Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

Back to häröily O

Onko maanjäristykset nykyään yleisempiä kuin ennen?

Tosi usein joku uus järistys, jossa on kuollu jotain ziljoona ihmistä, uutisissa.

[q]hemuz, 12.6.2008 10:30:
Kaupasta kun ostaa tollasia yrttejä. Niitä ei ilmeisesti sais kastella, ku aina tuntuvat luupahtavan...
[/q]
Niin mikä siinä on. Basilika näyttää porskuttavan, joskus ne nääntyvät heti. Kerran koitin istuttaa basiliskon uuteen purkkiin, sehän otti ja kuoli oitis. En oo kaksinen viherpeukalo. Pitäisi olla varmaan joku hifistely-yrttiruukku.

Olen ostamassa subbaria. Mitä minun pitäisi huomioida ja mitkä ovat maagiset sanat, joita ladata myyjälle? Nyt käytössä on sonyn vahvari, 2 etukaiutinta ja 2 takakaiutinta (ovat melko vanhoja, mutta käyvät nyt toistaiseksi vielä. Merkeistä en osaa sanoa). Tulevaisuudessa aion varmaankin koravata nuo kaiuttimet uudemmilla (ja yhteensopivammilla?). Lähinnä ajatuksena on musan kuuntelu, mutta leffojakin tulee silloin tällöin katseltua. Minkä tuumainen olisi hyvä? Olen miettinyt 10-tuumaista...

Toivon, että saisin kokeilla kotona sitten sitä subbaria, mikä vaikuttaa hyvältä, että kuulostaako se myös hyvältä kotioloissa.

Mutta näin, hifistelijöitä paikalla?

[q]zaler, 14.9.2007 15:54:
miks chartsien top-10 biiseissä näkyy kuuntelukerrat mut miksauksissa ei?
[/q]

Kuuntelukertojahan tuolta ei näe, mutta latausmääriä ei miksausten osalta varmaan oo jaossa tekijänoikeussyistä.

[q]Lacerta, 4.2.2010 23:17:
Siis tää on jännä juttu!!!

Olin kaupas, ostamas maitoo.. Jostain ihmekumman syystä kiinnitin kerranki huomiota maidon litrahintaan.. Sit piti kyl laittaa toinen sormi suuhun ja toisel kädel rapsuttaa päätä, nimittäin lapussa luki maitotölkin (litran kokoinen) hinta 95senttiä, mut litrahinnaks merkattu 99senttii..

Siis WTF?! *ding**whaat*
[/q]

siis oisko niin että itse tölkki=litran tölkki on tilavuudeltaan just sen litran, mutta koska sehän ei oo PIRIpintaan täynnä maitoa niin se on sen 4 senttiä halvempaa?...1.5 litran KOLA ei myöskään ole ihan ihan täynnä vaikka sitä 1.5 litrana myydään. kait nyt joku ees tajus....HÄ?

hmmmmm....rupesin miettimään että mistäs ne pysäkit tietää monen minuutin päästä bussi on tulossa, voisko nää laitteet (myös bussien) olla jotenkin kytketty verkkoon? laite näkee missä bussi on menossa ja seuraavan pysäkin nimi ilmestyy tauluun sen mukaan.

[q]CandyRaver:
---
Lene:
---
CandyRaver:
Kuinkakohan paljon mahtaakaan olla liikaa??*ding*

---

Kunnes tulee mitta täyteen.

---

Mut sithän se on vasta sopivasti?siis jos se mitta on täys*ding*
pitääks sen sit niinku vuotaa yli et se on liikaa?
[/q]

ei se ole sopivasti. se on siinä rajalla et meneekö yli vai ei. eli mitan pitää pysyä täynnä kyllästymis pisteeseen asti. sit on liikaa.
tai jotain.. :)

Banaanikärpäsistä.
Ne siis ilmestyvät hedelmien/vihannesten mukana (vai ilmestyvätkö?). Missä muodossa ja miten/mihin kohtaan kiinnittyneinä ne ovat hevi-tuotteissa?

[q]Anselmi, 4.5.2007 18:36:
Se on joka torstai ilmainen opiskelijoille*vink*
[/q]

en oo ees opiskelija

[q]pirpeli, 4.5.2007 18:37:
Torstaisin vapaapääsy^_^
[/q]

Ja kun tämä oli vähän ajatus että huomenna mentäisiin kun systeri tulee parin päivän visiitille Helsinkiin. Huomasin itekin sen ilmasjutun ja rupes oikee ärsyttään ku se on edes jonain päivänä ilmanen, eikä tietenkään siis sinä päivänä kun mä oisin sinne menos

Jos irtisanoo itsensä koeajalla, ja menee työkkäriin, niin onko silloinkin se parin kuukauden karenssiaika ennenkuin alkaa saamaan niitä tukia vai miten se menikään?

Mikset vaan ota sitä salaattikastiketta pois sieltä. Ei se mene pilalle tolla koostumuksella.

Mikä näistä ainesosista aiheuttaa kylmässä koko sopan jähmettymisen, kyseessä siis salaatin kastike?

Oliiviöljy, valkoviinietikka, sitruunahappo, sinappi, agavesiirappi tai hunaja + erinäisiä mausteita

siirappi/hunaja ainakin jähmettyy. hunajahan jähmettyy ajankuluessa jo huoneenlämmössäkin

jaa, no miksei, empä tullu ajatelleeks.

tattis taas

Ainakaan oliiviöljyä ei säilytetä jääkaapissa.

joo, näinhän se on, pitänee koittaa laittaa hiukan öljyä mukiin, kaappiin ja kattoo mitä tapahtuu, vetääkö jo pelkkä oliivi köntsälle.

tattis

Mikä näistä ainesosista aiheuttaa kylmässä koko sopan jähmettymisen, kyseessä siis salaatin kastike?

Oliiviöljy, valkoviinietikka, sitruunahappo, sinappi, agavesiirappi tai hunaja + erinäisiä mausteita

mitä tarkoittaa sana akkreditointi?

jos tietäviä löytyy, niin pyydän vastauksen erittäin yksinkertaisessa ja selkeässä muodossa, kun aina ei vaan tajuu

[q]KaveriTavara, 3.4.2008 19:55:
mitä tarkoittaa sana akkreditointi?
[/q]
pätevyyden toteamista.

Ei ole kuin yksi hyvä (ja sekin siedettävä) dubstep biisi ja se on Bassnectarin remiksi Gouldingin kappaleesta Lights

(Dupstep on vain tapa koviksille kuunnella hempeilyä ja nössöille kovistella. MAD drop ZOMG!!!1 insane!!1 blablabla)

Toiha on kauhee. Ja mä sentään tykkään (tai olen ainakin tykännyt) Bassnectarista.

Kokeile , mitä tykkäät?

edit: ihmettelin että koska tästä on tullut "puhu tyhmiä" -thread, mutta olihan se kysymyskin siellä. Ehmm.

ok.

Kokeile , mitä tykkäät?

Kun ei ole groovia niin ei ole groovia.

edit: ihmettelin että koska tästä on tullut "puhu tyhmiä" -thread, mutta olihan se kysymyskin siellä. Ehmm.

Niimpä.

E: Onko sillä merkitystä?
U decide.
http://en.wikipedia.org/wiki/Groovology

O