haluis vetää siististi katonrajaa pitkin tai jotenkin muuten ni pituutta tulis kyllä aika paljon...

tässä kurkkukipuuni juoda kuumaa kaakota, mut on se vähän tylsää ilman minttua... Mut jos siis ostan minttuviinaa, niin saan myös desinfioivan vaikutuksen??? Huomenna siis alkoon, mars!

no tota..

mut kokeilepa raakana. ;)
ja siis voihan toi minttukaakao oloa silleen helpottaa vähäsen kun kuumaa ja hitusen prosenttejakin. *känni*

http://www.tranceclubber.com/

löytyy ainakin kohtalaisen kivasti ruotsin puolen menoja. Tallinnasta en osaa sanoa.

mä näin tuol vaa kaks tulevaa tapahtumaa, vai enks mä osannu kattoo oikeest paikkaa.

Miksi Tv Viiden lähetys pätkii? on jo pitempään jumittanut, pikselöitynyt yms niin usein, että ei pysty katsomaan.. Muut kanavat toimii ihan normaalisti. Welho/DNA verkossa.

pystytkö digiboksista kattoo tv viiden kohdalla mikä on signaalin laatu..?

miks pepsi maxia menee paljon enemmän kaupaksi kuin tavallista sokeripepsiä?

esim normi coca colaa menee enemmän ku zeroa ja laittia yhteensä. ja muitakin virvotusjuomamerkkejä, sokerillisia versioita menee enemmän, mut pepsissä se on just toisinpäin...

Jos virustorjuntaohjelma löytää troijalaisen ja asettaa sen karanteeniin, onko se riittävä toimenpide? Siis troijalainen on karanteenissa täysin toimintakyvytön? Ja jos siitä haluaa kokonaan eroon, niin onko ohjelmat asennettava uudelleen?

[q]Freja, 1.6.2010 21:14:
Kun iho on auringonpolttama, niin kuinka monta kertaa se oikein kuoriutuu jotta se lakkais tekemästä sitä? Mul o toka kierros menos, en tykkää.
[/q]

mä oon vissii vähä tyhmä kun en oikeen tajunnu kysymystä, mut se tiedän et iho uusiutuu noin kerran kuussa.

Miks konjakki auttaa kurkkukipuun

alkoholilla on puhdistava ja desifioiva vaikutus.

[q]Freja, 2.6.2010 15:19:
---
jokke_, 2.6.2010 15:17:
mä oon vissii vähä tyhmä kun en oikeen tajunnu kysymystä, mut se tiedän et iho uusiutuu noin kerran kuussa.

---

Eli puhuin ihan auringonpolttamasta, ja siitä kun iho lähtee kaistaleina. Toka kerta 2 viikon sisään.
[/q]

ai. emt.

Onko suomessa tarpeeksi joomlaa?!

[q]Ai.. juu mä en nyt ihan oikeesti ymmärrä, että yritätkö vaan ajaa omaa mielipidettäs tällä asiasta mitään tietämättöimen varjolla niitä manipuloimalla.
Miksi mulle pitää vittuilla mm. Joomlasta.. myönnän et siinä on bugeja yhtäpaljon kuin kilpailijoiden tuotteissa ja ehkä kuitekin joku on sen valmiin supportin tehnyt paremmin.. mutta sitä en ymmärrä, että jos mun asiakas soittaa mulle että "Olemme hakeneet Joomlan netistä ja teetäneet graffat sen ulkoasuun mainostoimistossa ja haluaisimme nyt ostaa sinulta graffojen teknisen koodauksen Joomla templaatiksi" niin miksi pitäisi myydä niille kilpailevaa tuotetta kun se Joomla on niin paska.
Sinä et taida tajuta myös mitä se "Osakeenemmistön omistja juttu tarkoittaa".
Se tarkoittaa seuravaa:
Tauno omistaa Oy:stä 50 %
Raimo 40 %
Reiska 10 %
Reiska myy jollekkin 1 % omistaan.
Joten 1 % ostaneelle ei ole ks. ostosta mitään hyötyä. Sillä ei paljon osinkoja saa saatikka päätösvaltaa yrityksen tärkeissä päätöksissä vaikka omat päätökest olisi parempia kuin muiden. Päätökset tekee ne joilla on eniten osakkeita oli ne sitten mitä tahansa "Pyörän uudestaan keksimis juttuja" kuten tehdään oma Joomla.
Jos yritys meinaa oikeesti menestyä hyvin niin se viisain bisnessmies pitää olla se joka omistaa eniten osakkeita koska sen ääni on muihin verrattuna ratkaisevassa asemassa vaikka muiden mielipiteet olisi parempia.[/q]

wazup Rule-of-Three? http://www.pingstate.nu/linkit/183776 (etc..)

kaveri trollaa samaa paskaa täälläkin :DD aika varmaan kirjautua sairaalaan sisään..

Miks useissa nettimusakaupoissa ja vastaavissa pitää joka ikisen biisin kohdalla olla se popularity mittari? Siis onks ihmiset ihan oikeesti niin *tun lampaita et niille pitää näyttää mitkä biisit on suosittuja ja sen perusteella tekevät ostopäätöksiä? Mä ymmärrän et teineille toi vielä toimii mut kun noi on oletuksena päällä ja piiloonkaan ei taida saada.. TTU!

O