Virallinen "kysy tyhmiä"-thread
- « Edellinen
- 1
- ...
- 253
- 254
- 255
- 256
- 257
- ...
- 798
- Seuraava »
Urpo täällä taas, moi!
Pitääkö ratikoille heiluttaa vai pysähtyyks ne aina jos pysäkillä on jengiä?
Kiitos mutuilijoille bussipysäkkivastauksista. Jos vielä vaivaa, lähestyn HKL:ää huolineni.
[q]wiwi, 11.11.2009 21:03:
Urpo täällä taas, moi!
Kiitos mutuilijoille bussipysäkkivastauksista. Jos vielä vaivaa, lähestyn HKL:ää huolineni.
[/q]
HKL:n ohjeiden mukaan joo.
Tosin ainoastaan landespedet näyttävät pysähtymismerkkiä.
Itse olin kova hesalainen siihen asti, kunnes nelosen ratikka ei pysähtynytkään vaikka oletin sen tekevän niin. Koska asia tapahtui myöhemmin toistamiseen, olen näyttänyt usein hienovaraisen pysähtymismerkin, etenkin iltasella.
Pystyykö mixcloudista lataamaan settejä?
pystyy, http://offliberty.com/ setin linkki tohon, klikkaa nappulaa ja tallenna nimellä..
Osaako toi koira oikeasti raaputtaa levyjä? Vai onko tämä lavastettu siten että toi äijä liikuttaa koiran jalkaa?
No, tottakai osaa, "höhlä"! Battlet buukattu Hartwall-areenaa myöden pitkin tulevaa kesää, ja tiketti ylikuormitettu jo viimesen viikon.
[q]mikke, 10.3.2009 15:29:
---
Tombba, 10.3.2009 15:12:
Jaahas tarttis CDJshoppiin ottaa yhteyttä. Tilasin levyjä, tänään tuli postissa. Yhdessä kokoelmassa kannet paskana ja toisesta puuttuu levy!! Mihin kannattaa ottaa yhteyttä? Muilla ollu vastaavanlaisia ongelmia? Vituttaaaaa! *grr**dissaa*
---
löytyyhän sieltä sivuilta osote mihin laittaa infoa... ja niissä maileissa on kans asiakaspalvelun mailiosote
edit: sivun alalaidassa lukee customer support...
[/q]
Juuh löysin osotteen..
Ei
[q]mikke, 10.3.2009 15:34:
---
Tombba, 10.3.2009 15:31:
Juuh löysin osotteen..
---
kerrohan sitte miten kävi ja kuinka ripeesti sait vastauksen... Kiinnostais itteeki ku tullu aika paljo tuolt tilailtuu mut ei oo viel mitää valittamista ollu koskaan :)
[/q]
Ei tuu mitään kuitenkaan takas jos ton palauttaa sinne :(
[q]mark hamilton, 12.6.2009 15:52:
---
Avaudun siksi, että se myyntijuttu oli vitsi.. [/q]
Ai jaa, heh heh.
[q]olen kuitekin soitellut myyntipuheluita isojen firmojen vaihteeseen[/q]
...paitsi ettei ollutkaan? Koska oikeastikin soittelet myyntipuheluita...
[q]Minun bisness ei tarvitse näitä myyntipuheluita useinkaan vaan yleensä vain CV:n yms. lähetteyä emaililla oikealle henkilölle tai vain odottelua että minun haetaan kotoa.[/q]
...muttet toisaalta soittelekaan?
[q]$, 11.11.2009 21:10:
---
wiwi, 11.11.2009 21:03:
Urpo täällä taas, moi!
---
HKL:n ohjeiden mukaan joo.
Tosin ainoastaan landespedet näyttävät pysähtymismerkkiä.
Itse olin kova hesalainen siihen asti, kunnes nelosen ratikka ei pysähtynytkään vaikka oletin sen tekevän niin. Koska asia tapahtui myöhemmin toistamiseen, olen näyttänyt usein hienovaraisen pysähtymismerkin, etenkin iltasella.
[/q]
Hahaha, no mut mä oonkin landespede. Eikä hävetä yhtään. :D
Mäkin oon jännityksellä oottanu että koska se ratikka ajaa ohi ja vilkuillut, huitooko muut. Pitänee aloittaa. Tällä mun yleisen jäätämisen asteella on tosin mahdollista jopa tuijottaa illan viimeistä dösää sen ajaessa ohi ja unohtaa mitä piti tehdä.
Ja jos joku väittää että mä olen muka jotenkin kyyninen, niin Schopenhauer potkaisi mummon alas rappusia kun se ei osannu olla hiljaa.
[q]patis:
---
Nykyään kun syön tulista ruokaa niin saan aina hikan. Tämä vamma ilmaantui vasta ehkä noin vuosi sitten.
[/q]
sama juttu! kelasin et jos oisin esim allerginen jollekkin chilille tai jotain. en tiiä.
[q]Kolera, 12.11.2009 00:54:
---
partiokaupoista noita kemiallisia kädenlämmittimiä kannattaa kysyä ainaki. kyl niitä jostain honkkareista sun muistaki löytyy mut tiiä sit miltä osastolta ja löytyykö ollenkaa.
ootko ihan varma et se sisäls vaan jauhetta? miten se reaktio saatiin käynnistyy?
[/q]
No siitä on monta vuotta jo aikaa, mutta kyl mä muistelisin et siellä ihan palkkää jauhetta oli ja se kuulemma käynnistettiin puristelemalla ja taittelemalla sitä.
Kaverilla oli joskus lapasessa semmonen pikkunen jauhetta sisältävä pussukka, jossa käynnistyy jokin lämpöä tuottava kemiallinen reaktio, kun sen aktivoi. Mikä semmosen pussin nimi on ja mistä niitä saa?
[q]ezzy, 3.5.2009 18:59:
---
Pätkis, 3.5.2009 18:57:
---
Mikä osa tossa oli pullamössöä? Se ajatus, et pätkästä välittyis ylipäänsä joku fiilis, se et äijä näyttäis suht siistiltä vaiko se et nainen edes vähän näyttäis saavan jotain? Käsittääkseni vienosti hymyillen hoidetut kutitusleikit on kuitenki lähempänä pullamössöä ku pikkasen tavallista laadukkaampi näytteleminen.
---
Katotte vaan vääriä leffoja, that's all.
[/q]
Might be true, mut kysymys kuului et mikä vetoais ja siihen vastattiin*hymy*
[q]RainChild, 13.9.2007 22:02:
Olen ostamassa subbaria. Mitä minun pitäisi huomioida ja mitkä ovat maagiset sanat, joita ladata myyjälle? Nyt käytössä on sonyn vahvari, 2 etukaiutinta ja 2 takakaiutinta (ovat melko vanhoja, mutta käyvät nyt toistaiseksi vielä. Merkeistä en osaa sanoa). Tulevaisuudessa aion varmaankin koravata nuo kaiuttimet uudemmilla (ja yhteensopivammilla?). Lähinnä ajatuksena on musan kuuntelu, mutta leffojakin tulee silloin tällöin katseltua. Minkä tuumainen olisi hyvä? Olen miettinyt 10-tuumaista...
Toivon, että saisin kokeilla kotona sitten sitä subbaria, mikä vaikuttaa hyvältä, että kuulostaako se myös hyvältä kotioloissa.
Mutta näin, hifistelijöitä paikalla?
[/q]
^ Anyone? Noh, nostelin tän tästä vaan kerran, jos joltaki überavuliaalta (ja kansantajuisesti asioita selittävältä) hifistelijältä meni ohi
Mistä tulee sanonta: "Vettä tulee kuin Esterin perseestä"?
Onko Hikipedia tieto virallista?
http://hikipedia.info/wiki/Esterin_perse
Mikä ero on kimalaisella ja mehiläisellä? Onko niiden pesät samanlaisia kuin amppareilla? Voiko sellainen olla meidän vintillä? Miksi ne tulee kämppään sisälle (tänä aamuna oli keittiön lattialla kaks), onks se sama kuin itikoilla eli tulevat jo etukäteen suojaan sateelta, vai himoitseeko ne vaan ikkunalla kukkivaa värinokkosta? Miks ne tänään kömpivät vaikean näköisesti pitkin lattiaa eivätkä surisseet ja yrittäneet tappaa mua? Nauttivatko ne vaan seurata aiheuttamaansa semipaniikkikohtausta? Kai ne kuoli kun imuroin ne? Mistä mä löydän itselleni avomiehen joka tappaa ne mun puolesta, tai edes vie imurin pölypussin roskikseen?
Ei, en pysty googlettamaan asiaa, koska en kestä nähdä edes yksityiskohtaisia kuvia ensiksimainituista luontokappaleista. Hyi.
[q]Kolera, 12.11.2009 00:54:
---
http://www.ulkoilukauppa.com/talviliikunta/laskettelumonot/kadenlammitin/ joops no tota ku katto ni jotenki tehää reikä ilmeisesti ja sit elementit rupee lämpee nii...eli hurjat 2e tollaki hintaa...liikkeessä saattaa olla vähän kalliimpikin
[/q]
Katos vaan joo, ei ihan omat muistelot pitäny paikkaansa. Kiitti avusta! aion tollaset hankkii ja tunkee kenkiin seuraavan kerran ku pitää viettää pidemmän aikaa ulkona näin talvella.
[q]Amma, 14.11.2008 16:07:
---
Takyon, 14.11.2008 15:58:
Siis perustuuko toi herätys pelkästään siihen valoon?
---
Ei, on siinä ääntäkin (jossakin vaihtoehtoina esim. radio ja linnunlaulu).
Philipsin versio:
http://www.webmarket.fi/index.php?page=2&c=29&id=118&pid=5962&ad=gowake&gclid=CJiV44Pr9JYCFQ6R1QodA2PUYg
[/q]
Mä en kyl ymmärrä miten lampusta kukaan kehtaa edes pyytää noin paljoo rahaa :D
[size=1]Taino eihän se ole tyhmä joka pyytää..[/size]
- « Edellinen
- 1
- ...
- 253
- 254
- 255
- 256
- 257
- ...