Virallinen "kysy tyhmiä"-thread
- « Edellinen
- 1
- ...
- 256
- 257
- 258
- 259
- 260
- ...
- 798
- Seuraava »
[q]mark hamilton, 12.6.2009 22:11:
---
drinn, 12.6.2009 22:08:
---
Ai.. juu mä en nyt ihan oikeesti ymmärrä, että yritätkö vaan ajaa omaa mielipidettäs tällä asiasta mitään tietämättöimen varjolla niitä manipuloimalla.
Miksi mulle pitää vittuilla mm. Joomlasta.. myönnän et siinä on bugeja yhtäpaljon kuin kilpailijoiden tuotteissa ja ehkä kuitekin joku on sen valmiin supportin tehnyt paremmin.. mutta sitä en ymmärrä, että jos mun asiakas soittaa mulle että "Olemme hakeneet Joomlan netistä ja teetäneet graffat sen ulkoasuun mainostoimistossa ja haluaisimme nyt ostaa sinulta graffojen teknisen koodauksen Joomla templaatiksi" niin miksi pitäisi myydä niille kilpailevaa tuotetta kun se Joomla on niin paska.
Sinä et taida tajuta myös mitä se "Osakeenemmistön omistja juttu tarkoittaa".
Se tarkoittaa seuravaa:
Tauno omistaa Oy:stä 50 %
Raimo 40 %
Reiska 10 %
Reiska myy jollekkin 1 % omistaan.
Joten 1 % ostaneelle ei ole ks. ostosta mitään hyötyä. Sillä ei paljon osinkoja saa saatikka päätösvaltaa yrityksen tärkeissä päätöksissä vaikka omat päätökest olisi parempia kuin muiden. Päätökset tekee ne joilla on eniten osakkeita oli ne sitten mitä tahansa "Pyörän uudestaan keksimis juttuja" kuten tehdään oma Joomla.
Jos yritys meinaa oikeesti menestyä hyvin niin se viisain bisnessmies pitää olla se joka omistaa eniten osakkeita koska sen ääni on muihin verrattuna ratkaisevassa asemassa vaikka muiden mielipiteet olisi parempia.
---
wazup Rule-of-Three? http://www.pingstate.nu/linkit/183776 (etc..)
kaveri trollaa samaa paskaa täälläkin :DD aika varmaan kirjautua sairaalaan sisään..
---
Mee sää sinne sairalaan ihan itse.. mua ei kiinnosta tapella tällä ja muualla jatkuvasti.
[/q]
Näemmä kiinnostaa, kun et muuta teekkää kuin altistat itseäsi vittuilulle. Suosittelen sitä koodaamista myös klabbariin postaamisen sijasta.
Onko olemassa jotain vedenpitävällä pinnalla varustettuja tyynyjä/tyynyliinoja? Kuolaan unissani ihan helvetisti (siis oikeasti niin paljon että pitää kääntää tyynyä jos herää) ja tyynyt menee sen takia karseen näkösiksi. :(
[q]VaLa, 17.11.2008 19:19:
Saako noi mainokset jotenkin pois, kun ne on joskus ikävästi kuvakommenttien päällä ja randomkin jää välillä niiden alle...?
[/q]
Adblock plus tai javascript pois päältä
Tuohon lentomatkustukseen ja paineenvaihteluun liittyen: jos kerran lentokonen matkustamo on paineistettu niin miksi siellä ei pystytä pitämään tasaista painetta niin että ongelmia korvien paineentasauksen kanssa ei syntyisi ollenkaan?
[q]whispering, 14.10.2008 15:13:
Ne tiedostot pystytään palauttamaan usein rikkoutuneelta kovalevyltä. Eli jos jotain korvaamatonta menee niin ei kannata heittää sitä rikkinäistä kovalevyä roskiin.
[/q]
Eikös noi vain ole aikas kalliita käsittelyjä?
[q]mark hamilton, 12.6.2009 22:22:
---
No ehkä näin.. koodamisesta saa rahaa. Ei tässä olla sen tason kingjä että klubarilta ja pingstatelta tulisi vaan ylistystä.. ehkä sitten kun mulla on 150 duunaria ja liikevaihto 65 milj. EUR vuosi.
[/q]
jepjep, sulla on. Olethan TJ ja koodailet joomlaa ja soittelet firmoihin ja kyselet verkkokaupan napeista. Jospa ei mentäis asioiden edelle. Tää on taas sitä mistä mä tossa edellisessä postissa puhuin.
[q]mark hamilton, 12.6.2009 22:36:
---
ezzy, 12.6.2009 22:29:
---
mark hamilton, 12.6.2009 22:22:
---
No ehkä näin.. koodamisesta saa rahaa. Ei tässä olla sen tason kingjä että klubarilta ja pingstatelta tulisi vaan ylistystä.. ehkä sitten kun mulla on 150 duunaria ja liikevaihto 65 milj. EUR vuosi.
---
jepjep, sulla on. Olethan TJ ja koodailet joomlaa ja soittelet firmoihin ja kyselet verkkokaupan napeista. Jospa ei mentäis asioiden edelle. Tää on taas sitä mistä mä tossa edellisessä postissa puhuin.
---
En ehkä ymmärrä mitä ajat takaa tuolla asioiden edelle menemisellä.
[/q]
Jos vaikka kysyn pari kysymystä havainnollistamisen vuoksi. Paljonko SINULLA on nyt duunareita? Paljonko on liikevaihto? Eli jos vaikka haaveilisit vähemmän ääneen?
Oma ropleema.. mIrc.. asensin sen uusiks koneelle mut vielkää ei yhistä servuunO_o Onkohan palomuuri asetuksis joku vituillaan vai mistä tää johtuu?? Ennen (5kk sitten) toimi ihan mallikkaasti.. nyt ei vaa toimi enää i need Irc :(
sori ku oon tyhmä, mut tarkottaaks toi kun ottaa tohon lottoriviin noi lisävoittoluokat että jos sul on vaik arvonnan jälkeen 4+3 oikein et se on sama kuin 7 oikein. tai jos sul on vaik 3+3 oikein ni se on ihan sama kuin 6 oikein, ja saat siitä sen verran kuin se kuusi oikein tulos antaa vai siis miten vitus toi menee? :D ei tajuuuuu
edit nii tai sit esim vikinglotossa jos sul on 3+2 se = 5 oikein..?
---
sori ku oon tyhmä, mut tarkottaaks toi kun ottaa tohon lottoriviin noi lisävoittoluokat että jos sul on vaik arvonnan jälkeen 4+3 oikein et se on sama kuin 7 oikein. tai jos sul on vaik 3+3 oikein ni se on ihan sama kuin 6 oikein, ja saat siitä sen verran kuin se kuusi oikein tulos antaa vai siis miten vitus toi menee? :D ei tajuuuuu
edit nii tai sit esim vikinglotossa jos sul on 3+2 se = 5 oikein..?
---
Hakukone[tm] antaa "loton voittoluokat" -hakusanalla seuraavanlaisen sivun: https://www.veikkaus.fi/fi/lottoTietoa&doc=LOTTO_TIETOA_PELITIETOA_VOITTO jonka mukaan vastaus on siis ei, 4+3 oikein ei ole sama kuin 7 oikein, ainoastaan jotain hiluja, jotka jäävät jäljelle kun kierroksen varsinaiset voitot on jaettu. Ja käsittääkseni päävoitto maksetaan näennäisesti aina eli toisin sanoen siirretään seuraavalle kierrokselle, mikäli yhtään seitsemän oikein riviä ei löytynyt.
ei vaan tajuu. :DD no, ilmestyy sit pelitilille jos on ilmestyäkseen. :)
Voiko edameissa olevan punasen vahan kompostoida vai meneekö sekajätteeseen?
ei luulis et elintarvikkeessa itsessään olis mitään mitä ei voi heittää biojätteeseen, eli olis jotain pakkausjätettä. mut mene ja tiedä. :)
[q]wiwi, 3.5.2009 17:24:
- ei perinteistä "kamat naamaan"-lopetusta! mikä ihmeen funktio sillä on? (tää on ehkä tärkein)
[/q]
"Naamalle laukeaminen on paras ehkäsykeino"
-Serkkupoikani 12-vuotiaana.
Oon ihmetelly miks (huoneen)lämpönen cokis kuohuaa monta kertaa enemmän ku kylmä...
tää kysymys kuuluu ehdottomasti tänne.. :) oon tässä miettiny et googlehan on aika varakas yritys ni mistä ne sitä rahaa saa niin pirusti. ku eihän googlen käyttäminen suoranaisesti maksa mitään... *täh*
Miks ruoan pitää olla niin törkeen kallista, vaikka niiden raaka-aineet halpenee koko ajan...
[q]Kimbou, 1.3.2010 20:55:
---
jokke_, 1.3.2010 20:53:
Kun kuuntelen autossa musiikkia, niin tiettyjen biisien kohdalla pikkusen rätisee, siis sellanen ihme ääni, kai sitä voi rätinäksi sanoa. mut johtuuko se soittimesta, kaiuttimista, cd:stä vai mistä..? *täh*
---
kokeile joskus toista ceedeetä ni ainakin yks vaihtoehto on vähemmän :D
[/q]
joo siis tietyissä cd:ssä on yleensä aina ne samat biisit et voi olla et cd:ssä on jotaa... :)
Väliaikainen ajokortti vanheni, mitä nyt pitäisi tehdä?
Onko kananmunaa paistettaessa sillä merkitystä jättääkö keltuaisen ehjäksi vai ei?
Onko kananmunaa paistettaessa sillä merkitystä jättääkö keltuaisen ehjäksi vai ei?
siis.. onko sillä merkitystä kenelle? Vai miltä osin?
Kun kuuntelen autossa musiikkia, niin tiettyjen biisien kohdalla pikkusen rätisee, siis sellanen ihme ääni, kai sitä voi rätinäksi sanoa. mut johtuuko se soittimesta, kaiuttimista, cd:stä vai mistä..? *täh*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 256
- 257
- 258
- 259
- 260
- ...
- 798
- Seuraava »