Virallinen "kysy tyhmiä"-thread
- « Edellinen
- 1
- ...
- 251
- 252
- 253
- 254
- 255
- ...
- 798
- Seuraava »
---
Millaisilta paikoilta saa haettua / otettua käytöstä poistettuja laudanpätkiä(helsingistä)?? Entä juuttisäkkejä?
Saa olla huonossakin kunnossa.
kierrätyskeskuksista? sorttiasemilta?
---
Uskoisin, että laudanpätkiä ei välttämättä kierrätyskeskuksista löydy, mutta juuttisäkkejä vois
ollakkin, tuurista kii mitä missäkin kierrätyskeskuksessa on.
Muutama laudanpätkä ei rautakaupan puuosastolla maksa paljon.
Kierrätyskeskuksista löytyy kyllä käytettyjä puutarhakalusteita, itsehän voip hieoo, maalaa ja tuunaa
simmosista mieleisensä.
On se kiva itse väkerrellä kaikenmoista! :)
Tajusin, että mulla on sellanen vessan kaappi joka menee lavuaarin alle joka ei sopinutkaan tässä kämpässä sinne. Se on venaillu tossa roskiin heittoa.
Eli jos sahaan ton päälisen irti ja kehitän siihen paremman taustalevyn ja tukin kaikki reiät saan siitä hienon kaappimallisen jalallisen kasvualustan.
It's gonna be soooo cool!!
Puutarhakalusteet mulla on jo kun vaan jaksan ne käydä hakee
edit. pitä vaan kaivaa jostain rautanauloja ja saha ni sit pääsen töihin =))
---
---
Verikokeissa todettu että mulla on kehossa kaksinkertainen määrä B-vitaminnia oli sallitun rajan..
---
Dodii :D
---
Sen siitä saa, kun vetää liikaa noita B-vitamiini pitoisia energiajuomia:)
hhmm.. pitää varmaan kokeilla olla ilman noita vitamiinilisiä. B-vitamiinejakin tulee popsittuu
[q]Kimbou, 26.7.2008 12:39:
HELP!!
mita fakkia....olen just nyt kiinassa ja vietin kolme tuntia rannalla tossa 3 paivaa takaperin, taisin palaa aika vitunmoisesti vaikka ennen en ole palanut ollenkaan, hirvee kuume nousi johon laakkeet sain ja nyt ilmestyi HELVETINMOISET rakkulat tai vesikellot selkaan. Koko hartiat ja puoleen selkaan asti rakko taynna, ihan pienta rakkoa ja sitten tollasta sormenpaan kokosta ,ihan tiheassa. Miten ihmeessa tota pitas hoitaa enaan, jaako tosta nyt sitten ainiaaksi tollanen monster selka....????
niin joo ja helvetin mukavaa vetaa rinkka takas selkaan ylihuomenna!!*plur**plur*
[/q]
Aloe auttaa. Mä käytin vesikelloihin tuoretta Aloe kasvin mönjää Tansaniassa. Kotona jos palan laitan 80% Aloe Veraa.
Mä voin mielessäni kuvitella ton OP puhelinkeskustelun:
OP: Osuuspankki
MH: Mark tässä moro mulla olis vähän tällasta koodausjuttuu miten ootte toteuttanu teidän verkkopankin kun pitäis joomlaa koodata ja tehdä asiakkaalle kauppa kännysoftaa ja 5 vuoden NDA:lla.
OP: LOLWUT?
HM: Mee sää saatanan vähemmistö osakeen omistaja vaan sinne nurkaan häpeen me osakeenemmistön omistajat hoidetaan hävän bisneksiä.
OP: *click*
MH: I SHALL CALL WHAAAAMBULANCE AND POST ON KLABITUS! Tyhmä ämmä!!!
[q]Kimbou, 5.2.2010 23:42:
---
Lacerta, 4.2.2010 23:17:
Siis tää on jännä juttu!!!
Olin kaupas, ostamas maitoo.. Jostain ihmekumman syystä kiinnitin kerranki huomiota maidon litrahintaan.. Sit piti kyl laittaa toinen sormi suuhun ja toisel kädel rapsuttaa päätä, nimittäin lapussa luki maitotölkin (litran kokoinen) hinta 95senttiä, mut litrahinnaks merkattu 99senttii..
Siis WTF?! *ding**whaat*
---
siis oisko niin että itse tölkki=litran tölkki on tilavuudeltaan just sen litran, mutta koska sehän ei oo PIRIpintaan täynnä maitoa niin se on sen 4 senttiä halvempaa?...1.5 litran KOLA ei myöskään ole ihan ihan täynnä vaikka sitä 1.5 litrana myydään. kait nyt joku ees tajus....HÄ?
[/q]
Tölkin tilavuus on enemmän kuin se ilmoitettu juoman määrä, joka kyljessä ilmoitetaan. 1,5 litran kokispulloon menee 1,6 litraa nestettä eli siihen on jätetty desin verran "läikkymisvaraa".
Pakkauksen koolla ja nesteiden määrillä kikkaillaan jonkin verran, tietyn muotoinen pakkaus vaikuttaa isommalta kuin toinen jne. Sinänsä ihan fiksu ottaa 5% nesteestä pois ja pyytää siitä sama hinta, harva eroa huomaa. Litrahinnaltaan kallista tuotetta myydään yleensä vähän pienemmissä pakkauksissa ettei tuote vaikuttaisi niin kalliilta.
mikä on Remburssitakuu?*ding*
[q]opmdevil, 12.5.2009 10:54:
Minulla on poikakissa joka olisi vietävä leikattavaksi eli killuttimet pois. Tajuaako kissa että sen killuttimet on kadonnut ja tuleeko siitä sille pahakin mieli?
[/q]
Ei tajua, eikä tule paha mieli. Sen takapää kevenee, liikkuminen helpottuu ja elämästä tulee kaikin puolin stressittömämpää. ;)
[q]laite, 12.6.2009 13:32:
Mä voin mielessäni kuvitella ton OP puhelinkeskustelun:
OP: Osuuspankki
MH: Mark tässä moro mulla olis vähän tällasta koodausjuttuu miten ootte toteuttanu teidän verkkopankin kun pitäis joomlaa koodata ja tehdä asiakkaalle kauppa kännysoftaa ja 5 vuoden NDA:lla.
OP: LOLWUT?
HM: Mee sää saatanan vähemmistö osakeen omistaja vaan sinne nurkaan häpeen me osakeenemmistön omistajat hoidetaan hävän bisneksiä.
OP: *click*
MH: I SHALL CALL WHAAAAMBULANCE AND POST ON KLABITUS! Tyhmä ämmä!!!
[/q]
:DDDD
Näin keskiviikko illan kunniaksi päätin sitten lukittaa mun messenger/sähköposti tunnukset kun en muistanut mikä salasana mulla on siinä. Sitten fiksuna tietysi tilasin uuden salasanan sähköpostiin, kunnes tajusin, että vittuuuu sehän on sama vitun tunnus. Ja salaisesta kysymyksestä ei todellakaan ole mitään hajua kun tuo tunnus on jo niin vanha. Eli, onko mitään keinoa saada tuota avattua vai täytyykö mun oikeesti tehä uudet tunnukset ja heittää hyvästit mun sähköposteille? Yritin ettiä jotain tietoa, mutta siitä tullut yhtään mitään. Kiitos hei.
Olen hieman kulttuurista jäljessä, joten ehdotelkaa mulle jotain hyvä dubsteppia.
Ihan kaaottista musiikkia. ^^
edit:huomasin juuri ettei tämä sisällä varsinaisesti mitään kysymystä, mutta menkööt. :)
[q]Norb, 11.11.2008 16:24:
Jeh, tiesinkin että se liittyy MMC-konsoliin. Olen päivittämässä ohjelmistoa ja kasaan just erilaisia paketteja sitä varten. Pakettien sisällä oli mm.
Administrator:
MMC Snap-In = arvo 1?!?
Server Tools = 1
Configurator = 1
Mietin vain kovasti mitä tuo Snap-in tekee? Jos vaihdan arvon 0, niin välttämättä ei heti selviä mihin se vaikuttaa..
[/q]
Näin villinä veikkauksena arvolla 1 noi lisäosat sisällytetään asennuspakettiin, niiden tarpeellisuus riippuu varmasti ohjelmistosta ja käyttötavasta...
Ei ole kuin yksi hyvä (ja sekin siedettävä) dubstep biisi ja se on Bassnectarin remiksi Gouldingin kappaleesta Lights
(Dupstep on vain tapa koviksille kuunnella hempeilyä ja nössöille kovistella. MAD drop ZOMG!!!1 insane!!1 blablabla)
Meil kävi kaverin kans eilen sillee et tilattiin taksi ja huomattiin puolesvälis matkaa ettei kummalkaa ollu käteistä eikä visa electron käyny siihen taksiin.. Noh mentiin sit nostaan rahaa siin matkal ni OP:l oli joku katkos eikä rahaa saanu mistään nostettuu eikä koko kortti pelannu mihinkään. Saatiin sitten kaverin siskon luottokortti ja maksettiin sillä se. Mitä tehä jossei pysty maksaa mitenkään taksia esim tällases tilantees? Voiks ne lähettää laskun tai jtn?
[q]crissy, 28.2.2008 18:39:
ja mitäs helvettiä..
Miksi music television lopetti näkymisen (boxin ) kautta täs pari pvää sitten???
[/q]
Jossain kaapeliverkoissa näkyy MTV, joissain ei.. Sulta vissiin sit hävis MTV ku analogiset loppu ja laitoit boxin kii.. Joillain saatto tulla lisää kanavia, joillan saatto lähtee kanavia.. Kannattaa kysyy kaapelioperaattorilta ni ne tulee mittaamaan singaalit, onks ne kunnos..kait ne ehdottaa siel boxin vaihtoa ym..mut en tiä auttaako
Saako gootiksi alkamalla pesää?
[q]Kooaliini:
Pääset jos annat jollekin isokenkäiselle siellä ylhäällä hyvän suihinoton.
[/q]
Mutta kun haluan päästä sinne rehellisin keinoin...
Ei ole kuin yksi hyvä (ja sekin siedettävä) dubstep biisi ja se on Bassnectarin remiksi Gouldingin kappaleesta Lights
(Dupstep on vain tapa koviksille kuunnella hempeilyä ja nössöille kovistella. MAD drop ZOMG!!!1 insane!!1 blablabla)
Ooooookei. :D
[q]Ergilion, 3.2.2010 19:07:
Mitä pitää tehdä jos tyttö haluaa tulla kylään perjantaina?
[/q]
Tee romanttinen illallinen ja kokkaa italialaista... sit joku leffa pyörimään.. Jälkkärinä suklaata..
Loppu onkin sit susta kii...
Mistä mä löydän dj Yim:n jotain viiden vuoden takasia mixejä?
Mitä alkohli tekee aivoille?
edit:typo
- « Edellinen
- 1
- ...
- 251
- 252
- 253
- 254
- 255
- ...
- 798