Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

Back to häröily O

mikähän leffa?
jostain 90-luvun alusta vissiin. porukkaa jää jumiin ostoskeskukseen sen sulkeuduttua ja siellä olevat vartijarobotit alkavat porukkaa lahtaamaan.

http://www.imdb.com/title/tt0090837/

[q]Miinapiina, 3.12.2007 20:25:
miro (4-vee) kysy multa äsken et "miten ne vauvat tulee sinne mahaan?"
ja yks pv et "mikä on tissi?"

mun kysymys kuuluu, et miten mä selitän nuo hommat sille?
[/q]
Oisko Olipa kerran elämä -sarja hyödyksi noissa jutuissa? Must niis on aika kivasti kerrottu asioista just lapsen näkökulmasta Vaik sitä en tiedä minkä ikäsille ne on varsinaisesti suunnattu mut voisin kuvitella et jos osaa kysyä noista ni saattaa tajuta mitä ne siinä sarjassa selittää (ehkä)

B-vitamiinien yliannostukset on aika harvinaisia. Joskus luin Duodecimista jostain mummosta jolla oli neuropatiaa varmaankin pyridoksiinista (B6).

Ettei olis vaan kofeiinin vieroitusoireita?

E: Pari fataalia virhettä.

Kipuongelma:
- vasemman olkapään/hartian/lavan alueella ilmeisesti jotain jumissa (kenties hermo?). Kipu ja puutuminen säteilee urheillessa ja reppua kantaessa koko käteen.
- alaselässä jotain myös ehkä jumissa - kipu/epämiellyttävä tunne säteilee (istuessa) varsinkin vasempaan lonkkaan, mutta muutenkin vasempaan jalkaan. Vasen jalka on muutaman kerran puutunut kokonaan nukkuessa.

Mikä hoito voisi olla avuksi? Lekuri passitti fysioterapeutille, mutta fysioterapeutin ohjeista ei ole oikein tuntunut olevan apua. Voisiko akupunktio auttaa? Vai joku muu hoito? Kuka vapauttaisi jumekset?
Antakee vinkkejä. Auttakee...

[q]Amma, 21.1.2010 23:35:
Kipuongelma:
- vasemman olkapään/hartian/lavan alueella ilmeisesti jotain jumissa (kenties hermo?). Kipu ja puutuminen säteilee urheillessa ja reppua kantaessa koko käteen.
- alaselässä jotain myös ehkä jumissa - kipu/epämiellyttävä tunne säteilee (istuessa) varsinkin vasempaan lonkkaan, mutta muutenkin vasempaan jalkaan. Vasen jalka on muutaman kerran puutunut kokonaan nukkuessa.

Mikä hoito voisi olla avuksi? Lekuri passitti fysioterapeutille, mutta fysioterapeutin ohjeista ei ole oikein tuntunut olevan apua. Voisiko akupunktio auttaa? Vai joku muu hoito? Kuka vapauttaisi jumekset?
Antakee vinkkejä. Auttakee...
[/q]

Ootko kokeillut hierontaa? Tai keppijumppaa? Itellä ainakin keppijumppa auttaa yläselän ongelmiin.

[q]Freja, 5.2.2010 11:36:
Miksi flunssassa huulet turpoaa?
[/q]
liittyy kehon nestevajaukseen. helpottaa kun oikeasti juo tarpeeksi.

[q]Jone, 7.8.2009 15:12:

---
Kon-tiki, 7.8.2009 14:07:
Rokkarille morsiamessa sillä poikamies Bret Michaelsilla on jatkuvasti Ed Hardyt päällä

---

Ehms, myönnettäköön että tiedän sarjan ja joo, oon ihmetellyt siinäkin tota(kin). Samoin Hulk Hoganin perheen jossain realitysarjassa tunnutaan kulkevan jatkuvasti Ed Hardyissä [/q]

Noni, vastaukset kysymyksees alkaa olla kasassa. Täysin järjettömät vastaukset mutta kuitenki, jotkut vaan diggaa matkia elähtäneitä L.A.-rokkareita kautta showpainijoita. Ei kai siinä mitään sit, hardya niskaan vaan

[q]checki, 26.12.2005 22:06:
Kuinka paljon on liikaa?
[/q]
Liikaa on liikaa, mut tarpeeksi on liian vähän.

[q]mariq, 5.12.2007 12:40:

Oisko Olipa kerran elämä -sarja hyödyksi noissa jutuissa? Must niis on aika kivasti kerrottu asioista just lapsen näkökulmasta Vaik sitä en tiedä minkä ikäsille ne on varsinaisesti suunnattu mut voisin kuvitella et jos osaa kysyä noista ni saattaa tajuta mitä ne siinä sarjassa selittää (ehkä)
[/q]

toi oli kyl hyvä sarja
ehkä mä kerron mirolle sit jtn ku se seuravan kerran kysyy, nyt aihe ainakin unohdettiin hetkeksi, näköjään

tän päivän hesarissa:

Olet hissisä. Hissi rupee syöksyy maata kohti. Hyppäät ilmaan juuri ennen kun hissi osuu maahan.
Selviätkö 'paremmin' onnettomuudesta?

todennäköisesti ei mutta voisko joku pliis vastaa tähän. oon yrittänyt pohtia tätä koko päivän vaikka vastaus todennäköisesti on erittäin yksinkertainen, nyt on maanantai & aivot ei toimi.

Mun ystävä-hammaslääkäri sanoi, että fluoria ei saisi missään nimessä niellä! Fluori on aina sylkäistävä pois. Siitä ei ole elimistössä pätkääkään hyötyä muille osille kuin hampaiden näkyvälle kiilteelle, itse asiassa se kertyy muihin kudoksiin ja on haitallista muualla kuin kiilteessä.

fluori / kilpirauhanen akseli unohtu tästä debatista, ehkä se pahin kaikista

B-vitamiinien yliannostukset on aika harvinaisia.

mahtaisko olla niasiini mikä b-ryhmän vitamiineista aiheuttaa oireilua herkillä, sitä ainakin tungetaan energia litkuihin, so called niacine flush? muuten saa kyllä aika rauhassa beetä nakertaa, vesiliukonen nääs, samoin c.

[q]mark hamilton, 12.6.2009 13:01:
---
ezzy, 12.6.2009 10:13:
---
mark hamilton, 11.6.2009 21:11:
---

En kysynyt tuota tosissaan. Mutta on se vähän silti ihmeelistä, jos vain kämppikset nukuu samassa sänkyssä ja hommailee muna, pimppi ja peppu juttuja keskenään.

---

Ei sen seksin tarvi olla muuta kuin tarpeiden tyydyttämistä. Kaikki ei ole sitä sitoutuvaa sorttia nääs.

---

Joo.. kaveri puhelee jotain, että mulla on jotain illuusioita kun oon 31 ja 18-20vee pokat tulee jotain lähestyyn baareissa. Että se parisuhde ei toimisi kun mulla on soppari Yritys Oyj Plc:n kanssa ja muija haluasi kattella salkareita.. ihan niinkuin se ikä merkkaisi toisen ajan käyttö tarpeisiin. Sitä paitti nuorien kanssa nyt ei voi odottaa kuin seksiä ja hetken huumaa kun toinen päättää sitten sinkkuilla... ja se Reino on nyt kivempi.. sori vaan. Kysymys lähinnä mitä mä haluun. Eli haluanko parisuhdetta vai hetkeen kivaa. Tiedä sitten mutta ei mun kotiin voi niin vaan tulla koska mulla on isot asiakkaat ja 5-vuoden NDA ja edes vaimolle tms. ei voi kertoia mitään mitä kännykkä softia tms. duunailen mun asiakkaille.
[/q]

Joo kyl jos on duunissa NDA niin kannattaa pysyä koko ikänsä sinkkuna, niin kriittistä se koodaaminen on...

[q]mark hamilton, 12.6.2009 13:09:
Kun soitan ison lafkan vaiteeseen niin vaide ei tajua hölkäsen pöläystä mun myymästä palvelusta mitään vaikka asian muotoilisi miten hyvänsä. Siis myyn alihankintapalveluita.. myyn vuokratyötä.. olemme henkilöstövuokrausyritys..

Sama on kun menee kyseleen apua OP:sta verkkomaksupainikkeiden koodaamisesta niin ne luulee että olen ostamassa jotain verkkokaupasta OP:n maksupalveluista, ja sanat "Olen tekemässä verkkokauppaa asiakkaalle ja siihen Verkkomaksusysteemejä".. niin mitään ei tajuta.
Vai pitäsikö sanoa pokerilla, että "Anna Toimitusjohtajan numero".. silloin puhuisin ylimmälle päällikölle sitten omistajien jälkeen, kuten myynnin oppaissa neuvotaan.
[/q]

Onko tullut mieleen, että pyytäisit vaihteeseen vaikka HR tai rekrytointivastaavaa? ja sama homma ton OP:n pankin kanssa, taidat soitella vähän väärään paikkaan koodausneuvoja kysyäksesi...

Mistä tulee sanonta: "Vettä tulee kuin Esterin perseestä"?

Onko Hikipedia tieto virallista?
http://hikipedia.info/wiki/Esterin_perse

Toi palokuntajuttu mun tietääkseni pitää paikkansa.

[q]mark hamilton, 12.6.2009 13:19:
---

Ehkä niin kauan kun toimin kotoa.. ei tännäe voi ketään ottaa kun on 5-vuoden NDA monestakin projektista ja vuotamisesta joutuu maksaan jopa kymmenien tuhansien korvauksen.
Mutta minähän olen nimeni soppariin pistänyt rahan takia.
Tosin riskejä vältetään projektin hävittämisellä kun se on loppunut.
[/q]

Ootko koskaan kuullu työhuoneesta tai yksityisyydestä? Järkevät kumppanit osaa kunnoittaa kumpaakin. Ei se nyt Mark ihan noin synkkää se kooderin elämä ole.

Verikokeissa todettu että mulla on kehossa kaksinkertainen määrä B-vitaminnia oli sallitun rajan..

Dodii :D

[q]whispering, 7.8.2009 17:48:
Ostin ensimmäisen "älypuhelimen" jossa on nyt sit kans se laajakaista. Se ei oo vielä auennu, mut sellanen tuli mieleen et tarviiks sieltä jostain asetuksista laittaa se niin et se käyttää vaan suomen verkkoa? ku joskus oli uutisissa et joissain paikoissa saattaa automaattisesti siirtyä käyttämään jotain ulkomaan verkkoa...
[/q]

Tietyissä paikoissa eli jonkun toisen maan vesillä tai rajoilla esim. eli tilaat vaan operaattorisi ohjeiden mukaan asetukset (soneralla pitää lähettää tekstari) ni saat puhelinmallin mukaiset nettiasetukset ja homma pelaa. Roaming-eston saa asiakaspalvelusta tai liittymän hallinnasta useimmilta operaattoreilta, jos pelkäät tota ulkomaista verkkoa.

Miks mä en hiffaa miten tonne pääsee

---> http://www.moviesandsubtitles.com/index2.php

Onko toi joku n00b shield?

Millaisilta paikoilta saa haettua / otettua käytöstä poistettuja laudanpätkiä(helsingistä)?? Entä juuttisäkkejä?
Saa olla huonossakin kunnossa.
kierrätyskeskuksista? sorttiasemilta?

Jos ihminen seisoo 40 asteen helteessä, eiks sen sisäisen lämpötilan pitäis nousta 40°C kans

Jos ihminen viilentää kehoa johtamalla verenkiertoa lähemmäks ihoa, niin eihän se mitään auta jos ulkona on kuumempaa. Vai onks ihmisillä joku ilmastointi systeemi josta en tiedä?

O