Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

Back to häröily O

Olen hieman kulttuurista jäljessä, joten ehdotelkaa mulle jotain hyvä dubsteppia.

http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=57687

Voisko joku käydä ampumassa Soundcloudin serverit? Ärsyttäviä ne kommentit ja niiden lataamisessa menee aina tunti.

Esim kelaappa noita Mord Fustangin biisejä.

Esim kelaappa noita Mord Fustangin biisejä.

Sullako ei näy siellä oikeessa reunassa biisiä sellasta puhekuplaa, josta klikkaamalla kaikki jauhanta piilotetaan?

Milloin noi uudet verokortit tulee. en yhtään muista*hihu*.

---
Milloin noi uudet verokortit tulee. en yhtään muista*hihu*.
---

Mulle tuli eilen..

ok. mulle ei. kävin kyl eilen tsiigaa postilaatikonkin

[q]jakke, 3.4.2008 19:57:
---
KaveriTavara, 3.4.2008 19:55:
mitä tarkoittaa sana akkreditointi?

---

pätevyyden toteamista.
[/q]

kiitos paljon mut silti viel ihan hukassa näitten sivistyssanojen kanssa..eli mitä se ihmettä meinaa jos jonkun tapahtuman tällä kertaa Ankakrockin akkreditointi alkaa toukokuussa ja hakemukset voi lähettää sähköpostilla...niin mitä ihmen pätemistä niille pitää mennä todistelemaan..?

Miksi ei voida puhua ihan normaaleilla suomenkielen sanoilla, nin tällänen astetta tyhmempikin tajuis ehkä joskus jostain jotain

Mikä näistä ainesosista aiheuttaa kylmässä koko sopan jähmettymisen, kyseessä siis salaatin kastike?

Oliiviöljy, valkoviinietikka, sitruunahappo, sinappi, agavesiirappi tai hunaja + erinäisiä mausteita

Ainakaan oliiviöljyä ei säilytetä jääkaapissa.

---
siirappi/hunaja ainakin jähmettyy. hunajahan jähmettyy ajankuluessa jo huoneenlämmössäkin
---

tämä arpa ei voita, seuraavaksi siis rulettia kehään. siirappi ei yksistään vetänyt kohmeeseen, eikä myöskään oliiviöljy. eikä toiminu kovin lupaavasti lämpimässä säilytyskään, rupes purkin kansi nousemaan siihen malliin kuplien takia et miksköhän se kastike on nyt sit hiljalleen muuttumassa, tulisko siitä vaikka grappaa.

lisää hyviä ajatuksia?

Kylhän toi ihan kunnollinen oliiviöljy vetää vähän jäykemmäks kylmässä, mut siis menikö se ihan totaalise juntturaa vai vaa vähä kovemmaks?

Sullako ei näy siellä oikeessa reunassa biisiä sellasta puhekuplaa, josta klikkaamalla kaikki jauhanta piilotetaan?

En ole edes etsinyt. Varmaan pitäisi sanoa kiitos. Kiitos.

[q]KaveriTavara, 3.4.2008 20:03:
kiitos paljon mut silti viel ihan hukassa näitten sivistyssanojen kanssa..eli mitä se ihmettä meinaa jos jonkun tapahtuman tällä kertaa Ankakrockin akkreditointi alkaa toukokuussa ja hakemukset voi lähettää sähköpostilla...niin mitä ihmen pätemistä niille pitää mennä todistelemaan..?

Miksi ei voida puhua ihan normaaleilla suomenkielen sanoilla, nin tällänen astetta tyhmempikin tajuis ehkä joskus jostain jotain
[/q]

Akkreditointi on vippien kinuamista bileisiin sillä verukkeella, että työskentelee media-alalla ja tekee ehkä tapahtumasta jutun.

Mitä tapahtuu jos on työtönperäaukkopotilas?

Mulla on selkeesti antipatioita työttömiin, joten keksin niistä kaikenlaisia haukkuma fraaseja.

---
siirappi/hunaja ainakin jähmettyy. hunajahan jähmettyy ajankuluessa jo huoneenlämmössäkin
---

tämä arpa ei voita, seuraavaksi siis rulettia kehään. siirappi ei yksistään vetänyt kohmeeseen, eikä myöskään oliiviöljy. eikä toiminu kovin lupaavasti lämpimässä säilytyskään, rupes purkin kansi nousemaan siihen malliin kuplien takia et miksköhän se kastike on nyt sit hiljalleen muuttumassa, tulisko siitä vaikka grappaa.

lisää hyviä ajatuksia?

Se on varmaan ilma joka siellä paisuu kun sulla on selkeesti miinus vitoset siellä jääkaapissa ja huurretta olkkarissa. Ainakaan mikään noista aineista ei pilaannu huoneenlämmössä (Järkevien aikojen puitteissa.)

Oletko itse tehnyt kastikkeen, vai miten voit olla varma käyttäneesi samoja raaka-aineita? Esim. jos kastikkeen hunaja ei ole juoksevaa? oliiviöljy extraneitsyttä tms.

miks chartsien top-10 biiseissä näkyy kuuntelukerrat mut miksauksissa ei?

---

Mulla on selkeesti antipatioita työttömiin, joten keksin niistä kaikenlaisia haukkuma fraaseja.
---

Jos nyt keskittyisit ensiksi siihen omaan firmaasi.

En voi keskittyä i4ware Softwareen koska olen saikulla.

[q]coolcat82, 5.11.2007 17:17:
Jos jäädyttää esim. litran vettä niin painaako se yhtä paljon kun sama määrä jäädyttämätöntä vettä? Todella typerä ja turha kysymys mut tulipahan vaan mieleen...
[/q]

Sama määrähän sitä vettä on kuin ennen jäädyttämistä, haihtuminen on aika vähäistä pienissä lämpötiloissa. Kyllä se painaa aina saman määrän, tiheys muuttuu ainoastaan.

Jos muotoilet kysymyksen toisin ja kysyt painaako litra 30asteista vettä enemmän litra 4asteista on vastauskin toinen. Litra 4asteista vettä painaa enemmän kuin litra 30asteista, tai litra -10asteista vettä.

Sainkohan oikein päin tuon tiheyden muutoksen vaikutuksen massaan. Lukiofysiikka ftw.

Jos nyt keskittyisit ensiksi siihen omaan firmaasi.

Voiko työttömät toimia teleskoopina juoksuhaudossa? Siis sotilaat katselee työtöntä perseseen ja suun kautta näkee juoksuhausta ulos? Näin saataisiin työttömillekkin töitä.

Ihan yhtä järkevää: http://keskustelu.suomi24.fi/node/10323581

Päivän sana on folie a deux.

Toi sun huomiohakuisuus on ihan söpöä, mutta sinun suggestioalttiudella olisin hieman varovaisempi siitä kenelle lähtisin laukomaan tollasta paskaa.

Pöpipäillä on ihme tarve epäinhimillistää muita kypsempien defenssien puutteesta.

I will fuck u up fuckwart.

Kuka on keksinyt joulutortut?

O