Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

Back to häröily O

[q]mange, 3.8.2006 12:21:
---
Fyraett, 3.8.2006 12:09:
Tarvisin pienen ja ilmasen ohjelman jolla sais esim 20 kuvaa kerrallaa pienennettyy, ettei tarvii photaril runkata viittä tuntii..
---

Ainakin Adobe Photoshop Elements 4.0:lla pystyy pienentää esim. 20 kuvaa kerralla. Valitse 'File' ja sen alta 'Process Multiple Files...'. Tosin en tiedä onko samaa ominaisuutta muissa Photari versioissa.
[/q]

vähän ylimitoitettua...ota vaikka Irfanview.

[q]Fyraett, 8.6.2006 12:27:
dameihin jos halval irtoo, sielt tais lento Pariisiin maksaa ~15e..
[/q]

Tota epäilein hyvin vahvasti... Onko siellä taas joku "alkaen" merkintä... Eli vuonna 2057 pääset tohon hintaan yhtenä opäivänä vuodessa seuraavana vuonna voit tulla samalla hinnalla takas

[q]Fyraett, 8.6.2006 12:27:
---
Steven Hoaks, 8.6.2006 12:18:
Löysin aikaa sitten 410e maksavat liput suoralla lennolla pariisiin kahdelle ihmiselle... Mutta haluun vielä halvemmalla... Kai sitä alle 400e luulis pääsevän muutama maa alaspäin euroopassa En voi uskoo että olis näin kallista

---

Sesonkiaika..

Mitä tos kattelin heinäkuun lentoi, nii sillon puhutaan jo kolmest nollast!

Äkkilähtöi voi aina bongailla..vaikka dameihin jos halval irtoo, sielt tais lento Pariisiin maksaa ~15e..
[/q]

Toi on oikeesti halpa hinta. Varattiin kuukausi etukäteen Ryanairilla lennot Damiin ja maksoi 190e/nuppi ja matka kesti 15 tuntia/suunta. Jos pääset suoraan Helsinki-pariisi-helsinki ja varaat 2 viikkoa ennen ni toi on HALPA hinta.

Jos käytän mieheni duunipaikastaan saamia liikuntaseteleitä oman salikorttini maksamiseen, voiko mieheni työnantaja saada tietää siitä että minä niitä seteleitä käytän eikä mieheni? :o

Voiko mahalaukku revetä jos syö kerralla tosi paljon?

Eiköhän tää oo ihan syystäkin "kysy tyhmiä"-thread :P

[q]Steven Hoaks, 8.6.2006 15:47:
Asia hieman edistyy... Turkuun päästään ilmaiseksi kyydillä.

Mutta nyt edelleen pitäis päästä Stockholm S. Skavsta nimiseen mestaan... Mekaanikko heitti ihan hyvää faktaa, mutta osaako kukaan vähän tarkentaa, miten sinne olis hyvä mennä? Mikä laiva ruotsiin? Sieltä taksilla, junalla, bussilla asemalle?

Lento lähtis 24.06 päivällä... Ehtiikö mitenkään?
[/q]

http://www.skavsta-air.se/en/
http://www.flygbussarna.se/en/default.asp
http://www.vikingline.fi/aikataulut/index.asp

Tosta vaan ynnäilemään.

se tullee siitä kovasta hikoilusta.

Steven Hoaks, 8.6.2006 18:02:

Kyl ne sano että punaisella lähdöllä eli "miniristeilyllä" ei saa poistua laivasta Sillon rikkoo risteilyn sääntöjä kuulemma.

Noi punaiset lähdöthän on vaan ns. tarjous risteilyjä. Ja niissä pääsee käymään maissa ihan normaalisti kuinb normaalihintaisissa risteilyissäkin.

[q]Viivi, 3.8.2006 12:29:
Voiko seksin puutteeseen kuolla
[/q]Sukupuuttoon.*justjoo*

[q]Steven Hoaks, 8.6.2006 18:02:
SIIS MITÄ VITUN JÄRKEE TOSSA OIKEEN ON?!?!?! Mä en tajuu näitä sääntöjä yhtään[/q]

Järki on siinä, että ei tollaisilla hinnoilla pelkän matkan myyminen tuo edes omia pois Viikkarille. Risteilyillä raha tulee siitä, että jengi dokaa, safkaa ja ostelee täksfriistä. Siksi ei haluta, että noita halvimpia risteilyjä voisi käyttää reittimatkoina, koska niiden hinta ei siis kata kustannuksia vaan rahat yritetään saada pois näillä sijaistoiminnoilla.

Toi säädön määrä kuulostaa mun mielestä kyllä semmoiselta, että jos käyttäisi vaikka töitä tekemällä sen ajan mitä tossa joutuu ylimääräistä polttamaan verrattuna suoraan lentoon niin tienaisi aika nopeasti sen hinnanerotuksenkin takas. Mutta kukin tekee tietty miten haluaa.

Ne lentojen hinnat muuten sitten nousee päivä päivältä yleensä (vaikka kyllä ne joskus laskeekin), eli hinta ei sitten välttämättä ole sama huomenna kuin tänään... Eli sikäli nopeita päätöksiä kannattaa tehdä.

[q]Fyraett, 3.8.2006 12:09:
Tarvisin pienen ja ilmasen ohjelman jolla sais esim 20 kuvaa kerrallaa pienennettyy, ettei tarvii photaril runkata viittä tuntii..

Mistä sellainen löytyy?
[/q]

Irfanview on tosi kätsy, siinä on semmonen hiton kätevä batch-edit-toiminto. Ja ilmanen tottakai :).

Vielä kun pikanäppäimet siinä oppii niin niistä saa simppelin weppisivunki aikaan parissa minuutissa.

[q]Susku, 30.7.2006 22:22:
Mistä se haju muuten tulee iholle, mikä solariumissa käyvillä on? Itse en käy solkussa enkä koskaan mene, mutta tosiaan minäkin erotan ihmiset tuon "hajun" perusteella että kuka käy ja ei. En tiedä kuinka kauan säilyy iholla, mutta frendit ainakin lemahdelleet vielä suihkunkin jälkeen "erikoiselle". Ei ole oikein kehdannut kysyä keneltään "mistä moinen haju", eli osaako joku sanoa mikä saa ihossa aikaa sellaisen löyhkän?Koska mun käsittääkseni normaali auringonotto ei saa sitä aikaan ja solkku saa vaikka kävis vain kerran (eli kyse ei vissii mistään ylikäynneistäkään oo)? Että tällasta pohdittiin eilen frendin kanssa
[/q]

ite joskus käyny pari kertaa siel makoileen ja tuli mieleen joskos se ois se joku desinfiointiaine mitä siel käytetään. sille ainaki itse tuoksahtelin ainakin niinä päivinä kun olin käyny kärventymässä. *veikkail*

[q]Amokk, 8.6.2006 21:44:
---
Steven Hoaks, 8.6.2006 21:39:

Arvaa osaanko sanaakaan ruotsia Voitko heittää yhtään tarkempaa linkkiä

---

Kyllä jokainen tän verran osaa.
Sista minuten -> Stockholm-Åbo -> Visa tillgängliga avgångar -> Nästa sida -> Hytt *välj här* -> ÄH nyt loppu sihteeriys! :D Liftaa vaikka Tornion kautta.
[/q]

En mä mitään "sista minuten" mestaa tuolta Eikö tota "Stockholm-Åbo" löydy myöskään

[q]mekaanikko, 3.6.2006 17:13:
---
twistedsushi, 3.6.2006 08:51:
Kiitos kiitos oikein paljon Mut mistäköhän mä näitä levyjä löytäisin, ku ei täält kvlan pikku kylästä noita levyjä ainakaan löydy. Oisko jotain netti mestaa tai sit joku muu liike mistä vois löytää?
---

Nää listaamani levyt on sen verran "isoja" julkaisuja, että ne kyllä löytyy Helsingissä ainakin isommista levykaupoista ihan hyvin, ei tarvitse mennä siis välttämättä Lifesaverin tai Street Beatin kaltaisiin erikoisliikkeisiin (toki näiden pikkukauppojen toimintaa on aina suositeltavaa tukea). cdon.comista näytti kans löytyvän melkein kaikki noi mainitsemani levyt myöskin jos netistä haluaa tilata.
[/q]

Oukei
Harmi vaa ku ei hirveen moni noista vaihtoehdoista vastannu ihan sitä mitä etsin, tai no kuulin muutaman samplen netistä melkein jokaisesta vaihtoehdosta, ni oli vähän enemmän chillimpää musaa, MUTTA sen verran hyvää kuitenkin et vois noi levyt hankkia.
Mutta Kiitos näistä tiedoista kuitenkin, tulee tarpeen heti kun sinne Hesinkiin eksyn

[q]vala, 8.11.2009 18:30:
Näkeekö eläimet unta? Ainakin mun kissa mouruaa ja liikuttelee raajojaan välillä nukkuessaan.
[/q]

Does the pope do dope and sell soap on the rope? -- Joo.

[q]Verottaja, 10.6.2006 14:39:
Mikä funktio viisaudenhampailla on?
Aiheuttaa kärsimystä ja vitutusta?
[/q]

Afaik, ne on sitä varten että kun alkuihmisellä ei ollut hammasharjoja eikä järkeä päässä niin eka tuli maitohampaat, sit normihampaat ja niitten jo tiputtua piti viisaudenhampailla voida syödä vielä jotain.

[q]¦), 10.10.2003 14:54:
Miksi ihminen muistaa paljon enemmän juuri niitä ikäviä muistoja sekä noloja ja muutenkin vaikeita muistoja kuin taas niitä ilosia ja mukavia niin vähän?
tää ihmisen valikoiva muisti on mun mielestä vähän Wierd
[/q]

Olen lukenut asiasta ja se menee ihan toisin päin.
Eli kaikki mitä muistat, on parennettu versio sun kokemuksesta.
Se on kai sit vähän eri asia, jos niitä vaikeita muistoja ajattelee enemmän.

[q]flatstick, 8.11.2009 18:31:
---
vala, 8.11.2009 18:30:
Näkeekö eläimet unta? Ainakin mun kissa mouruaa ja liikuttelee raajojaan välillä nukkuessaan.

---

Does the pope do dope and sell soap on the rope? -- Joo.
[/q]

Toi on itseasiassa ihan mielenkiintoinen kysymys. Mitkä eläimet näkee ja mitkä ei. Miten kehittynyt eläimen pitää olla nähdäkseen unta. Eipä o tullu aiheesta koskaan lueskeltua mistään :)

[q]Amokk

Nero ainakin osaa?
[/q]

Öö, miten ? :)

O