Virallinen "kysy tyhmiä"-thread
- « Edellinen
- 1
- ...
- 248
- 249
- 250
- 251
- 252
- ...
- 798
- Seuraava »
Osaako toi koira oikeasti raaputtaa levyjä? Vai onko tämä lavastettu siten että toi äijä liikuttaa koiran jalkaa?
Minkä takia tapahtuu näin kun ottaa kuvan suoraan aurinkoa päin (vastavalossa), niin auringon pyöreys muuttuu "tähtimäiseksi" (eli kuvassa näkyy erilaisia sakaroita, kyseessä olevasta objektista)?
Tarkennetaan vielä vähän, eli johtuuko tuo kyseinen ilmiö linssin polaarisuudesta?
Kuulin huhun, että näitä ekologisia hammastahnoja mitä saa ruohonjuuresta ainakin voi syödä. Onko näin?
Mietin siis vaan, että purskutanko pois vai nielenkö?
Kuulin huhun, että näitä ekologisia hammastahnoja mitä saa ruohonjuuresta ainakin voi syödä. Onko näin?
Nykyäänhän hammalääkärit suosittelevat, että normihammastahnakin jätetään suuhun vaikuttamaan sen suuremmitta purskutuksitta eli nieleminen on aina ok.
---
---
Nykyäänhän hammalääkärit suosittelevat, että normihammastahnakin jätetään suuhun vaikuttamaan sen suuremmitta purskutuksitta eli nieleminen on aina ok.
aijaa?!?!? tota en tiennykään. Eikös ne sisällä vaikka mitä vaarallisia juttuja ja liika fluorin saanti on pahaks muodostuvalle kiilteelle(jota mulla tosin ei tietenkään enää muodostu)?
[q]opmdevil, 12.5.2009 10:54:
Minulla on poikakissa joka olisi vietävä leikattavaksi eli killuttimet pois. Tajuaako kissa että sen killuttimet on kadonnut ja tuleeko siitä sille pahakin mieli?
[/q]
Testaa itsees eka.
---
Voiko työttömät toimia teleskoopina juoksuhaudossa? Siis sotilaat katselee työtöntä perseseen ja suun kautta näkee juoksuhausta ulos? Näin saataisiin työttömillekkin töitä.
Ihan yhtä järkevää: http://keskustelu.suomi24.fi/node/10323581
---
Ei aloteta nyt täälläkin tätä työttömien mollaamista, koska kaikki eivät ole sitä omasta tahdostaan, jooko...?
Itselläni vielä tuoreessa muistissa se turhautuneisuus, kun mitään ei meinannut löytyä vaikka kuinka hakee...
Niin mua taas ottaa pattiin että olen makannut pari haastattelua ja en siksi ole saanut töitä.
---
---
Voiko työttömät toimia teleskoopina juoksuhaudossa? Siis sotilaat katselee työtöntä perseseen ja suun kautta näkee juoksuhausta ulos? Näin saataisiin työttömillekkin töitä.
---
Ei aloteta nyt täälläkin tätä työttömien mollaamista, koska kaikki eivät ole sitä omasta tahdostaan, jooko...?
Itselläni vielä tuoreessa muistissa se turhautuneisuus, kun mitään ei meinannut löytyä vaikka kuinka hakee...
---
Niin mua taas ottaa pattiin että olen makannut pari haastattelua ja en siksi ole saanut töitä.
Eli sää vittuilet työttömille koska oot itte mokannu työhaastatteluja? Okei..
*täh*
---
---
---
---
---
---
Eli sää vittuilet työttömille koska oot itte mokannu työhaastatteluja? Okei..
*täh*
No en.. olen vittuillut niille aikasemminkin.
---
---
---
---
aijaa?!?!? tota en tiennykään. Eikös ne sisällä vaikka mitä vaarallisia juttuja ja liika fluorin saanti on pahaks muodostuvalle kiilteelle(jota mulla tosin ei tietenkään enää muodostu)?
No ei saa niellä ei. Fluori on kyllä tärkeää koska se vahvistaa olemassa olevaa fluoria sitoutumalla happohyökkäyksien viemien mineraalien tilalle ja itse asiassa siitä syntyvä kiille on alkuperäistä vahvempaa.
Fluorin popsiminen näkyy helpoiten sitten valkoisista laikuista hampaissa ja suattaapi syödä aivoja samaan tapaan kuin yskänlääkkeen dokaaminen.
Että sillä lailla.
Ainii joo. Alle kuusivuotiaille ei kannata antaa fluoritabletteja, vaikka joku amis pitäisikin sitä hyvänä ajatuksena.
Google scholar auttaa jos ei muuten uskota.
Laitetaan vielä yksi abstrakti monista korrelaatiotutkimuksista.
"SUMMARY: The Intelligence Quotient (IQ) was measured in 118 children, aged
10-12 years, who were life-long residents in two villages of similar population
size and social, educational and economic background but differing in the
level of fluoride in drinking water. The children in the high-fluoride area
(drinking water fluoride 3.15 ± 0.61 mg/L [ppm]) (mean ± S.D.) had higher urinary fluoride levels (4.99 ± 2.57 mg/L) than the children in the low-fluoride area
(drinking water fluoride 0.37 ± 0.04 mg/L) (urinary fluoride 1.43 ± 0.64 mg/L).
The IQ of the 60 children in the high-fluoride area was significantly lower,
mean 92.27 ± 20.45, than that of the 58 children in the low-fluoride area, mean
103.05 ± 13.86. More children in the high-fluoride area, 21.6%, were in the retardation (<70) or borderline (70-79) categories of IQ than children in the low
fluoride area, 3.4%. An inverse relationship was also present between IQ and
the urinary fluoride level. Exposure of children to high levels of fluoride may
therefore carry the risk of impaired development of intelligence"
Erään brändin annostus:
Vuorokausiannos 1-6 tabl. sisältää:
fluoridia 0,25-1,5 mg
Goalla tehty tutkimus fluoroosista kertoo sekin karua kieltä fluorin paradoksaalisista vaikutuksista.
Kuopiossa tehdyssä tutkimuksessa ei löydetty hyötyjä veden fluorauksesta.
Mutta joka tapauksessa fluorihammastahna on hyvä ja suositeltava juttu.
---
---
siirappi/hunaja ainakin jähmettyy. hunajahan jähmettyy ajankuluessa jo huoneenlämmössäkin
---
lisää hyviä ajatuksia?
---
oliiviöljy extraneitsyttä tms.
Nimenomaan - extraneitsyt jäykistyy jääkaapissa ihan totaalihyhmään vähän pitempään siellä ollessa.
pitäis asentaa windows uudestaan. saanko jotenkin helposti ja kätevästi selaimen(firefox) bookmarkeista tehtyä jonkun tiedoston, jonka saan siirrettyä uuteen?
Oon kyllä tässä vaihtamassa windows vistasta 7:kaan.
pitäis asentaa windows uudestaan. saanko jotenkin helposti ja kätevästi selaimen(firefox) bookmarkeista tehtyä jonkun tiedoston, jonka saan siirrettyä uuteen?
Aktivoi sync, saat jaettua kirjainmerkit eri koneiden välillä.
---
---
kirjanmerkit -> järjestele kirjanmerkkejä -> tuo ja varmuuskopioi -> varmuuskopioi
Thank juu
Minkä takia kaikki mielenkiintoiset miehet joiden kanssa saa aikaseksi silmäpeliä paljastuvat yleensä heterosuhteessa eläviksi. Oikeesti, jos kerran olette varattuja, niin käyttäytykää sen mukaan, älkääkö härnätkö yksinäisiä*dissaa*
Kertokaas joku hiustenvärjäyksestä tietävä, onko hiuksista mahdollista saada pois luonollinen punainen väripigmentti?
Tuli hetken mielijohteesta halu värjätä hiukset vaaleiksi ja mun hiusista saakin vaaleat, mutta niistä tulee vaalean oranssit.
Mihin mun kannattas hakeutua jos haluisin opetusta musiikin tekoon? Miksausta nyt jaksan kotonakii harjotella mut jotenki ei meinaa kestää pää tuijotella itekseen youtubesta opetusvideoita miten saat ääntä FL Stuidolla yms.*blush*
Windowssissa on myös oma migraatio-tool, jolla saa kaikkea talteen vaikka koko käyttäjäprofiilisi tiedostoineen. Itse tehnyt siirron kahdesti tolla ja toimi loistavasti, täysin vastoin odotuksiani.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 248
- 249
- 250
- 251
- 252
- ...
- 798
- Seuraava »